Gå til innhold

Blod i urin

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt urinprøve, og fikk 1+ på blod. (Uten at jeg har infeksjon). Andre som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: 63452...5cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting farlig, de fleste har utslag på blod i ny og ne. Jobber på sykehus og vi tar ikke afere for 1+ :)

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting farlig, de fleste har utslag på blod i ny og ne. Jobber på sykehus og vi tar ikke afere for 1+ :)

Takk for svar! Ble bare litt stressa, for jeg har fått det på flere tester nå (1+). Men er det altså vanlig?

Skrevet

Jeg får alltid spørsmål når jeg tar en urinprøve om jeg har hatt eller har mensen pga blod i urinen. 2/10 gangene har jeg hatt/har mensen mens prøven har blitt tatt. Frisk og rask!

Det er nok veldig vanlig, TS :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får alltid spørsmål når jeg tar en urinprøve om jeg har hatt eller har mensen pga blod i urinen. 2/10 gangene har jeg hatt/har mensen mens prøven har blitt tatt. Frisk og rask!

Det er nok veldig vanlig, TS :)

Takk for svar! Hvorfor har du tatt urinprøve så mange ganger, er det pga. at de følger deg opp pga.at du har utslag på blod hver gang?

Skrevet (endret)

Takk for svar! Hvorfor har du tatt urinprøve så mange ganger, er det pga. at de følger deg opp pga.at du har utslag på blod hver gang?

Frisk og rask er jeg ikke, så der løy jeg. Jeg har en sykdom som vi ikke finner ut av ala overaktiv blære og er litt uforsiktig når jeg er på ferie, besvimer litt her og der. Utslagene kommer nok bare av ren (u)flaks.

Utslagene har dog ingenting å gjøre med sykdommen. Det er konstatert.

Endret av dillyduzit
AnonymBruker
Skrevet

Frisk og rask er jeg ikke, så der løy jeg. Jeg har en sykdom som vi ikke finner ut av ala overaktiv blære og er litt uforsiktig når jeg er på ferie, besvimer litt her og der. Utslagene kommer nok bare av ren (u)flaks.

Utslagene har dog ingenting å gjøre med sykdommen. Det er konstatert.

Ok:-)

Skrevet

Så lenge du ikke har noen plager, så er 1+ ingenting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...