Gå til innhold

Tisser din gutt sittede eller stående?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min gutt på tre tisser sittende, har ikke lært ham noe annet. Burde vi?

Anonymous poster hash: 33240...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tusser alle mann sittende (både barn og voksne) inne på do.

Men det er greit å lære guttene stå-tissing også, til tilfeller hvor sittende ikke er like praktisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å lære ham å tisse stående. Han trenger jo ikke gjøre det til vanlig (selv om han antagelig vil gå over til å gjøre det etter hvert enten dere lærer ham det eller ikke, slik jeg gjorde), men det er greit å kunne bruke pissoarer eller enkelt tisse i skogen om han skal på tur med kompiser i fremtiden.

Skjønner at man tenker på søling, men så lenge du etter hvert lærer ham at han helst skal tørke vekk eventuelt søl er det ålreit at han kjenner til begge deler. Jeg ble ikke lært at jeg like gjerne kunne tisse stående, men jeg tar papir og tørker vekk søl de få gangene det skjer, og da er det strengt tatt ikke noe problem. Legger ned lokket gjør jeg også.

Det høres nok banalt ut, men det kan være litt kjipt å ikke tisse stående når man skal på fellestoaletter i fremtiden eller ut noe sted man tisser utendørs med gutta.

Anonymous poster hash: 9c39b...0e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tisser sittende inne og stående ute :).

Anonymous poster hash: 00346...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres nok banalt ut, men det kan være litt kjipt å ikke tisse stående når man skal på fellestoaletter i fremtiden eller ut noe sted man tisser utendørs med gutta.

Anonymous poster hash: 9c39b...0e0

Sånn for sikkerhets skyld: "Ut noe sted man tisser utendørs med gutta" høres jævlig rart ut. Jeg mener for eksempel på en lang busstur der man stopper ved skævven, ikke at man reiser et sted i den hensikt å urinere utendørs i lystig lag.

Anonymous poster hash: 9c39b...0e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tisser alle mann sittende (både barn og voksne) inne på do.

Her også.

Tror ikke det er nødvendig å lære å stå. Det klarer de nok av seg selv, og kommer til å gjøre ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynte han å tisse stående ved tre års alderen. Det tvang seg frem selv på turer og utflukter, og nå vil han helst kun det også hjemme. Han er selv opptatt av at det ikke skal bli "klin".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett stående, tror jeg (følger ikke like nøye med på dobesøkene lenger ;) ). De satt og tisset da de lærte å gå på do, men tok ikke mer enn et par måneder etter bleieslutt før de ville står. Sikkert fordi de så faren sin og eldre gutter gjøre det. Jeg synes de skal få velge selv.



Anonymous poster hash: a34f6...a16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er han ikke bleiefri enda, men de få gangene han har tisset uten bleie, så har det vært stående ute og sittende inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre-åringen tisser stående, han får akkurat "fillemikken" over kanten :fnise: Ber ham om å peke på vannet med tissen, det går så fint så. Også tørker han seg etterpå slik at det ikke skal dryppe tiss i boxeren.



Anonymous poster hash: 872a7...83f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn for sikkerhets skyld: "Ut noe sted man tisser utendørs med gutta" høres jævlig rart ut. Jeg mener for eksempel på en lang busstur der man stopper ved skævven, ikke at man reiser et sted i den hensikt å urinere utendørs i lystig lag.

Anonymous poster hash: 9c39b...0e0

:hoho:

Min tisser sittende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine gutter på 4, 7 og 9 tisser sittende hjemme i alle fall (og mannen også), vet de tisser stående noen ganger på skolen og sånt fordi doen er så grisete at de ikke hæler å sitte. Verden hadde vært et bedre sted om alle satt og tisset spør du meg. Men gutta får velge selv altså, men om de står og så bommer så vet de at de må tørke opp etter seg. Skulle ønske kameratene hadde lært det også....



Anonymous poster hash: 151d0...bfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tisser sittende inne og stående ute :).

Anonymous poster hash: 00346...94f

Samme her
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vistnok være bra for prostata å tisse sittende.



Anonymous poster hash: 35fae...137
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vistnok være bra for prostata å tisse sittende.

Anonymous poster hash: 35fae...137

Nei, det stemmer ikke. Det spiller ingen rolle for prostata eller blæretømmingene om du står eller sitter. Det er mer et praktisk og hygienisk spørsmål. Tisseflekker foran doen er noe av det verste jeg vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I hovedsak sitter han. Men i barnehagen står de vistnok, så vi har begynt å øve litt på det også. Greit å kunne gjøre begge deler tenker jeg, men primært så sitter han hjemme.



Anonymous poster hash: 2b183...7de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sittende hjemme, stående andre steder. Barna har valgt dette selv, men gjør det nok fordi det er det de er vant til i vår familie. Eldstemann spruter overalt når han står, sittende har han lært seg å holde tissen nedover slik at det ikke spruter mellom ringen og doen. Han liker aller best å tisse ute i buskene :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...