AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Har nettopp begynt med Loette 28 ppiller, dette er første gang jeg går på p-piller. Da jeg var ferdig med første brett forrige uke, tenkte jeg å hoppe over mensen, og begynte rett på neste brett. Men jeg fikk mensen allikevel! Er dette vanlig? Hvor lenge vil jeg blø, en vanlig "mensenperiode"? Er pillene sikre allikevel? Anonymous poster hash: ccee1...5ab
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Pillene er sikre uansett. Jeg kan hoppe over på loette, men det er individuelt. Det kan ta noen måneder før man stabiliseres med nye piller. Anonymous poster hash: 2f0c8...2f9
fresia Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 jeg har ikke hatt mensen siden jeg begynte på Loette for noen måneder siden, så dette er individuelt ja - men det er ganske vanlig tror jeg
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Har nettopp begynt med Loette 28 ppiller, dette er første gang jeg går på p-piller. Da jeg var ferdig med første brett forrige uke, tenkte jeg å hoppe over mensen, og begynte rett på neste brett. Men jeg fikk mensen allikevel! Er dette vanlig? Hvor lenge vil jeg blø, en vanlig "mensenperiode"? Er pillene sikre allikevel?Anonymous poster hash: ccee1...5ab Har akkurat samme problemet nå. Har gått på pillene i over 2 mnd. Tenkte jeg skulle hoppe over mensen forrige måned. Midt i brettet (på de gule pillene, ikke de hvite) begynte jeg å blø. Hadde til og med "mensensmerter". Nå er jeg på de hvite pillene, og blør fortsatt. Håper virkelig jeg slutter å blø når jeg er ferdig med de hvite pillene, og begynner på et nytt brett. For noe dritt!! Anonymous poster hash: d2062...8d8
Rosa Sitron Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Jeg kunne ikke hoppe over mens jeg gikk på Loette. Fikk gjennomsbruddsblødninger.
Amethyst Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Jeg kan hoppe over maks 2 måneder av gangen på Loette28. Har brukt de i mange år.
PrinsesseNila Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Samme her som VinterSnø - jeg kunne ikke hoppe over med Loette. Dessuten fikk jeg stadig gjennombruddsblødninger så jeg endte opp med å bytte til en p-pille med mer hormoner, og der begynte vell egentlig faenskapet
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Du bør gå på piller MINST 6 mnd før du prøver å hoppe over mensen. Da får kroppen vent seg til hormonene og det blir enklere å hoppe over og du har mindre sjanse for mellomblødninger. Hvis du vil hoppe over mensen ofte, anbefales bla Microgynon i stedet Anonymous poster hash: 6be62...659
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har gått snart 2 mnd på Loette, og har hatt mye blødninger. Men sålenge de er såpass svake som de er så går det greit. Men ja, irriterende! Gleder meg til det bikker 3 mnd, og det forhåpentligvis stabiliserer seg Anonymous poster hash: 74281...8a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå