AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Skal ta flytoget om to timer fra Nationaltheatret og begynte å tenke - er alle inngangene åpne?? Kommer med taxi til inngangen ved Narvesen, men ble litt stressa. Håper noen kan hjelpe meg!! Anonymous poster hash: cac53...ddd
Gjest vaskosi Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Holder oppe for deg Hehehe, så snill du er da Jeg tenker jo at det er stengt, ettersom de sikkert ikke vil ha uteliggere osv der inne, men flytoget går jo derfra, så det må jo være en inngang som er åpen. Har bare ikke tid til å stresse med å finne rett inngang..
dillyduzit Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 http://flytoget.no/Stasjoner/Flytogstasjon-Nationaltheatret Google
Gjest vaskosi Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 http://flytoget.no/Stasjoner/Flytogstasjon-Nationaltheatret Google Det verste er at jeg har allerede sett på dette, men det står ikke noe om åpningstider. Men da får jeg bare anta at det er åpent. Fungerer ikke uten søvn kjenner jeg... Tusen takk
dillyduzit Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Det verste er at jeg har allerede sett på dette, men det står ikke noe om åpningstider. Men da får jeg bare anta at det er åpent. Fungerer ikke uten søvn kjenner jeg... Tusen takk Det er nok åpent ja, hvis ikke har du jo Lysaker om du ikke bor for langt unna. Lykke til!
Gjest Evel Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Jeg vil tro at drosjesjåføren skal vite hvor det er åpent? Men det mest logiske er vel at det er åpent der du sier? Er det mulig å ringe til Narvesen, de ansatte der må vel vite noe?
Gjest vaskosi Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Jeg vil tro at drosjesjåføren skal vite hvor det er åpent? Men det mest logiske er vel at det er åpent der du sier? Er det mulig å ringe til Narvesen, de ansatte der må vel vite noe? Ja, tenkte å spørre Bare irriterer meg å ikke vite slike ting på forhånd! Men jeg er generelt en person som blir stressa veldig lett. Det var en god idé, takk
Gjest Evel Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Ja, tenkte å spørre Bare irriterer meg å ikke vite slike ting på forhånd! Men jeg er generelt en person som blir stressa veldig lett. Det var en god idé, takk Ja jeg skjønner deg bare så altfor godt! Jeg har det litt slik selv
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Hvis ikke har du Oslo S da... Anonymous poster hash: c4709...a1d
Gjest vaskosi Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Hvis ikke har du Oslo S da... Anonymous poster hash: c4709...a1d Ja, men har bestilt taxi til et visst kl.slett, og da må jeg eventuelt forskyve det litt tidligere hvis vi skal rekke toget. At jeg ikke har tenkt på dette før nå er jo bare fantastisk
søtpai Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Nationaltheatret er åpent uansett. Enten om du går inn inngangen nærmest t-banen, eller nærmest toget så kommer du deg inn.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Ja, men har bestilt taxi til et visst kl.slett, og da må jeg eventuelt forskyve det litt tidligere hvis vi skal rekke toget. At jeg ikke har tenkt på dette før nå er jo bare fantastisk Tar de ikke mye lenger tid å reise ned to Oslo S enn Nationaltheatret, litt avhengig av hvor du kommer fra. Som regel er det lite trafikk midt på natta og på Oslo S kjører de jo helt opp på plattformen. Anonymous poster hash: c4709...a1d
Gjest vaskosi Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Nationaltheatret er åpent uansett. Enten om du går inn inngangen nærmest t-banen, eller nærmest toget så kommer du deg inn. TAKK
Gjest vaskosi Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 Tar de ikke mye lenger tid å reise ned to Oslo S enn Nationaltheatret, litt avhengig av hvor du kommer fra. Som regel er det lite trafikk midt på natta og på Oslo S kjører de jo helt opp på plattformen. Anonymous poster hash: c4709...a1d Nei, det er helt sant Er bare så redd for å ikke rekke det
søtpai Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 TAKK Går nok heeelt fint! Bare husk å gå ned til riktig spor. God tur!
Gjest vaskosi Skrevet 11. juni 2014 #17 Skrevet 11. juni 2014 Neste gang typen min ler av Kvinneguiden skal jeg minne ham på hvem som hadde svaret på dette spørsmålet
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. juni 2014 #18 Skrevet 11. juni 2014 Ja, hvorfor skulle toget stoppe der om ingen kunne gå på toget?
Gjest vaskosi Skrevet 11. juni 2014 #19 Skrevet 11. juni 2014 Går nok heeelt fint! Bare husk å gå ned til riktig spor. God tur! Enda en ting å tenke på.. Haha, neida Tuusen takk
Gjest vaskosi Skrevet 11. juni 2014 #20 Skrevet 11. juni 2014 Ja, hvorfor skulle toget stoppe der om ingen kunne gå på toget? Akkurat! Herregud, nå ler jeg av meg selv. Har jo selvfølgelig tenkt på dette selv, men tenkte kanskje at bare enkelte innganger var åpne. Jaja, ordnet seg tilsutt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå