Pandore Skrevet 19. juni 2004 #1 Skrevet 19. juni 2004 Har akkurat kommet hjem fra en 1 ukes ferie i Romania. Dro inn til Constanta som er den nest største byen i landet, og der var det drøssevis med butikker som solgte kjoler. På en av butikkene fant jeg drømmekjolen. Fikk kjole, slør, underskjørt og veske til den nette sum av kroner 1200! Er bare så utrolig glad:)
Gjest Tabby Skrevet 19. juni 2004 #3 Skrevet 19. juni 2004 Grattis med et så flott tilbud. Er bare å ta det da! :-)
Gjest MrsL Skrevet 19. juni 2004 #4 Skrevet 19. juni 2004 Det er jo kjempebra :-) Vil du vise oss bilde?
Pandore Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2004 Er ikke så sikker på om jeg finner noe bilde på nett. Kjolen er sydd i Russland , så det er ikke noe kjent merke. Men kan sikkert ta et bilde av den med digitalkamera litt senere. Kjolen er ihvertfall hvit med broderi på overdelen. Så deler den seg på en måte i to, med broderier nedover hver av kantene. Skikkelig fin. Falt for den med en gang jeg så den...
Grooo Skrevet 19. juni 2004 #7 Skrevet 19. juni 2004 Så flott! Og så til den prisen da du... Her i landet er det jo omtrent ikke mulig å få slør engang til den prisen... *glede seg til å se bilde*
Måne Skrevet 19. juni 2004 #8 Skrevet 19. juni 2004 Oj, så heldig du var som fant en du likte. Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå