AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Noen som har skikkelige tips for å unngå nupper/kviser på bikinilinja? Får dem uansett hvilken hårfjerningsmetode jeg bruker! Ja, jeg både skrubber (nei, ikke for mye) og bruker krem. Ser jo ikke noe fint ut...Anonymous poster hash: cc997...a08
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Kjøp en sånn hårfjeringslaser som man kan bruke hjemme, om du har rett hårfarge og hudfarge. Anonymous poster hash: 9ccb0...e53
Sjokoladenøtt Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Jeg pleier å smøre inn rett etter barbering med en sånn "Silk" olje som er fra biosilk. Er egentlig til håret, men kan brukes på resten av kroppen også! Eneste som fungerer for meg
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Kjøp en sånn hårfjeringslaser som man kan bruke hjemme, om du har rett hårfarge og hudfarge. Anonymous poster hash: 9ccb0...e53 Har tenkt på det, men må være helt sikker på virkningen først pga høy pris. Hvor ofte må den brukes? Hvilken type har d? Unngår jeg nupper med en sånn altså?Anonymous poster hash: cc997...a08
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Jeg pleier å smøre inn rett etter barbering med en sånn "Silk" olje som er fra biosilk. Er egentlig til håret, men kan brukes på resten av kroppen også! Eneste som fungerer for meg Takk for tips! Og det svir ikke heller? Er det den vanlige håroljen?Anonymous poster hash: cc997...a08
Sjokoladenøtt Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Takk for tips! Og det svir ikke heller? Er det den vanlige håroljen?Anonymous poster hash: cc997...a08 Den heter bare silk, pleier å være en liten flaske Er bare en type tror jeg! Nei, den svir ikke i det hele tatt :D Bare tørk området godt først og smør på oljen et par ganger etter barbering, det hjalp mye hos meg. Får noen inngrodde hår innimellom, men slipper alle nuppene og sårheten i etterkant..
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Smør/vask med pyrisept, klorhexidin eller bacmycin etter barbering for å hindre bakterievekst, de er med og lager de røde buppene. Bruk rent barberblad. Om du vil bruke det flere ganger, la det ligge tørt mellom bruk, kjøp overflatedesinfeksjon ( ikke bruk dette på huden, det er sterkt) og rens barberbladet med dette før bruk. Og fortsette å skrubbe litt. Anonymous poster hash: b610a...ba4 1
Memena Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Har du prøvd ren jojoba-olje? Er vel det eneste som hjelper for meg. Du får en flaske rundt 60 kroner på iherb (tror det er ganske så dyrt i forhold på helsekostbutikker)
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Takk for gode tips! Jojoba-olje har jeg ikke prøvd nei, men skal absolutt sjekke det ut!Anonymous poster hash: cc997...a08
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Bruk babyolje i stedet for skum eller såpe når du barberer. Har knapt hatt en nupp siden jeg startet med det for ørten år siden. Og bytt barberblad ofte og ikke ta for hardt i. Anonymous poster hash: 13be6...665
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Bruk babyolje i stedet for skum eller såpe når du barberer. Har knapt hatt en nupp siden jeg startet med det for ørten år siden. Og bytt barberblad ofte og ikke ta for hardt i.Anonymous poster hash: 13be6...665 Brukte barberhøvel tidligere, men da fikk jeg masse nupper. Byttet til barbermaskin og det bedret seg noe, men har fortsatt mye...Anonymous poster hash: cc997...a08
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 Jeg må alltid bruke helt ny barberhøvel når jeg tar bikinilinja. Bruker jeg en høvel som har blitt brukt kun en gang tidligere, så får jeg nupper..Anonymous poster hash: cb214...4d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå