AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har lenge hatt en liten fantasi om å ha trekant med kjæresten min, men har aldri turt å faktisk nevne dette. Jeg kunne tenke meg med en annen kvinne, pluss kjæresten min. Problemet er at jeg vet ikke helt om jeg hadde klart å gjennomføre når det kom til saken, selv om jeg ofte har fantasert om dette! Tenker på sjalusi, om jeg vil se på kjæresten min annerledes etter dette, hvilke følelser vil jeg sitte igjen med etterpå. Også en liten frykt for at kjæresten min skal få mersmak på andre kvinner og forlate meg. (Høres litt smågal ut, jeg vet.) Tross alle disse tankene, så vil jeg så gjerne, men tenker alltid på risikoene dette kan føre med seg, da jeg er litt kontrollfreak. Noen tips? Bør jeg, eller skal jeg la en fantasi være fantasi? Anonymous poster hash: e03f6...4fd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Jeg vil råde deg til å ikke gjøre det. Anonymous poster hash: bbaf1...7d9
brightness Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Jeg ville nok frarådet det. Du kan ikke ta det tilbake om noe går skeis.
blondien Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 NEI! eg tror faktisk jeg hadde vurdert å gjøre det slutt om min kjære hadde foreslått det
SuperFace Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Absolutt ikke gjennomfør dette hvis du har den minste lille tvil. Ikke vurder å gjør det før du er 100% avslappet med tanken. Høres veldig ut som dette kan bli trasig i ettertid slik som det er nå :/
Mike Waters Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Ønsker du sex med en kvinne eller ønsker du trekant? Om det er det siste du søker så er det åpenbart at dette i en eller grad vil innebære kjæresten og en annen kvinne/mann i ulike seksuelle settinger, men det er jo nettopp det som er fantasien for mange.... Første steg er å tørre og nevne det. Ingen vei utenom desverre
lillbilly Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Er faktisk enig med de andre her som sier at du ikke skal gjøre det ( NÅ ). Du virker ikke til å være klar for det. For å kunne ha en trekant og komme ut på andre siden og kjenne at dette var noe DERE har lyst å gjøre igjen, så kan du ikke ha slike tanker som om "hva om hun liker damer bedre enn meg" osv Om du anser deg for å være en kontrollfrik så tenker jeg at det absolutt ikke er en god ide og sette deg selv i en situasjon hvor du absolutt ikke har kontroll. Jeg har hatt trekant, dog da MMF trekant, men om kjæresten min skulle vært kontrollfrik i en sånn setting og etterpå, nei huff , da hadde det blitt ille. Man går inn i situasjonen, har det godt, går ut av situasjonen. Man begynner ikke å nage på "likte du henne bedre enn meg" type spørsmål. Bli trygg på deg selv, henne og forholdet ditt. Og når du er kommet dit, så kan du lufte det med henne og høre hva hun sier. Og når du er kommet så langt, da bør du være veldig oppmerksom på måten du spør på, slik at HUN ikke tror du er ute etter å bytte henne ut med noe "mer spennende" Edit. Måten du spør på vil være avgjørende for hvilket svar du får Endret 11. juni 2014 av lillbilly
lillbilly Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 Trekant er oppskrytt. Det syntes ikke jeg det var, men det kommer vel litt ann på hva man gjør "under trekanten"
Gjest Alohaa Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Enig med noen av de over her..trekant er oppskrytt! Hadde det sammen med kjæresten min og besteveninnen min etter jeg og typen hadde vært sammen 1 år ca (og var 17 år alle tre). Jeg hadde hatt en fantasi om at det ville vært sååå fantastisk og alt det der, men var faltisk litt kjedelig og ikke sånn jeg forestilte meg.. Og heldigvis så har det aldri vært kleint mellom oss og hun etterpå, så det ødela ingenting for oss, noe som man faktisk risikerer når man har trekant.
Mike Waters Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Vet ikke helt om oppskrytt er ordet, men det er en litt annen greie enn med to, og det er en del andre faktorer som må sitte for at det skal fungere. Har hatt noen trekanter som har vært fine, men har også hatt noen som ikke fungerte særlig bra. De desidert deiligste sexopplevelsene har jeg hatt når man "bare" har vært to, men der har man jo en god del mer erfaring og historikk.
lillbilly Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Enig med noen av de over her..trekant er oppskrytt! Hadde det sammen med kjæresten min og besteveninnen min etter jeg og typen hadde vært sammen 1 år ca (og var 17 år alle tre). Jeg hadde hatt en fantasi om at det ville vært sååå fantastisk og alt det der, men var faltisk litt kjedelig og ikke sånn jeg forestilte meg.. Og heldigvis så har det aldri vært kleint mellom oss og hun etterpå, så det ødela ingenting for oss, noe som man faktisk risikerer når man har trekant. Ikke så rart da. 3 stykker uten/ med minimal seksuell erfaring, som i normale tilfeller har nok med å utforske seg selv, går hen og har trekant. Det må være oppskriften på katastrofe!
Gjest Alohaa Skrevet 11. juni 2014 #13 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Ikke så rart da. 3 stykker uten/ med minimal seksuell erfaring, som i normale tilfeller har nok med å utforske seg selv, går hen og har trekant. Det må være oppskriften på katastrofe!Katastrofe vil jeg ikke si Men forsten takk for din mening betyr mye Endret 11. juni 2014 av Alohaa
lillbilly Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Ok, takk for din mening betyr mye Altid hyggelig å kunne være til hjelp
Ms.Mx Skrevet 11. juni 2014 #16 Skrevet 11. juni 2014 Det syntes ikke jeg det var, men det kommer vel litt ann på hva man gjør "under trekanten" Vel, jeg vet ikke hva du gjorde men jeg hadde sex.
ohdeergod Skrevet 11. juni 2014 #17 Skrevet 11. juni 2014 Jeg hadde trekant med ei venninne og en dude vi ble litt kjent med på folkehøyskolen. Det var dritkleint og jeg og venninna mi klarte ikke å nyte det i det hele tatt. Og dessuten angra vi skikkelig etterpå. Det viste seg at han playa oss begge etterpå, og vi trodde han var forelska i noen av oss pppffttt. Vi ble uvenner, og masse drama oppsto. Vi var 19 - unge, dumme og uerfarende. Hvertfall jeg.
Mike Waters Skrevet 11. juni 2014 #18 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Det viste seg at han playa oss begge etterpå, og vi trodde han var forelska i noen av oss pppffttt. Og hvordan tenkte dere at det skulle ordne seg OM han faktisk var forelsket i en av dere? Det kan ikke ha vært særlig mye innsats fra hans side da dere fint klarte å "playe" dere selv rett inn i en kinkig situasjon, men kudos til fyren for å gripe sjansen Endret 11. juni 2014 av Mike Waters 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå