AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Hadde sex på en fest på søndag, og har hatt kløe i vaginaen siden. Har også utrolig vondt i halsen, lurer på om dette kan være klamydia? Eller innbiller jeg meg bare symptomer? Tenkte å dra til legen å sjekke imorgen, eller er det for tidlig? Anonymous poster hash: f353e...ec4
Gjest ClassyGirl Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Hei! Du må sjekke deg 7 dager etter siste samleie. Man får sjeldent symptomer hvis man er jente og det tar alt fra 5-14 dager fra man blir smittet til at symptomer oppstår.. Men uansett er det alltid greit å sjekke seg Her er en liste over symptomer jeg fant Kvinner: Svie ved vannlating Utflod Blødninger etter samleie eller mellom menstruasjonene Underlivssmerter og feber Menn: Svie ved vannlating eller hyppig vannlating Utflod eller væsking fra urinrør Smertefull, rød og hoven pung hvis bakterien sprer seg til bitestiklene Sårhet eller utslett på penishodet I sjeldne tilfeller kan man se forbigående leddsmerter hos begge kjønn. Endret 10. juni 2014 av ClassyGirl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå