Gå til innhold

Silikon og amming?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hverken tenkt å ta silikon eller å få barn(i nærmeste fremtid), men jeg har tenkt over dette spørsmålet en stund nå;

kan man amme om man har silikon i brystene?

Noen vil sikkert mene at dette er bortkastet tid å lese, men ingen har kunnet gi meg et ordentlig svar!

Noen mødre som har silikon som kanskje kan gi meg et svar?

Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan man.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis silikonet/protesen legges BAK brystkjertlene er dette fullt mulig. Det er også da enklere å holde øye med/sjekke brystene for kuler/cyster ol også da, også å ta mammografi er fullt mulig da

Anonymous poster hash: ca8c4...6f8
Skrevet

Å amme med silikon kan føre til kapsling.

AnonymBruker
Skrevet

Å amme med silikon kan føre til kapsling.

Silikonen vil nok kapsle seg til slutt uansett, og hvilken mor er det som ikke ammer sitt barn fordi hun er redd for kapsling?

Anonymous poster hash: 46843...ad6

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan man.

Langt i fra alle :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis silikonet/protesen legges BAK brystkjertlene er dette fullt mulig. Det er også da enklere å holde øye med/sjekke brystene for kuler/cyster ol også da, også å ta mammografi er fullt mulig da

Anonymous poster hash: ca8c4...6f8

Er det noen som legger implantatene foran brystkjertlene? *Grøss*

Jeg synes å legge dem bak brystmuskel høres ille nok ut.

Anonymous poster hash: 439f8...0be

Skrevet

Silikonen vil nok kapsle seg til slutt uansett, og hvilken mor er det som ikke ammer sitt barn fordi hun er redd for kapsling?

Jeg sa ikke det. Jeg sa bare det kunne føre til det. Jeg ville nok tatt ut silikon før jeg planla barn, og så muligens operer inn etter fødsel og amming.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa ikke det. Jeg sa bare det kunne føre til det. Jeg ville nok tatt ut silikon før jeg planla barn, og så muligens operer inn etter fødsel og amming.

Eventuelt kan man vente med silikon til at man er ferdig med barn både pga dette med amming og at hos mange så vokser puppene veldig av et svangerkap og ikke blir like små som de var igjen selv etter at damen ikke har melk i brystene lengre :)

Jeg synes i alle fall det er lurest og billigst. :) Men nå er ikke jeg den som har så mye til overs for silikon. Naturlige pupper er så utrolig vakkert uansett størrelse.

Skrevet

Eventuelt kan man vente med silikon til at man er ferdig med barn både pga dette med amming og at hos mange så vokser puppene veldig av et svangerkap og ikke blir like små som de var igjen selv etter at damen ikke har melk i brystene lengre :)

Jeg synes i alle fall det er lurest og billigst. :) Men nå er ikke jeg den som har så mye til overs for silikon. Naturlige pupper er så utrolig vakkert uansett størrelse.

Det er nok det lurerste ja. Ellers så kan man jo få silikon som 20-åring, dersom man skal ha barn i midten av 30-årene. Silikon bør jo byttes etter 15 år. Men dyrt med så mye operasjoner da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...