Gå til innhold

Thomas Holstad


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære alle dere der ut som sender meg meldinger om at jeg velkommen på omvisning på østkanten i Oslo. (Veldig hyggelig).. Men jeg har nok vært i det fleste nabolagene på Østkanten i Oslo v/forskjellige anledninger. Det er ikke noe problem å bo på østkanten for folk flest, jeg er heller ikke personlig redd for og ferdes der å jeg hadde nok som folk flest overlevd helt fint dersom jeg bodde der. Men til opplysning og ettertanke:

Sjansen for å oppleve kriminalitet og ubehageligheter er vesentlig større på Østkanten enn på Vestkanten i Oslo, Ja det er et klasseskille som ikke er skapt av min generasjon men av tidligere generasjoner. Skillet mellom øst og vest blir kraftigere og kraftigere for hvert eneste tiår. Det har alltid vært slik og det vil nok alltid være sånn også – helt til alt kollapser en vakker dag.

Jeg personlig har blitt ranet på T-banen, slått til og merket på kroppen hva som kan skje på diverse steder Øst i Oslo ved flere anledninger som ungdom i Oslo.

Så var det dette med penger – verden styres av penger. Desto mer du har, desto med frihet får du til å leve det livet du selv ønsker å leve. Det er trist å se enkeltindivider som mener penger er tabu å snakke om som lar seg provoser. Jeg velger å si som de svakeste i samfunnet: ”Mener du penger ikke betyr noe – har du aldri vært fattig” ord til ettertanke.

Mulig jeg har svake nerver, har hatt sykt uflaks eller er en for redd liten ”sossegutt” med et rart syn på verden, men statistikk de siste 40 årene lyver ikke.

Hva mener dere om det som skrives?



Anonymous poster hash: ba016...158
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes Thomas Holstad har ganske skumle holdninger i forhold til hva han sprer på sosiale medier. Det er noe med at man oppnår ikke så mye godt med det han driver med. Dessuten syntes jeg det er ustyrtelig morsomt med de som mener det er så voldsomme forskjeller mellom øst og vest i Oslo - joda, noen har masse penger og noen har lite penger, men generellt vil jeg si at sånn helhetelig sett så er ikke Oslo den byen i verden hvor man virkelig sliter mellom enorme klasseforskjeller og kriminalitet. Ta dere en tur til Rio og dere vil innse hvor heldige vi er som bor i Oslo (Norge) ;)



Anonymous poster hash: 71d8b...23a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Skillet mellom øst og vest blir kraftigere og kraftigere for hvert eneste tiår. Det har alltid vært slik og det vil nok alltid være sånn også – helt til alt kollapser en vakker dag.

...

Anonymous poster hash: ba016...158

Thomas. Hvorfor mener du at alt skal kollapse? Kollapse i hva, eller av hva? Dommedag? Eller snakker du om børskrakk, opptøyer, borgerkrig, innvasjon fra verdensrommet, solens undergang?

Anonymous poster hash: a7e0a...1f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol fyren er jo helt på viddene. Han var med på Luksusfellen for noen år siden, og sitter garantert ikke noe bedre i det idag.

Har vel sikkert 17k utbetalt per måned:

7,5k leie leilighet

7k Fest, Taxi og morro

2k i mat

0,5k diverse

Ja, her snakker vi virkelig om en bemidlet mann.



Anonymous poster hash: b3cd2...ca9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Skjønner ikke hvordan denne karen kan komme fra vestkanten med tanke på alle a-endingene hans. Ingen snakker slik på Holmenkollen.



Anonymous poster hash: d411f...b69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er rar. Han var rar på skolen, og han er rar nå.

Jeg likte godt motsetningen i den episoden med han som lete i containere etter mat for å demonstrere forskjellene med penger.



Anonymous poster hash: fdf19...e56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Han er rar. Han var rar på skolen, og han er rar nå.

Jeg likte godt motsetningen i den episoden med han som lete i containere etter mat for å demonstrere forskjellene med penger.

Anonymous poster hash: fdf19...e56

Forstår ikke helt kritikken mot Thomas. Synes ikke han kom sååå mye verre ut av episoden enn han som spiste søppel. Jeg mener: søplemat? Joa...

Anonymous poster hash: ed4cb...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det han aksjemeglerduden fra PH? Tjener han bare 17'?

Anonymous poster hash: 2ef1e...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig spesiell....jobber som selger for en av disse elkjedene (lefdal, elkjøp, expert...) han har aldri tjent mye penger og er ofte blakk på byen. 25 år, vært i full jobb siden vgs og bor fremdeles i leid leilighet.... dette med østkanten er noe tullegreier han har lagt seg til, enig med personen over her. Han er rar!



Anonymous poster hash: fe32c...f20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig spesiell....jobber som selger for en av disse elkjedene (lefdal, elkjøp, expert...) han har aldri tjent mye penger og er ofte blakk på byen. 25 år, vært i full jobb siden vgs og bor fremdeles i leid leilighet.... dette med østkanten er noe tullegreier han har lagt seg til, enig med personen over her. Han er rar!

Anonymous poster hash: fe32c...f20

Jeg trodde han ikke hadde fullført VGS? Det siste jeg hørte er at han fullførte første året, men droppet ut av andre året. :vetikke: Fint for han om han har fullført nå :)

Anonymous poster hash: fdf19...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...