Gå til innhold

Liker du at mannen kommer inni deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du best om han komme inni deg, kommer i kondomet, eller trekker seg helt ut og spruter?

Anonymous poster hash: 18b18...ce3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best at han kommer inni meg. Ville følt meg snytt om han ikke gjorde det.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vi er gift og bruker ikke kondom. Liker at han kommer inni meg, hvertfall hvis jeg har hatt min orgasme, det er godt. Kommer vi samtidig så merker jeg det ikke.

Blir jo litt gris etterpå da. Men heller inni enn at jeg skal få det på magen eller puppene eller noe, da må jeg dusje etterpå. Han kunne jo kommet i et håndkle eller noe, men det hadde bare blitt styr.

Anonymous poster hash: 77b1f...119

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvis man bruker kondom så blir jeg forbanna om han kommer inni meg for å si det sånn.

Hvor han ellers gjør av sæden når vi ikke bruker kondom bryr jeg meg svært lite om

Anonymous poster hash: b47c8...f82
Skrevet

Jeg liker best at han kommer inni meg. Ville følt meg snytt om han ikke gjorde det.

Hvorfor føler du deg da snytt? Er det følelsen, eller det symbolske du da tenker på?

Etter min personlige erfaring er det stor variasjon på om jentene kjenner spruten eller ikke. Stemmer det?

Skrevet

Hvorfor føler du deg da snytt? Er det følelsen, eller det symbolske du da tenker på?

Etter min personlige erfaring er det stor variasjon på om jentene kjenner spruten eller ikke. Stemmer det?

Jeg kan jo bare svare for meg selv så klart, men jeg kjenner spruten og den følelsen jeg da får er så deilig. Det er derfor jeg føler meg snytt om jeg ikke får den, ikke pga symbolikken, selv om jeg skjønner hva du mener

Skrevet

Ja, mindre søl av det :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker faktisk at han ikke kommer inni meg jeg. Har ikke noe spesielt i mot det, men synes det er så ufattelig mye styr med å få det ut igjen. Virker som det renner i en halvtime, selv etter at jeg har vært på toalettet. Særlig slitsomt om det er rett før jeg skal sove..

Anonymous poster hash: 0b2eb...1b8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker det! Ingenting tenner meg mer faktisk. :)

Anonymous poster hash: b2733...51d
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker at han ikke kommer inni meg, det er masse styr for meg med både tørk og søl, og i tillegg så kjenner jeg ikke at han kommer engang. Er det vanlig at man kan kjenne det?

Anonymous poster hash: 7976d...144
  • Liker 2
Skrevet

Liker best når han kommer i meg, kjenner ikke så mye men for min del er der mest symbolikken.. Dette med "styr" som å drive å rydde etter oss etter sex med dusjing, tørking, vasking, bytting på sengen osv har vi aldri giddet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker det, men kjipt hvis man skal ut et sted rett etterpå. Kan ta tid å få presset ut alt :P

• Liker 5
Skrevet

Helst inni ja ;) Men såklart er ikke dumt å se fyren komme på magen eller puppene heller ;) Noe man jo gjerne gjør o. kondom brukes.

-Menn: Føles det ekkelt å komme i kondomen..?

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker inni meg, fordi jeg som oftest kjenner pulseringen i penis når han kommer, og da kommer gjerne jeg også.

Anonymous poster hash: af950...077
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan jo bare svare for meg selv så klart, men jeg kjenner spruten og den følelsen jeg da får er så deilig. Det er derfor jeg føler meg snytt om jeg ikke får den, ikke pga symbolikken, selv om jeg skjønner hva du mener

Så bra å høre. Det tenner oss menn når jenter føler dette og liker det. Og personlig elsker jeg også følelsen av å komme inn i jenta. :)

Helst inni ja ;) Men såklart er ikke dumt å se fyren komme på magen eller puppene heller ;) Noe man jo gjerne gjør o. kondom brukes.

-Menn: Føles det ekkelt å komme i kondomen..?

Det føles ikke ekkelt, men absolutt anderledes. Spruten blir på en måte begrenset og stoppet litt. Mye bedre uten, hvor man kjenner sæden pulsere ut og at man virkelig tømmer seg.

Gjest Alohaa
Skrevet

Kommer litt an på det synes jeg..er jeg sliten og ikke orker så mye styr etter sexen (som det blir om man må drive å tørke og styre etterpå) så foretrekker jeg at han trekker seg ut, men andre ganger synes jeg det kan være helt greit, og veldig deilig at han spruter inn i meg, også dusje rett etterpå.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er deilig og kjenne at man blir fylt med varm deilig sæd, så det digger jeg ;)

Men det er også deilig at han spruter over meg på kroppen . Bare jeg får nyte synet av det så ;)

• Liker 2
Skrevet

Kommer litt an på det synes jeg..er jeg sliten og ikke orker så mye styr etter sexen (som det blir om man må drive å tørke og styre etterpå) så foretrekker jeg at han trekker seg ut, men andre ganger synes jeg det kan være helt greit, og veldig deilig at han spruter inn i meg, også dusje rett etterpå.

Her er det noe jeg ikke skjønner helt... Mye styr? Hva med å bare legge seg og kose/ sovne og ta seg av "styret" dagen etter? Med mindre man skal noe asap etterpå så er det jo ikke noe stress, eller?

• Liker 2
Skrevet

Her er det noe jeg ikke skjønner helt... Mye styr? Hva med å bare legge seg og kose/ sovne og ta seg av "styret" dagen etter? Med mindre man skal noe asap etterpå så er det jo ikke noe stress, eller?

Ha sæd rennede ut av deg hele natta helt til det stivner mellom rumpa og lakenet, ha økt sjangse for sopp- og urinveisinfeksjoner, og i tillegg møte den lite behagelige dunsten av gammel sæd-/væskemix om morgenen?

Derfor velger man å ta seg av "styret" før man legger seg..

Selv om de ikke gjør det på film.

• Liker 7
Gjest Alohaa
Skrevet

Ha sæd rennede ut av deg hele natta helt til det stivner mellom rumpa og lakenet, ha økt sjangse for sopp- og urinveisinfeksjoner, og i tillegg møte den lite behagelige dunsten av gammel sæd-/væskemix om morgenen?

Derfor velger man å ta seg av "styret" før man legger seg..

Selv om de ikke gjør det på film.

Helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...