Gjest Evel Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Er ikke den grå perioden snart over? Altså, jeg skjønner det med grå sofa og andre detaljer, men male fake betongvegger osv? Her i byen er det rikelig med grå betongvegger, utendørs. Og det er så hm... stygt. Klarer dere virkelig å bo med slike gråfarger på alle vegger? Blir det ikke MØRKT og trist? (Om noen blir provosert her: Unnskyld!)
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har alltid vært glad i grått. Hva mener du er mer riktig, da? Jeg vil ha det lyst, alternativet er da hvitt, men jeg er mer glad i grå. Ønsker en lys gråfarge, så det blir selvfølgelig ikke mørkt. Anonymous poster hash: bbf71...5fa 5
Grønt blad Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Det finnes da også lyse gråfarger. Og hvorfor er det så ille at noen vil ha litt mørkere vegger enn hvitt? (For ordens skyld: Jeg har ikke grå vegger.) 1
LilleSnupp Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Jeg trodde derimot den lyse/hvite perioden var over.. Så feil kan jeg ta.. 1
Gjest Evel Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Bare for å poengtere, jeg sier ikke at andre farger er mer riktige. Jeg bare skjønner ikke hvorfor akkurat grått er så populært?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Mitt inntrykk er at hvitt, samt bruntoner som caffelatte og andre brune/beige hvittoner er på vei ut (Det som alle harry bloggere har har i shabby chic hjemmene sine). Mens rene, grå vegger er mer moderne, og på god vei inn. Anonymous poster hash: 9f887...536
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Hvorfor er akkurat hvitt så populært? Grått er nok populært fordi det er en farge som går til det meste. Anonymous poster hash: bbf71...5fa
kristinekristine Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har selv malt en vegg (fondvegg) i stua med grå kalkmaling- veldig fornøyd fordi det gir en god og lun stemning samt dybde i rommet men jeg kunne ikke malt alt grått- alt med måte som man sier! Men som kontrastfarge som heller mer mot det varme enn det kalde, er det bankers i mitt hode
Pomelo Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Trodde grått fortsatt var in jeg? samme med hvitt.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Hva er galt med grå vegger? Det er fint, enkelt og lett å kombinere. Anonymous poster hash: 7d503...565
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Hvorfor er akkurat hvitt så populært? Grått er nok populært fordi det er en farge som går til det meste. Anonymous poster hash: bbf71...5fa Antageligvis av akkurat samme grunn. Hvitt går til alt. Jeg ser en hvit vegg som et lerret på en måte, om det gir mening. (for ordens skyld; jeg har ikke hvite vegger hjemme, men jeg forstår de som vil ha det) Anonymous poster hash: f3a57...06e
Kong Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 Har blågrå vegger på soverommet, ogvgrunnen til det er rett og slett at jeg syns den beige-gul-hvit fargen er helt grusom. Vil ikke ha det hvitt heller Er fortsatt lyst, men litt lunere bare.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #14 Skrevet 10. juni 2014 Antageligvis av akkurat samme grunn. Hvitt går til alt. Jeg ser en hvit vegg som et lerret på en måte, om det gir mening. (for ordens skyld; jeg har ikke hvite vegger hjemme, men jeg forstår de som vil ha det) Anonymous poster hash: f3a57...06e Det var et retorisk spørsmål, men jeg skjønner at det kunne misforstås. Anonymous poster hash: bbf71...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå