Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 16 og snart 17. Og jeg har aldri hatt sex, jeg har aldri tatt på en gutt(klåing, runket osv)

Men jeg fantaserer ofte om sex, men jeg tør bare ikke. Skal jeg vente til den rett er der? Eller skal jeg bare hoppe i det. Det er så mange spørsmål, tenk om jeg gjør det feil, eller hva om jeg ikke får orgasme? Tenk om det er utrolig vondt?

Så jeg trenger hjelp.

1. Skal jeg vente til den rette eller hoppe i det?

2. Hvordan kan jeg få han opphisset?

3. Er det egentlig mulig å gjøre sex feil?

4. Er den første gangen veldig vondt?

Hilsen kåt 16 åring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Vent til du møter noen du liker godt

2. Vær avslappet og flørt

3. Ofte en del kløning de første gangene

4. Det kommer an på hvor våt og låt du er

Skrevet

Du er kåt så skaff deg en vibrator. Du bør ikke "hoppe i det". Jeg vet ikke hvordan man hisser opp alle gutter: gutter er forskjellige og liker forskjellige ting. Det skal mye til før det gjøres feil. Og ja, det kan gjøre vondt

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er usikker tror jeg det er lurt å vente. Bare husk at når du gjør det så er dere faktisk to om det, du trenger ikke tenke på alt dette alene. Mesteparten kommer av seg selv!

AnonymBruker
Skrevet

Om du har onanert før, så har du ikke jomfruhinne og det vil derfor ikke gjøre vondt. Nervøsitet dog kan gjøre at du ikke blir kåt og da vil det bli vondt med mindre dere bruker glidemiddel.

Gutter og menn blir ekstremt lett opphisset, så om derer kysser så går ting natuelig for seg.

Det går ikke an å ha sex feil så lenge du vet hvor din vagina er og han kan putte pikken sin inn i den. Øvelse gjør mester, og det bil gå bedre etterhvert.

Jeg lover deg: vent til du finner noen som er glad i deg. Første gangen jeg hadde sex var jeg nesten 17 og hadde sex med en som jeg trodde var glad i meg, men det var han ikke. Han voldtok meg flere ganger om jeg ikke ville ha sex med han. Første gangen voldtok han ikke da, men ikke så kjekt minne. Det er ikke noe big deal å miste jomfrudommen egentlig. Det er veldig oppskrytt, men du vil alltid huske den første gangen.

Anonymous poster hash: b756a...d3e
Skrevet

Jeg er 16 og snart 17. Og jeg har aldri hatt sex, jeg har aldri tatt på en gutt(klåing, runket osv)

Men jeg fantaserer ofte om sex, men jeg tør bare ikke. Skal jeg vente til den rett er der? Eller skal jeg bare hoppe i det. Det er så mange spørsmål, tenk om jeg gjør det feil, eller hva om jeg ikke får orgasme? Tenk om det er utrolig vondt?

Så jeg trenger hjelp.

Hilsen kåt 16 åring

Kjære deg , du er 16 år, hva stresser du med... Det blir alltids din tur.

Ikke kast bort noe fint på en som ikke fortjener det/ deg

Skrevet

Så jeg trenger hjelp.

Hilsen kåt 16 åring

Ja, du er fortsatt rimelig ung, så du har mer enn nok tid til å gjøre det du har lyst til.

Gjør det som føler riktig for deg, det du virkelig har lyst på. Ikke gjør det bare for å ha gjort det. Bruk tid og bli kjent med din egen seksualitet...

Gjest heihallo1998
Skrevet

Det går ikke an å gi noe fasitsvar på det du spør om, det varrierer fra gutt til gutt hva han tenner på og for noen er den første gangen vond, for andre ikke.

Og for all del VENT! Jeg er 16 selv og mista jomfrudommen for et par år siden, angrer veldig på at jeg ikke ventet for det er ikke et koselig minne jeg sitter igjen med, og det er flere av dem jeg har hatt sex med etter den gang jeg heller skulle ønske jeg hadde mista den til.

Det viktigste er at du kjenner at du er klar selv når det skjer.

Skrevet

Jeg er ett år yngre enn deg (blir 16 om en mnd) og er også jomfru. Jeg kunne sikkert blitt kvitt jomfrudommen om jeg virkelig hadde gjort noe med det, gått inn for det liksom! Og jeg skal ærlig si at det frister. Å hoppe i det var noe jeg tenkte på for litt siden, men jeg fant senere ut at, ærlig talt - jeg er bedre enn som så!

Jeg fikk tenkt meg om lenge og grundig og fant til slutt ut at sex har jeg lyst til å oppleve med en jeg føler noe for. Ikke nødvendigvis kjæreste, men jeg vil at det skal være noen følelser der liksom. Det skjer en gang uansett, og både jeg og du har god tid på oss :)

Så mitt tips tip deg: Vent til set føles riktig. "Den rette" er bare bullshit. Man vet ikke hvem den rette er, men det er viktig at det føles riktig der og da synes nå jeg!

• Liker 1
Skrevet

Lær deg selv og din kropp først og fremst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...