Gå til innhold

Flaut! Hvilken karakter blir dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herre. Man MÅ ikke ta privatisteksamen for å forbedre karakterene, kjære deg. Jeg har selv forbedret mine bare ved enkle prøver når jeg har spurt lærer om jeg vipper. Det er ikke verre enn at du skriver "Jeg har tatt privatisteksamen blah blah blah".

Altså siden TS skriver i innlegget sitt at hun har tatt eksamen og hun gjorde det for å beholde førsteganngsvitnemålet sitt, da har h*n nok tatt privatisteksamen

Anonymous poster hash: 19b05...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså siden TS skriver i innlegget sitt at hun har tatt eksamen og hun gjorde det for å beholde førsteganngsvitnemålet sitt, da har h*n nok tatt privatisteksamen

Anonymous poster hash: 19b05...2c7

Og det fikk jeg ikke med meg. Det er unødvendig av TS å svare frekt av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: Nei, det kommer ikke tydelig fram at det er privatiskeksamen

TS skriver i innlegget sitt at hun har tatt EKSAMEN og ikke en prøve. Siden ts skriver at hun har forbedret karakteren sin er det naturlig å anta at det er snakk om en privatisteksamen. Kanskje ikke fra i vår , siden hun vet karakteren sin på den skriftlige eksamen....

Anonymous poster hash: 19b05...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså siden TS skriver i innlegget sitt at hun har tatt eksamen og hun gjorde det for å beholde førsteganngsvitnemålet sitt, da har h*n nok tatt privatisteksamen

Anonymous poster hash: 19b05...2c7

Da har h*n nok det.. Altså det kommer ikke tydelig fram!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det fikk jeg ikke med meg. Det er unødvendig av TS å svare frekt av den grunn.

Da burde du lese før du skriver. Klassisk KG oppførsel...

Anonymous poster hash: 19b05...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS skriver i innlegget sitt at hun har tatt EKSAMEN og ikke en prøve. Siden ts skriver at hun har forbedret karakteren sin er det naturlig å anta at det er snakk om en privatisteksamen. Kanskje ikke fra i vår , siden hun vet karakteren sin på den skriftlige eksamen....

Anonymous poster hash: 19b05...2c7

Det er forskjell på at noe kommer tydelig fram og at noe er rimelig å anta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har h*n nok det.. Altså det kommer ikke tydelig fram!

Det gjør det. H*n skrev:''På skriftlig eksamen fikk jeg 5, men på den muntlige delen fikk jeg 4. Hvilken karakter får jeg da?''

Anonymous poster hash: 19b05...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du lese før du skriver. Klassisk KG oppførsel...

Anonymous poster hash: 19b05...2c7

Jeg leste. Alle her leste. Noen måtte lese flere ganger for å skjønne at det var privatisteksamen. Dårlig formulering, spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på at noe kommer tydelig fram og at noe er rimelig å anta!

Det kommer tydelig fram siden ts skriver ''eksamen''. Da er det rimelig å anta at det er snakk om privatisteksamen da TS har sagt at hun har FORBEDRET karakteren sin, noe som bare kan gjøres ved å ta privatisteksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste. Alle her leste. Noen måtte lese flere ganger for å skjønne at det var privatisteksamen. Dårlig formulering, spør du meg.

Eller så kjenner dere bare ikke til skolesystemet så godt .... :fnise:

Anonymous poster hash: 19b05...2c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det. H*n skrev:''På skriftlig eksamen fikk jeg 5, men på den muntlige delen fikk jeg 4. Hvilken karakter får jeg da?''

Anonymous poster hash: 19b05...2c7

Man kan anta at det er privatisteksamen! Det kommer ikke tydelig fram! Ei heller hva som er flaut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste. Alle her leste. Noen måtte lese flere ganger for å skjønne at det var privatisteksamen. Dårlig formulering, spør du meg.

Hvis du sliter med dårlig forståelse trenger du ikke skrive noe her. Jeg setter pris på svar fra mennesker som vet hva de snakker om.

Anonymous poster hash: 1cfe2...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kjenner dere bare ikke til skolesystemet så godt .... :fnise:

Anonymous poster hash: 19b05...2c7

Mange som ikke kjenner skolesystemet godt. Hadde det kommet tydelig fram i HI hadde man skjønt det uten å kjenne skolesystemet godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva dere klarer å kaste bort tid på, ass. for en utrolig unødvendig diskusjon.

TS, du får to karakterer på vitnemålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sliter med dårlig forståelse trenger du ikke skrive noe her. Jeg setter pris på svar fra mennesker som vet hva de snakker om.

Anonymous poster hash: 1cfe2...4e3

Herregud for en utrolig dårlig person du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sliter med dårlig forståelse trenger du ikke skrive noe her. Jeg setter pris på svar fra mennesker som vet hva de snakker om.

Anonymous poster hash: 1cfe2...4e3

Folk forsøkte å hjelpe deg. Innlegget ditt var noe utydelig (f. eks hva var flaut?) men folk prøvde å tyde hva du mente og hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva dere klarer å kaste bort tid på, ass. for en utrolig unødvendig diskusjon.

TS, du får to karakterer på vitnemålet.

Takk for svar!

Anonymous poster hash: 1cfe2...4e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre her sier: Du får to karakterer på vitnemålet. Det er kanskje litt merkelig, siden man ved å ta engelsk på VG1 på vanlig måte ender opp med kun en tellende karakter, men her blir det altså to separate karakterer.

Og det bør være enkelt å forstå at det her dreier seg om privatisteksamen, da TS skriver at hun går siste året, at hun ville forbedre og at hun hadde to eksamener i den hensikt å forbedre karakteren i et fag man ikke har på VG3. Det er ikke gitt at man vet at man ikke har engelsk utover VG1 (med mindre man velger Internasjonal engelsk), og da kan man alltids spørre, få svar og så la saken fare. Ikke spore av i halvannen side. Ærlig talt.

Beklager at det ble så jævlig mye dritt i tråden din, TS. Det er ikke din feil.



Anonymous poster hash: d6c91...d5d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIKTIG: Selv om du har tatt privatisteksamen og har fått en(to) nye karakterer i engelsk, så kan du velge om du vil sette inn de to nye karakterene dine, eller beholde den gamle engelskkarakteren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...