AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Om dere jenter skulle dratt med dere en kjekkas hjem for litt pulings, hvordan hadde dere ønsket at han hadde sett ut når dere dro av han klærne. Har dere et bildeksempel? Anonymous poster hash: bda9a...e60
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Altså, det finnes ikke noe perfekt eksempel, fordi alle kropper er forskjellige. Det eneste kravet er at han må være større enn meg - en jente vil IKKE føle seg større enn mannen. Altså, han trenger ikke å være tjukkere, men gjerne bredskuldret og lang. Anonymous poster hash: 3ce15...192
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 Ikke jente, men min erfaring er at det er å være ansiktspen som gjelder for å få med seg en hjem. Anonymous poster hash: f5ae8...ecc 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Jeg hadde ikke sagt nei takk til Jax fra Sons of Anarchy Anonymous poster hash: 01df1...894 1
AnonymBruker 42 Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Ikke jente, men min erfaring er at det er å være ansiktspen som gjelder for å få med seg en hjem. Anonymous poster hash: f5ae8...ecc Det har du nokk halveis rett i, men mer enn alt gjelder det å ha sjarm... Av en eller annen merklig grunn tror vedlig mange menn at alt som skal til for å dra damer er en "heit" kropp... 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Ansiktet er viktig, men som Beeblebrox sier så har kanskje sjarm enda mer å si. Er ikke personen sjarmerende så hjelper det ikke med fin kropp akkurat. Men viss vi bare skal si noe om hvilken kropp man i såfall foretrekker, så er det etter min mening finest med en sterk kropp uten alt for definerte muskler. Altså, det må gjerne være muskler der, men ikke så mye at det blir "riller" eller noe slikt. Anonymous poster hash: 19a25...39e 1
Gjest New_Girl Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Hvis jeg allerede hadde bestemt meg for å dra han med meg hjem så syns jeg jo allerede han er kjekk og sjarmerende, så da spiller det ikke noen rolle hva slags kropp han har, med mindre det er noe helt spesielt. Og man ser vel allerede på personen om han er slank, tjukk, muskuløs osv? De går da ikke med bobledress på byen heller? 1
Gjest Ung tøff mann Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 De går da ikke med bobledress på byen heller? I Russland kanskje 1
Gjest New_Girl Skrevet 10. juni 2014 #9 Skrevet 10. juni 2014 I Russland kanskje Får holde meg unna russere da
Teeden Skrevet 10. juni 2014 #10 Skrevet 10. juni 2014 Det har du nokk halveis rett i, men mer enn alt gjelder det å ha sjarm... Av en eller annen merklig grunn tror vedlig mange menn at alt som skal til for å dra damer er en "heit" kropp... Det fungerer i det store og hele hvis man er heit nok og gidder å slå av en prat.
AnonymBruker 42 Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Det fungerer i det store og hele hvis man er heit nok og gidder å slå av en prat. Ja, det funker det.... Men det praten, og ikke kroppen som avgjør som regel...
Teeden Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Ja, det funker det.... Men det praten, og ikke kroppen som avgjør som regel... Nei. Det er tydeliggjøringen av at hun er aktuell som avgjør det.
AnonymBruker 42 Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 Nei. Det er tydeliggjøringen av at hun er aktuell som avgjør det. Vel, det er definitivt ikke min erfaring men.... Ikke noe vits å spore av tråden til TS noe mer enn dette. 2
Nanami Skrevet 10. juni 2014 #14 Skrevet 10. juni 2014 Jeg liker høye og tynne menn Har vært sammen med menn fra 180 til 2 meter, som har vært både tynne, muskuløse og ganske lubne, så det er ikke avgjørende. Men har alltid synes at høye, tynne menn har vært mest tiltrekkende kroppslig sett 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #15 Skrevet 10. juni 2014 Ja, det funker det.... Men det praten, og ikke kroppen som avgjør som regel... Tror du virkelig at en kan prate seg til et ligg dersom en har en kropp/et ansikt som ikke faller i smak hos den jenten det gjelder? Anonymous poster hash: 5b79b...89e 2
Gjest New_Girl Skrevet 10. juni 2014 #16 Skrevet 10. juni 2014 Tror du virkelig at en kan prate seg til et ligg dersom en har en kropp/et ansikt som ikke faller i smak hos den jenten det gjelder? Anonymous poster hash: 5b79b...89e I enkelte tilfeller, ja. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #17 Skrevet 10. juni 2014 I enkelte tilfeller, ja. Det virker spesielt, at dersom en ikke liker utseende til noen i det hele tatt så har en likevel sex med dem.. Anonymous poster hash: 5b79b...89e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #18 Skrevet 10. juni 2014 Det har du nokk halveis rett i, men mer enn alt gjelder det å ha sjarm... Av en eller annen merklig grunn tror vedlig mange menn at alt som skal til for å dra damer er en "heit" kropp... Meg du siterte. Nå er ikke "heit" kropp dumt, men man må jo være rimelig stor før man ser stor ut under klærene. Anonymous poster hash: f5ae8...ecc
Gjest New_Girl Skrevet 10. juni 2014 #19 Skrevet 10. juni 2014 Det virker spesielt, at dersom en ikke liker utseende til noen i det hele tatt så har en likevel sex med dem..Anonymous poster hash: 5b79b...89e Har du aldri funnet en person mer tiltalende enn du i utganspunktet syntes, etter å ha pratet med de? 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #20 Skrevet 10. juni 2014 Har du aldri funnet en person mer tiltalende enn du i utganspunktet syntes, etter å ha pratet med de? Ikke utseendemessig nei, dersom personen ikke er tiltrekkende (etter min mening) så får jeg ikke mer lyst til å ligge med han pga ting han sier. Anonymous poster hash: 5b79b...89e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå