AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Tenker å reise til syden med mine 2 barn i august, blir på et ala sun ving senter, med all inclusiv.. Tenker på Kreta eller Rhodos... eller kanskje kanksje et annet sted? :-) Forslag? Har aldri vært på Rhodos og lenge siden jeg har vært på Kreta. Igrunn er det kanskje litt "same shit" ? blir jo mer å tilbringe dagene med basseng, litt strand.... Anonymous poster hash: 7e26d...d2b
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Hvor gamle er barna? Dersom det er kun sol og bad så er jo Rhodos fint. Rhodos har en fin gamle by +Lindos dersom man vil utforske litt. Ønsker man litt mer ut av ferien så føler jeg kanskje at Kreta har mer å tilby.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 3 1/2 og snart 9 år er de. Det blir nok ikke sånn all verden med utforsking tror jeg... Nå tenker jeg først ei uke og da er det greitt med bading osv, men med to uker er det kjekkere å se litt. takk for svar. :-) Anonymous poster hash: 7e26d...d2b
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Jeg ville tatt Kreata. Vi har bodd i Agia Marina som er ganske nærmt Chania om man vil det. Det er fint og rolig vann der, myk sand og man kan leie pedalbåt, kjøre vannscooter og sånne ting. Ser ut som barna liker det Anonymous poster hash: 66e6f...a18 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå