Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dødd idag. Tenk deg å flyte rundt i verdensrommet etter at jorden blir ødelagt, eller enda verre, bli slukt av et svart hull. Uten mulighet for at det skal stoppe..

Det er jo som tivoli :bolledeig: Det virker gøy så lenge man ikke fikk vondt og ble torturert uten å dø liksom

Videoannonse
Annonse
Gjest Cartman
Skrevet

Og hva gjør du den dagen jorden blir slukt av solen eller noe lignende? Sveve rundt i verdensrommet i all evighet HELT alene? Enjoy your freetime :P

red: husk, du kan IKKE dø. Ikke engang om du ønsker det.

Ja hvorfor ikke. Livet som astronaut er både spennende og lærerikt. Jeg vil være det siste mennesket i verden. I am legend

Gjest Cartman
Skrevet

Det er jo som tivoli :bolledeig: Det virker gøy så lenge man ikke fikk vondt og ble torturert uten å dø liksom

Joa men du ville overlevd Jigsaws tester også.

Skrevet

Ja hvorfor ikke. Livet som astronaut er både spennende og lærerikt. Jeg vil være det siste mennesket i verden. I am legend

Astronaut du liksom :P Freefalling for eternity is more like it ;)

Skrevet

Leve evig, helt klart, fordi jeg liker å utsette ting. Hvor fett hadde det ikke vært å kunne pisse bort 2-3-4000 år til av mitt liv med god samvittighet?

"Begynne å trene snart? Næh...vi tar det om ca. 200 år."

Og ikke minst det å få observere hvordan verden og livet utvikler seg både på jorda og kanskje andre steder i universet.

Filmtips: "The Man From Earth" (ikke at den er så bra, men den omhandler temaet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...