Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanken på Mann42 med promp og lighter susende rundt i verdensrommet fikk meg til å fnise høyt.

Herregud, jeg er barnslig.

Det er jeg og. Prrrrttt... foooosh!!!!

It`s the final countdown, dadadadaaaaa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens gass produksjonen stopper noen dager etter du har spist sist, og jorda vil ikke ha noe spisandes i milliarder av år før sola spiser den, så når du da svever rundt den hvite dvergen, har du ikke gass til å få escape velosity fra den.

Du ødelegger drømmen! Slutt med det!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Du ødelegger drømmen! Slutt med det!

Science is a cold mistress

Skrevet

Hva slags magi er det som holder meg eviglevende, mens universet har forsvunnet? blir for drøyt, mer "realistisk" her er at "evig liv" betyr at man ikke kan dø av alderdom, eller at man i det minste trenger vanlige menneskelig forhold for å leve. Jeg kan bare ikke dø i dag,Gunfreak!

Skrevet

Science is a cold mistress

Jada. Cold hearted bitch with a 14 inch strapon.

Gjest lillelarve
Skrevet

I min nåværende kropp; for eeever :fnise: Nei jeg vet ikke... Tror det hadde blitt veldig kjedelig og trist etterhvert, men man vet jo aldri. Kanskje det hadde vært supert? Jeg er helt ærlig litt redd for å dø. Jeg er fornøyd med livet mitt nå, men det ville jo aldri blitt slikt for alltid.

Skrevet

Så lenge de har gjort det som kreves (et krav, ferdig), så blir de med, ja, du kan også om du vil :D

Jeg kjenner mange og vet om mange millioner som skal leve evig på et godt sted, om de andre som også selvfølgelig skal leve evig, men et annet sted, orker jeg ikke å diskutere om. De fleste vet veldig godt hva de gjør og hvor de vil.

Gjort det som kreves? Hva er det du mener vi skal gjøre?

Skrevet (endret)

Gjort det som kreves? Hva er det du mener vi skal gjøre?

Ok, da... Tro at Jesus døde for dine synder på korset. Ta imot Ham og leve for Ham. Ferdig finito. (Vil ikke ha noen diskusjon for enten vet du at du trenger Ham, eller vet du det ikke, og uansett kommer du til å stå steilt for din sak, så diskusjon er nytteløst).

Endret av sofie777
Skrevet (endret)

Ok, da... Tro at Jesus døde for dine synder på korset. Ta imot Ham og leve for Ham. Ferdig finito. (Vil ikke ha noen diskusjon for enten vet du at du trenger Ham, eller vet du det ikke, og uansett kommer du til å stå steilt for din sak, så diskusjon er nytteløst).

Jeg tror ikke på Jesus.

Endret av Pottepalme
  • Liker 1
Skrevet

Søren at jeg kommer over dette spørsmålet! Nå må jeg bruke hjernen...

På en måte hadde det vært interessant å kunne leve evig. Tenk å få med seg fremtiden! Tenk på all den informasjonen jeg hadde sittet med og all den kunnskapen jeg kunne opparbeidet meg!
Jeg ville blitt ansett som historisk og svært verdifull. Men på en annen side...hva gjør jeg når helvete bryter løs og alle vil fredfullt forlate denne jorden å hvile i fred mens min sjel vil da forbli forbannet til evig mørke? Men det gir meg jo mulighet til å kunne bli en av de første til å bli en del av en eventuell ny verden...kunne vært noe det også.

Tror faktisk jeg ville levd evig. Om alderen min stoppet opp nå altså, på 21 år.
Vil ikke bli eldre og eldre og tilslutt se ut som døden selv

Gjest brutal_mann
Skrevet

Evig liv, på tross at livet stort sett er tomt.

Skrevet

Forever young, bare. Jeg ville liksom ikke levd som en hjelpetrengende gammel sviske som ble svakere og svakere, men aldri døde.

Viss det er situasjonen, så ville jeg død nå.

Skrevet

Om du i dag måtte velge mellom å dø eller du ble dømt til evig liv. Hva ville du valgt?

Tror jeg ville valgt døden. Før eller siden vil jo trolig alle andre mennesker(og annet liv) ha dødd ut, kjipt da å sitte igjen alene og vite at man kommer til å være det for alltid.

Dødd idag. Tenk deg å flyte rundt i verdensrommet etter at jorden blir ødelagt, eller enda verre, bli slukt av et svart hull. Uten mulighet for at det skal stoppe..

Gjest Cartman
Skrevet

Hvis og bare hvis jeg fikk superkrefter og samtidig beholdt mitt unge og freeeshe utseende. Folk ville tilbedt meg og jeg kunne samlet inn kollekt. Livet som Gud/Supermann/Peter Pan er absolutt noe jeg kunne tenkt meg. Så Ja jeg kunne jeg tenkt meg å leve evig.

Gjest Cartman
Skrevet

Forever young, bare. Jeg ville liksom ikke levd som en hjelpetrengende gammel sviske som ble svakere og svakere, men aldri døde.

Viss det er situasjonen, så ville jeg død nå.

Hæ??? Tenk så digg da. Du kan gå ut i veien, bli overkjørt, kreve erstatning og alt dette uten å dø. Du kan ikke dø hvis du lever evig.

Gjest Cartman
Skrevet

Jeg tror ikke på Jesus.

Tror du på Moses?

Gjest Cartman
Skrevet

Så du mener at Jesus ble naglet til en treplanke for 2000 år siden for mine synder? Hvilken synd? Jeg kan ikke huske at jeg gikk på fylla for 2000 år sida.... men så husker jeg lite fra fyllekulene min uansett, så kanskje jeg var på en nattklubb i ørkenen på den tida. Hvem vet.

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Syns Gud høres ut som en ræva far. Barnevernet burde ha vært innblandet der for lenge siden.

Nok om det.

Dø i dag. Jeg tenker at så mye som jeg hater å fly, så ville jeg mistrivdes noe jævlig i verdensrommet.

Skrevet (endret)

Hvis og bare hvis jeg fikk superkrefter og samtidig beholdt mitt unge og freeeshe utseende. Folk ville tilbedt meg og jeg kunne samlet inn kollekt. Livet som Gud/Supermann/Peter Pan er absolutt noe jeg kunne tenkt meg. Så Ja jeg kunne jeg tenkt meg å leve evig.

Og hva gjør du den dagen jorden blir slukt av solen eller noe lignende? Sveve rundt i verdensrommet i all evighet HELT alene? Enjoy your freetime :P

red: husk, du kan IKKE dø. Ikke engang om du ønsker det.

Endret av Corvo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...