Mann 42 Skrevet 11. juni 2014 #61 Skrevet 11. juni 2014 Tanken på Mann42 med promp og lighter susende rundt i verdensrommet fikk meg til å fnise høyt. Herregud, jeg er barnslig. Det er jeg og. Prrrrttt... foooosh!!!! It`s the final countdown, dadadadaaaaa!
Mann 42 Skrevet 11. juni 2014 #62 Skrevet 11. juni 2014 Mens gass produksjonen stopper noen dager etter du har spist sist, og jorda vil ikke ha noe spisandes i milliarder av år før sola spiser den, så når du da svever rundt den hvite dvergen, har du ikke gass til å få escape velosity fra den. Du ødelegger drømmen! Slutt med det!
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juni 2014 #63 Skrevet 11. juni 2014 Du ødelegger drømmen! Slutt med det! Science is a cold mistress
Red-Ruby Skrevet 11. juni 2014 #64 Skrevet 11. juni 2014 Hva slags magi er det som holder meg eviglevende, mens universet har forsvunnet? blir for drøyt, mer "realistisk" her er at "evig liv" betyr at man ikke kan dø av alderdom, eller at man i det minste trenger vanlige menneskelig forhold for å leve. Jeg kan bare ikke dø i dag,Gunfreak!
Mann 42 Skrevet 11. juni 2014 #65 Skrevet 11. juni 2014 Science is a cold mistress Jada. Cold hearted bitch with a 14 inch strapon.
Gjest lillelarve Skrevet 11. juni 2014 #67 Skrevet 11. juni 2014 I min nåværende kropp; for eeever Nei jeg vet ikke... Tror det hadde blitt veldig kjedelig og trist etterhvert, men man vet jo aldri. Kanskje det hadde vært supert? Jeg er helt ærlig litt redd for å dø. Jeg er fornøyd med livet mitt nå, men det ville jo aldri blitt slikt for alltid.
Pottepalme Skrevet 11. juni 2014 #68 Skrevet 11. juni 2014 Så lenge de har gjort det som kreves (et krav, ferdig), så blir de med, ja, du kan også om du vil :D Jeg kjenner mange og vet om mange millioner som skal leve evig på et godt sted, om de andre som også selvfølgelig skal leve evig, men et annet sted, orker jeg ikke å diskutere om. De fleste vet veldig godt hva de gjør og hvor de vil. Gjort det som kreves? Hva er det du mener vi skal gjøre?
sofie777 Skrevet 11. juni 2014 #69 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Gjort det som kreves? Hva er det du mener vi skal gjøre? Ok, da... Tro at Jesus døde for dine synder på korset. Ta imot Ham og leve for Ham. Ferdig finito. (Vil ikke ha noen diskusjon for enten vet du at du trenger Ham, eller vet du det ikke, og uansett kommer du til å stå steilt for din sak, så diskusjon er nytteløst). Endret 11. juni 2014 av sofie777
Pottepalme Skrevet 11. juni 2014 #70 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Ok, da... Tro at Jesus døde for dine synder på korset. Ta imot Ham og leve for Ham. Ferdig finito. (Vil ikke ha noen diskusjon for enten vet du at du trenger Ham, eller vet du det ikke, og uansett kommer du til å stå steilt for din sak, så diskusjon er nytteløst). Jeg tror ikke på Jesus. Endret 11. juni 2014 av Pottepalme 1
Ghost Hunter Skrevet 18. juni 2014 #71 Skrevet 18. juni 2014 Søren at jeg kommer over dette spørsmålet! Nå må jeg bruke hjernen... På en måte hadde det vært interessant å kunne leve evig. Tenk å få med seg fremtiden! Tenk på all den informasjonen jeg hadde sittet med og all den kunnskapen jeg kunne opparbeidet meg! Jeg ville blitt ansett som historisk og svært verdifull. Men på en annen side...hva gjør jeg når helvete bryter løs og alle vil fredfullt forlate denne jorden å hvile i fred mens min sjel vil da forbli forbannet til evig mørke? Men det gir meg jo mulighet til å kunne bli en av de første til å bli en del av en eventuell ny verden...kunne vært noe det også. Tror faktisk jeg ville levd evig. Om alderen min stoppet opp nå altså, på 21 år. Vil ikke bli eldre og eldre og tilslutt se ut som døden selv
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juni 2014 #72 Skrevet 19. juni 2014 Evig liv, på tross at livet stort sett er tomt.
Flekk Skrevet 19. juni 2014 #73 Skrevet 19. juni 2014 Forever young, bare. Jeg ville liksom ikke levd som en hjelpetrengende gammel sviske som ble svakere og svakere, men aldri døde. Viss det er situasjonen, så ville jeg død nå.
Corvo Skrevet 27. juni 2014 #74 Skrevet 27. juni 2014 Om du i dag måtte velge mellom å dø eller du ble dømt til evig liv. Hva ville du valgt? Tror jeg ville valgt døden. Før eller siden vil jo trolig alle andre mennesker(og annet liv) ha dødd ut, kjipt da å sitte igjen alene og vite at man kommer til å være det for alltid. Dødd idag. Tenk deg å flyte rundt i verdensrommet etter at jorden blir ødelagt, eller enda verre, bli slukt av et svart hull. Uten mulighet for at det skal stoppe..
Gjest Cartman Skrevet 27. juni 2014 #75 Skrevet 27. juni 2014 Hvis og bare hvis jeg fikk superkrefter og samtidig beholdt mitt unge og freeeshe utseende. Folk ville tilbedt meg og jeg kunne samlet inn kollekt. Livet som Gud/Supermann/Peter Pan er absolutt noe jeg kunne tenkt meg. Så Ja jeg kunne jeg tenkt meg å leve evig.
Gjest Cartman Skrevet 27. juni 2014 #76 Skrevet 27. juni 2014 Forever young, bare. Jeg ville liksom ikke levd som en hjelpetrengende gammel sviske som ble svakere og svakere, men aldri døde. Viss det er situasjonen, så ville jeg død nå. Hæ??? Tenk så digg da. Du kan gå ut i veien, bli overkjørt, kreve erstatning og alt dette uten å dø. Du kan ikke dø hvis du lever evig.
Gjest Cartman Skrevet 27. juni 2014 #77 Skrevet 27. juni 2014 Jeg tror ikke på Jesus. Tror du på Moses?
Gjest Cartman Skrevet 27. juni 2014 #78 Skrevet 27. juni 2014 Ok, da... Tro at Jesus døde for dine synder på korset. Ta imot Ham og leve for Ham. Ferdig finito. (Vil ikke ha noen diskusjon for enten vet du at du trenger Ham, eller vet du det ikke, og uansett kommer du til å stå steilt for din sak, så diskusjon er nytteløst). Så du mener at Jesus ble naglet til en treplanke for 2000 år siden for mine synder? Hvilken synd? Jeg kan ikke huske at jeg gikk på fylla for 2000 år sida.... men så husker jeg lite fra fyllekulene min uansett, så kanskje jeg var på en nattklubb i ørkenen på den tida. Hvem vet.
Gjest Uhumskheter Skrevet 27. juni 2014 #79 Skrevet 27. juni 2014 Syns Gud høres ut som en ræva far. Barnevernet burde ha vært innblandet der for lenge siden. Nok om det. Dø i dag. Jeg tenker at så mye som jeg hater å fly, så ville jeg mistrivdes noe jævlig i verdensrommet.
Corvo Skrevet 27. juni 2014 #80 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Hvis og bare hvis jeg fikk superkrefter og samtidig beholdt mitt unge og freeeshe utseende. Folk ville tilbedt meg og jeg kunne samlet inn kollekt. Livet som Gud/Supermann/Peter Pan er absolutt noe jeg kunne tenkt meg. Så Ja jeg kunne jeg tenkt meg å leve evig. Og hva gjør du den dagen jorden blir slukt av solen eller noe lignende? Sveve rundt i verdensrommet i all evighet HELT alene? Enjoy your freetime red: husk, du kan IKKE dø. Ikke engang om du ønsker det. Endret 27. juni 2014 av Corvo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå