Timza Skrevet 10. juni 2014 #41 Skrevet 10. juni 2014 Hvorfor skal jeg det? Vil jo ha flere med meg Må leve det livet jeg har fått på best mulig måte også. Så du trur de du er glad i nå også vil komme videre med deg?
sofie777 Skrevet 10. juni 2014 #42 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Så du trur de du er glad i nå også vil komme videre med deg? Så lenge de har gjort det som kreves (et krav, ferdig), så blir de med, ja, du kan også om du vil :D Jeg kjenner mange og vet om mange millioner som skal leve evig på et godt sted, om de andre som også selvfølgelig skal leve evig, men et annet sted, orker jeg ikke å diskutere om. De fleste vet veldig godt hva de gjør og hvor de vil. Endret 10. juni 2014 av sofie777
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #43 Skrevet 10. juni 2014 Hehehe, du er morsom. Tro er full visshet!! De som ikke tror forstår ikke, sånn er det bare Ny kropp og ny jord. Gleder meg, jeg, og har god grunn til å glede meg. Party all the time!!! Hæ? Altså, du mener at du kommer til å leve ett liv til etter dette? Anonymous poster hash: e9e9c...b6a
Timza Skrevet 10. juni 2014 #44 Skrevet 10. juni 2014 Så lenge de har gjort det som kreves (et krav, ferdig), så blir de med, ja, du kan også om du vil :D Hva er kravet? Har nemlig hørt andre krav som tilbyr evig liv, men jeg er ikke direkte overbevist med tanke på hvor kravet kommer ifra, og hva som er motbevist jamført med det.
Gjest Evel Skrevet 10. juni 2014 #45 Skrevet 10. juni 2014 Sorry Sofie777 men det der er det største pisset jeg har lest på evig tid.. 6
Gjest Peanut Skrevet 11. juni 2014 #46 Skrevet 11. juni 2014 Folk tenker ikke over at "evig liv" faktisk betyr "EVIG", dvs uten slutt. Men disse planetene varer ikke evig, om noen trillioner år er der ingen stjerner eller planeter igjen, ikke noe lys, ikke noe varme, bare evigheten og deg.... Men evig liv- regner med at man da snakker om at man lever evig i en menneskelig kropp, og kroppen er da ikke usårlig for en soleksplosjon, man vil vel som resten gå opp i røyk? :3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #47 Skrevet 11. juni 2014 Utvilsomt dø i dag. Litt kjipt å velge, men så er det i hvert fall over for godt, og så har jeg ikke anledning til å angre. Hvis jeg skulle levd evig hadde jeg angret noe helt jævlig etter hvert. Takk Gud (uten at jeg tror på noen, akkurat) for at jeg kommer til å forsvinne, hvorpå kroppen min råtner bort eller brennes i en ovn. Å leve videre et annet sted hadde vært grusomt. Jeg trives godt på jorden, men det holder med noen tiår. Anonymous poster hash: 2e4d0...718 2
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juni 2014 #48 Skrevet 11. juni 2014 Men evig liv- regner med at man da snakker om at man lever evig i en menneskelig kropp, og kroppen er da ikke usårlig for en soleksplosjon, man vil vel som resten gå opp i røyk? :3 Nei, evig liv, du er fysisk udødelig, resten av universet kan rives i stykker og du er der enda
Mann 42 Skrevet 11. juni 2014 #49 Skrevet 11. juni 2014 Men evig liv- regner med at man da snakker om at man lever evig i en menneskelig kropp, og kroppen er da ikke usårlig for en soleksplosjon, man vil vel som resten gå opp i røyk? :3 Man må nesten forutsette at hvis folk sier "evig liv", så mener de rent faktisk at man skal leve til evig tid? Og at kroppen derfor må være uforgjengelig? Ellers måtte man sagt "Leve så lenge det ikke skjer noe dramatisk med kroppen din, som en alvorlig ulykke eller at du blir myrdet fordi noen vil ha mobiltelefonen din." 2
Gjest Peanut Skrevet 11. juni 2014 #50 Skrevet 11. juni 2014 Nei, evig liv, du er fysisk udødelig, resten av universet kan rives i stykker og du er der enda Man må nesten forutsette at hvis folk sier "evig liv", så mener de rent faktisk at man skal leve til evig tid? Etter hva jeg vet er det forskjell på udødelighet og evig liv. :3 Man vet vel ikke om man kan leve for evig utenfor jorden- vet man vel?
Mann 42 Skrevet 11. juni 2014 #51 Skrevet 11. juni 2014 Etter hva jeg vet er det forskjell på udødelighet og evig liv. :3 Man vet vel ikke om man kan leve for evig utenfor jorden- vet man vel? Veel, enten kan man dø, eller så kan man ikke. Hvis man er udødelig, så kan man ikke dø. Det burde følge logisk av det at man i så fall vil leve evig. Uansett hvor man befinner seg. Du tenker formodentlig på en slags Highlander udødelighet? Den typen udødelige kommer seg igjen uansett skader, så sant ingen hugger hodet av dem.
loffen Skrevet 11. juni 2014 #52 Skrevet 11. juni 2014 Død i dag. Hadde jeg hatt en kropp uten varige skader og mén, så kan jeg vurdere evig liv på nytt.
Red-Ruby Skrevet 11. juni 2014 #54 Skrevet 11. juni 2014 Ok, så du har noen 100 millioner år å lese bøker på, så har du lest alle, å ekpanderer sola, og jorda forsvinner, så de neste 100 trillioner år svever du i rommet, alene, uten å dø..... høres ikke såbra ut Hvis du ser det på den måten er det jo bare kulere. Å være udødelig på den måten du tenker på,åpner virkelig mulighetene. Jeg kunne levd under vann, på lava og til slutt kunne jeg utforsket universet, kanskje jeg hadde funnet andre form for liv etter et par evigheter? regner med at jeg blir apatisk etterhvert uansett. Jeg går for evig liv,helt klart.
Kittykat Skrevet 11. juni 2014 #55 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Usikker på hva jeg ville svart. Jeg er redd for å dø og bare tanken på at jeg en dag må dø og ikke eksistere lenger er skremmende. Men som en annen sier, hvis jeg samtidig hadde fått muligheten til å ende livet mitt når jeg var lei, så hadde jeg nok svart evig liv/så lenge som mulig. Endret 11. juni 2014 av Kittykat
Gjest Regnstorm Skrevet 11. juni 2014 #56 Skrevet 11. juni 2014 Jeg er helt på linje med gunfreak og mann42 her. Ikke faen om jeg vil sveve rundt mutters alene i ingenting. Greit å være introvert, men det får være måte på. Med min flaks er det sikkert en eller annen idiot jeg ikke tåler trynet på som også har blitt udødelig, sjefen min for eksempel, som kommer til å prate hull i hodet på meg resten av evigheten. Nei, ellers takk. Jeg er ikke redd for å dø, om det så skulle være i dag.
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juni 2014 #57 Skrevet 11. juni 2014 Hvis du ser det på den måten er det jo bare kulere. Å være udødelig på den måten du tenker på,åpner virkelig mulighetene. Jeg kunne levd under vann, på lava og til slutt kunne jeg utforsket universet, kanskje jeg hadde funnet andre form for liv etter et par evigheter? regner med at jeg blir apatisk etterhvert uansett. Jeg går for evig liv,helt klart. Du kan ikke utforske universet, du bare flyter rundt ca der jorda var når den ble slukt av sola, lenge før du tilfeldigvis svever i nærheten av et nytt sternesystem med nye planeter, har universet kjølnet eller gått i oppløsning, så du bare svever i kulden og mørket
Mann 42 Skrevet 11. juni 2014 #58 Skrevet 11. juni 2014 Du kan ikke utforske universet, du bare flyter rundt ca der jorda var når den ble slukt av sola, lenge før du tilfeldigvis svever i nærheten av et nytt sternesystem med nye planeter, har universet kjølnet eller gått i oppløsning, så du bare svever i kulden og mørket Kanskje man kunne sette fyr på prompene sine og få litt fremdrift på den måten? Da vil man jo før eller siden komme i nærheten av noe med gravitasjon som man kan sveve mot mens man tenker rolige tanker og unngår å fundere på hvor mye klokka er.
Gjest Gunfreak Skrevet 11. juni 2014 #59 Skrevet 11. juni 2014 Kanskje man kunne sette fyr på prompene sine og få litt fremdrift på den måten? Da vil man jo før eller siden komme i nærheten av noe med gravitasjon som man kan sveve mot mens man tenker rolige tanker og unngår å fundere på hvor mye klokka er. Mens gass produksjonen stopper noen dager etter du har spist sist, og jorda vil ikke ha noe spisandes i milliarder av år før sola spiser den, så når du da svever rundt den hvite dvergen, har du ikke gass til å få escape velosity fra den.
Petra75 Skrevet 11. juni 2014 #60 Skrevet 11. juni 2014 Kanskje man kunne sette fyr på prompene sine og få litt fremdrift på den måten? Da vil man jo før eller siden komme i nærheten av noe med gravitasjon som man kan sveve mot mens man tenker rolige tanker og unngår å fundere på hvor mye klokka er. Tanken på Mann42 med promp og lighter susende rundt i verdensrommet fikk meg til å fnise høyt. Herregud, jeg er barnslig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå