Gå til innhold

Dukke til ettåring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe dukke til ettåringen, men er litt usikker på hvilken. Har sett litt på denne her: http://www.toysrus.no/serier/baby-annabell/my-first-baby-annabell-dukke-lys?id=630396&vid=089895 - er det noen som vet om den har myk kropp? Jeg finner ikke så mye informasjon om den på nett og vi har ikke Toys r Us i nærheten så jeg kan ikke ta meg en tur for å sjekke.

Evnt. noen andre forslag? Føler Baby Born er litt tidlig, og vil ha en dukke ikke sånne som er myke overalt ;)



Anonymous poster hash: d6a3f...c72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte My litlle Baby born til min jente til 1 årsdagen. Den har myk kropp, men harde ben og armer. Passelig størrelse og ikke så tung, så lett å håndtere.

Ser de har en på Toys r us, men den er med hard kropp, Allikevel er den nok lettere å håndtere enn en vanlig Baby Born.



Anonymous poster hash: be896...9a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

My first Baby Annabelle har myk kropp, ja.

Men selv om du ikke vil ha tips om myke dukker, velger jeg å nevne Rubens Baby:

http://www.vidunderbarn.no/kategori.php?kategori=105

Jeg har gitt disse til flere barn i 1-årspresang og de er blitt en favoritt hos alle. De drasser rundt på disse dukkene overalt, og de er like populære og danker ut Baby Born også når de blir eldre.

Anonymous poster hash: 317bd...6e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte My Little Baby Born med myk kropp på jollyroom :) Rubens er sikkert greie de, men jeg synes de ser skikkelig fæle ut så da blir ikke det en leke her i hus så lenge jeg får bestemme :fnise:

TS



Anonymous poster hash: d6a3f...c72
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta i huset her har en myk og flere harde dukker. Den myke (dvs myk kropp/torso) kan aldri være med i badekaret, f.eks. og det er stor stas å bade sammen med de harde dukkene. Jenta vår vil ikke ha klær på dukkene sine, og dette medfører at den myke kroppen blir grå, før vi må vaske den, og den går opp i sømmene.

Hos oss fungerer altså harde dukker best.



Anonymous poster hash: 37a58...738
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

My first Baby Annabelle har myk kropp, ja.

Men selv om du ikke vil ha tips om myke dukker, velger jeg å nevne Rubens Baby:

http://www.vidunderbarn.no/kategori.php?kategori=105

Jeg har gitt disse til flere barn i 1-årspresang og de er blitt en favoritt hos alle. De drasser rundt på disse dukkene overalt, og de er like populære og danker ut Baby Born også når de blir eldre.

Anonymous poster hash: 317bd...6e9

Jeg har ikke hørt om disse før, men skal nok huske på disse om det noen gang blir aktuelt å kjøpe dukke. De er de søteste dukkene jeg har sett på lang tid! Flott at de kan vaskes i vaskemaskin også :jepp:

Elers så må jeg si meg enig med AB 13:32 i at dukker med harde ben og myk kropp ikke er særlig praktisk ettersom det er vanskelig å få dem rene.

Anonymous poster hash: 77f88...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...