AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 I det siste har jeg vært utrolig flink på å rote bort p-pillene mine, har ofte gått mange dager før jeg har funnet dem. En gang ventet jeg til jeg hadde fått mensen igjen, da jeg hadde gått syv dager uten... Er ingen krise om jeg skulle blitt gravid, derfor stresser jeg heller ikke... På fredag skulle jeg begynne på nytt pillebrett, fant dem heller ikke, men fant ett brett med en pille på, som jeg tok da siden jeg var sikker på at jeg fant dem igjen til morgenen etter. Jeg finner de ikke, og skal hente ut ny resept imorgen.. Spørsmålet mitt er, skal jeg bare fortsette som vanlig, eller skal jeg vente til jeg får mensen, så starte på nytt? Har jo gått fire dager uten piller nå.. Anonymous poster hash: db3df...e58 Anonymous poster hash: db3df...e58
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Vent til du får mensen og start med første pille på første dag med blødning. Og så er det smart å ha en rutine på det. På kjøkkenet før du spiser frokost, på badet etter du pusser tennene eller i nattbordsskuffen. Anonymous poster hash: c1f67...2f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå