Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Ikke bry deg om den bitterfitta, du vet hvor fantastisk flott du er uansett. I'm not fat. I'm fluffy

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bry deg om den bitterfitta, du vet hvor fantastisk flott du er uansett. I'm not fat. I'm fluffy

Enig med Vex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! Du tøffe AB som har laget en egen tråd til ære for meg og Saraby; :fise:

Åh, vi er så famous :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg synes Bodin kirke var så fin da jeg bodde i Bodø! Men husker også jeg trodde det kun var den og domkirken som var å oppdrive av kirker der. Kanskje ikke så rart hvis de andre ser ut som den på Tverlandet... :P

Gratulerer så mye med graviditeten! Må innrømme at jeg har sniklest litt her inne. Synes du skriver veldig morsomt, også er det jo litt moro å lese om gamle trakter da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke tråden, sletta kanskje? :)

den ble sletta nesten med engang etter at vedkommende som lagde tråden var i dagboka mi og fylte nesten to sider av den med hvor feit, motbydelig og uansvarlig jeg er. Riktignok med brukernavn der :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TO SIDER? :sjokkert:
Noen folk altså.. Også å lage egen tråd for å "disse" dere :sjokkert: (Fikk ikke lest den da)
GRRRR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her går man glipp av ting. Åååååeh, jeg som synes det er litt gøy med disse menneskene (?) som går helt av skaftet og bare er teite. (og med det mener jeg selvfølgelig ikke at det er gøy at noen gjør narr av andre, for det er jo bare slemt. Men de er stort sett såpass på trynet at det beste er å le av dem, så da går jeg inn for nettopp dét. Med liv og lyst :fnise:)

Endret av Pingting
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 uker! Hjelpes, jeg er bare 2-3 uker bak deg, men synes tiden for deg suser av gårde mens den har stoppet for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

15 uker! Hjelpes, jeg er bare 2-3 uker bak deg, men synes tiden for deg suser av gårde mens den har stoppet for meg.

Jeg synes å huske at MIssDior sa akkurat det samme for tre-fire uker siden. :)

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den ble sletta nesten med engang etter at vedkommende som lagde tråden var i dagboka mi og fylte nesten to sider av den med hvor feit, motbydelig og uansvarlig jeg er. Riktignok med brukernavn der :Nikke:

Att det er mulig!! *sensur* :hakeslepp: Noen du kjenner irl? Tydeligvis en med stooore fritidsproblemer!

Yay 15 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 15 uker!! :blomst:

Når det gjelder folk som skriver ting om andre så er det så idiotisk at jeg som regel bare hopper over det de skriver. Utrolig synd at noen tror det er greit å skrive for å støte andre. Skulle likt å se vedkommende konfrontert på tv med kommentarene og blitt spurt om hvorfor de gjør sånt. Å bli stilt i gapestokk tror jeg er eneste måten å kurere noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Att det er mulig!! *sensur* :hakeslepp: Noen du kjenner irl? Tydeligvis en med stooore fritidsproblemer!

Yay 15 uker! :hoppe:

Ikke som jeg vet om iallefall! Skjønner virkelig ikke behovet for å tråkke ned andre altså :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som jeg vet om iallefall! Skjønner virkelig ikke behovet for å tråkke ned andre altså :P

Får tenke at vedkommende er sjalu på ett eller annet ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg synes Bodin kirke var så fin da jeg bodde i Bodø! Men husker også jeg trodde det kun var den og domkirken som var å oppdrive av kirker der. Kanskje ikke så rart hvis de andre ser ut som den på Tverlandet... :P

Gratulerer så mye med graviditeten! Må innrømme at jeg har sniklest litt her inne. Synes du skriver veldig morsomt, også er det jo litt moro å lese om gamle trakter da. :)

Åh, du har vært litt i denne forblåse byen du også! :nigo: Velkommen inn i denne boka iallefall. Haha, men det forstår seg, for de er jo de eneste kirkene som ser ut som kirker!

Takk for det! Hehehe, så morsomt å høre! Du får henge med videre, kanskje jeg blir enda morsommere jo mer gravid jeg blir :nigo:

Hurra for 15 uker!! :blomst:

Når det gjelder folk som skriver ting om andre så er det så idiotisk at jeg som regel bare hopper over det de skriver. Utrolig synd at noen tror det er greit å skrive for å støte andre. Skulle likt å se vedkommende konfrontert på tv med kommentarene og blitt spurt om hvorfor de gjør sånt. Å bli stilt i gapestokk tror jeg er eneste måten å kurere noen..

Skulle ønske jeg også klarte å bare hoppe over det, men det sårer jo, såklart gjør det det. Men man må jo prøve å ignorere det!

------------

Takk for all hopping og hjerter og blomster på 15 ukersdagen! :nigo: Vi skulle jo annonsere det på facebook i dag, men plutselig fant mannen ut at det vi egentlig skulle gjøre ikke var kult nok, og fant på noe helt annet, som jeg mener er ugjennomførbart (mange bilder oppå hverandre og greier og greier). Og jeg tror egentlig han foreslo det fordi han vet vi ikke får det til, og fordi han ikke vil annonsere det. Jeg spurte han for mange timer siden om vi skulle begynne med bildene, men da glefset han til meg at hvis ikke jeg slutta å mase så ble han ikke med på det i det hele tatt. Og det var første gangen jeg spurte han, for jeg ville jo komme i gang med det. Han har ikke sagt et ord til meg i hele kveld, og er generelt en sur drittunge. Nå skulle han visstnok ut å jogge, så han får nå bare jogge med surleppa si. Jeg er skuffet og såret, for jeg har virkelig gleda meg til å dele det med "hele verden" og det vet han!! Syns det er dårlig gjort. Han kan jo i det minste si at han ikke vil, istedenfor å være en totalt ass.

Uansett...

Jeg skal drikke bøttevis av Pepsi Max og se på Friends. Kanskje rydde litt i klesskapet. Så får han bare være sur!

:snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvordan dere har og evt hadde planer om å annonsere det? Har sett noen artig varianter på facebook, selv annonserte vi jo det aldri... Skjønner du er skuffet over at han er litt skal vi si vanskelig, men håper en joggetur får han til å våkne litt!

Og gratulerer med 15 uker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...