LempikasPromise Skrevet 9. juli 2014 #601 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Trenger bare å dra til Gøteborg Haha, de er sikkert gode, men de der er ikke heeelt som de i London altså. Søren at jeg ikke husker hva den kafeen heter Alle som er i London, og som liker gjærbakst bør gå innom der! Edit: Kom på det!! Her https://www.cinnabon.co.uk/ Verre var det ikke Endret 9. juli 2014 av LempikasPromise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 9. juli 2014 #602 Del Skrevet 9. juli 2014 Vent litt...Har jeg gått glipp av noe? Skal missdior og Saraby til London sammen? Ja missdior må bare få poppa ut bebisen først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 9. juli 2014 #603 Del Skrevet 9. juli 2014 Haha, de er sikkert gode, men de der er ikke heeelt som de i London altså. Søren at jeg ikke husker hva den kafeen heter Alle som er i London, og som liker gjærbakst bør gå innom der! Edit: Kom på det!! Her https://www.cinnabon.co.uk/ Verre var det ikke Ooh, notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #604 Del Skrevet 9. juli 2014 Snart ul!!!! JAaa, snart bare 12 timer!!! Kommer aldri til å få sove i natt Akkuratt 7 kg? Ja, ekke det passelig da? Hurra for nært forestående UL! Jeg vil også til London og spise gigantiske cinnamon buns, på den mini mini kafeen. (Husker ikke hva den heter i farta.) Men det er en orgasme av et bakverk. Hurraaa jaa Cinnamin buns!!! Du måå finne ut hva den heter Vent litt...Har jeg gått glipp av noe? Skal missdior og Saraby til London sammen? Vi drømmer om det iallefall... Nå nærmer det seg UL! MM!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #605 Del Skrevet 9. juli 2014 Haha, de er sikkert gode, men de der er ikke heeelt som de i London altså. Søren at jeg ikke husker hva den kafeen heter Alle som er i London, og som liker gjærbakst bør gå innom der! Edit: Kom på det!! Her https://www.cinnabon.co.uk/ Verre var det ikke elsker deg GUD, jeg SKAL dit når vi skal til london om.... en måneds tid :hoppe: Ja missdior må bare få poppa ut bebisen først Hahha! Hvis det er en bebiss inni der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 9. juli 2014 #606 Del Skrevet 9. juli 2014 elsker deg GUD, jeg SKAL dit når vi skal til london om.... en måneds tid :hoppe: Hahha! Hvis det er en bebiss inni der... HALLO, slutt! Det er en bebis inni der! Btw. sjekk snapen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #607 Del Skrevet 9. juli 2014 Har fått ny matdilla.... brødskive med leverpostei og rødbeter! Har spist tre skiver i dag To til frokost, en til lunsj. Også kjøpte jeg nøtter før jeg dro på jobb, men de bare kasta jeg på gulvet etter fem minutter (neida, kom borti og de datt ned ) Nå ser vi på fotballkamp, og banner over at de fader ikke klarer å score... Seeen kveeeeld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #608 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) HALLO, slutt! Det er en bebis inni der! Btw. sjekk snapen din Slutt sjøl Det er ikke noe nytt deeeer? men nå har du et nytt av meg <333 Endret 9. juli 2014 av missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 9. juli 2014 #609 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Slutt sjøl Det er ikke noe nytt deeeer? Hvaa? har jo sendt tre ellet noe!! Endret 9. juli 2014 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #610 Del Skrevet 9. juli 2014 Hvaa? har jo sendt tre ellet noe!! Ingen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #611 Del Skrevet 9. juli 2014 Der kom en!!! Hahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 9. juli 2014 #612 Del Skrevet 9. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #613 Del Skrevet 10. juli 2014 Ligger enda våken. Kombinasjonen av at det er 24 grader ute og minst 30 grader inne + at jeg er spent på morgendagen gjør sitt for at jeg ikke sover. Ser for meg at dama som utfører undersøkelsen ser på meg og sier ar utviklingen desverre stoppet opp i uke åtte eller noe. Vil bare ha morgendagen overstått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 10. juli 2014 #614 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Lykke til idag! Går nok bra Endret 10. juli 2014 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. juli 2014 #615 Del Skrevet 10. juli 2014 Lykke tiiiiil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. juli 2014 #616 Del Skrevet 10. juli 2014 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. juli 2014 #617 Del Skrevet 10. juli 2014 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. juli 2014 #618 Del Skrevet 10. juli 2014 Lykke til idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 10. juli 2014 #619 Del Skrevet 10. juli 2014 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. juli 2014 #620 Del Skrevet 10. juli 2014 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg