Melodiana Skrevet 9. februar 2015 #4321 Del Skrevet 9. februar 2015 Får dere frem bloggen via linken jeg la ut her?? Supermom, nei, altså, vet ikke det ! Men jeg føler meg utrolig bra! Er selvfølgelig litt trøtt og har litt ømme brystknopper, men ellers er kroppen i fin form. Jeg revna jo ingenting under fødselen, fikk kun et lite skrubbsår, og det har ikke svidd siden første gang jeg tissa rett etter fødselen. Ikke blør jeg noe særlig heller! Føler meg ekstremt heldig som er i så god form så kort etter fødselen Så HAHAHAH til alle som sier at overvektige gravide får fæle fødsler og nærmest dør etterpå Jeg får ikke sett innlegget ditt men er kanskje ikke lagt til. Ønsker tilgang jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 9. februar 2015 #4322 Del Skrevet 9. februar 2015 Han er veldig fin Og ja, kjøpesenter et par skarve dager etter fødsel? Jeg syns det var slitsomt nok å dra og handle før jeg ble gravid og jeg. Fantastisk at du er i så god form!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bazinga! Skrevet 9. februar 2015 #4323 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg vil også ha tilgang til blogg, om du gir den til oss som bare snikleser Så bra du er i så fin form etter fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. februar 2015 #4324 Del Skrevet 9. februar 2015 Så koselig å lese Så bra at det føltes naturlig for deg å amme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 9. februar 2015 #4325 Del Skrevet 9. februar 2015 Så bra at dere koser dere med lille og at ammingen føles mer naturlig enn først antatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. februar 2015 #4326 Del Skrevet 9. februar 2015 Skal få lagt dere inn på bloggen!! Her er linken forresten: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=blog&blogid=10484 Jeg er bare så glad for at melka har kommet. Har hatt ei fin natt, med en sovende liten gutt fra 23-08, ammet han 5 ganger, på ca 30 minutter hver. Han tissa gjennom bodyen og nattdrakten ved siste amming, så han får nok melk iallefall! Har vært på ammepoliklinikken i dag for å veie han og snakke litt om ammingen. Han veide 3014g nå, så han har bare gått ned i overkant av 30 gram etter vi kom hjem. Så han har stabilisert seg, og vi kommer til å se en tjukk og god gutt om ei uke I dag skal vi driste oss avgårde på City Nord. Trenger litt mer ull til han Spiremor: jeg brukte kun en eneste ting fra fødebagen under fødselen: iste. Også var jeg jo bare på barsel i ett døgn drøyt, så jeg har kun brukt ett sett med klær på mini og meg selv. Brukte ikke tøflene i det hele tatt, heller ikke de varme klærne som man måååååtte ha. Var jo gørrvarmt på barsel Åh, så "flink" lillegutt som sover og spiser godt Har mamma Dior blitt bedre på å sove da? Iste var kanskje ikke så dumt å ha med seg Æsj, var ikke langt unna å kunne møtt deg på CN Vi var der cirka samme tid, så jeg, utifra når du hadde lagt ut my story-snappen Får dere frem bloggen via linken jeg la ut her?? Supermom, nei, altså, vet ikke det ! Men jeg føler meg utrolig bra! Er selvfølgelig litt trøtt og har litt ømme brystknopper, men ellers er kroppen i fin form. Jeg revna jo ingenting under fødselen, fikk kun et lite skrubbsår, og det har ikke svidd siden første gang jeg tissa rett etter fødselen. Ikke blør jeg noe særlig heller! Føler meg ekstremt heldig som er i så god form så kort etter fødselen Så HAHAHAH til alle som sier at overvektige gravide får fæle fødsler og nærmest dør etterpå Jeg fikk den opp Herregud, så bra Håper ikke du har brukt opp all "fødeflaksen" med tanke på revning og blødningsmengde, så jeg revner herifra til Alta og blør som Niagara Falls etterpå Håper du møter igjen de som har sagt det om overvektige, og kan bare "KISS MY ***" dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. februar 2015 #4327 Del Skrevet 9. februar 2015 Går nok bra med deg også lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecilie85 Skrevet 9. februar 2015 #4328 Del Skrevet 9. februar 2015 Gratulerer med baby! Jeg vil gjerne ha tilgang på bloggen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. februar 2015 #4329 Del Skrevet 9. februar 2015 Me too!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 9. februar 2015 #4330 Del Skrevet 9. februar 2015 Ja, vil lese blogg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby_Tuesday Skrevet 9. februar 2015 #4331 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg vil gjerne ha tilgang til bloggen! Det virker jo som om du har kommet i etter fødselen i rekordfart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 9. februar 2015 #4332 Del Skrevet 9. februar 2015 Så utrolig deilig at du er i så fin form etter fødsel! Ikke verst å dra ut i butikken så kort tid etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 9. februar 2015 #4333 Del Skrevet 9. februar 2015 Åå så fint å lese! hørtes så herlig ut! Vil også ha tilgang til bloggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 10. februar 2015 #4334 Del Skrevet 10. februar 2015 >Snikleser< vil gjerne ha tilgang hvis det er greit for deg, gratulerer så mye med blir babysyk bare ved tanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 10. februar 2015 #4335 Del Skrevet 10. februar 2015 Bebisen er helt nydelig!!!! Og du ser fantastisk ut ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 10. februar 2015 #4336 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg får ikke opp bloggen Har ikke tillatelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia Maria Skrevet 10. februar 2015 #4337 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg vil også gjerne ha bloggtilgang. Ellers er det godt å høre at du er i god form og at ammingen går greit, pass på å hvile og ta det litt rolig. Man er jo gjerne litt "rusa" den første tiden, men allikevel viktig med så mye søvn som mulig så man ikke går på en "smell". Det var dagens formaninger... Og har jo sett den lille på Insta, så utrolig nydelig og et kjempefint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 10. februar 2015 #4338 Del Skrevet 10. februar 2015 Ønsker gjerne tilgang til bloggen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 10. februar 2015 #4339 Del Skrevet 10. februar 2015 Snikleser her, kan jeg og få tilgang til bloggen? Gratulerer så mye med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. februar 2015 #4340 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg vil lese blogg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg