Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

En snikleser melder seg. Har fulgt deg gjennom prøving og graviditet. Gratulerer så mye med lillegutt! Hvis det er greit for deg, vil jeg gjerne ha tilgang til bloggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal få lagt dere inn på bloggen!! :) Her er linken forresten: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=blog&blogid=10484

Jeg er bare så glad for at melka har kommet. Har hatt ei fin natt, med en sovende liten gutt fra 23-08, ammet han 5 ganger, på ca 30 minutter hver. Han tissa gjennom bodyen og nattdrakten ved siste amming, så han får nok melk iallefall! Har vært på ammepoliklinikken i dag for å veie han og snakke litt om ammingen. Han veide 3014g nå, så han har bare gått ned i overkant av 30 gram etter vi kom hjem. Så han har stabilisert seg, og vi kommer til å se en tjukk og god gutt om ei uke :nigo: I dag skal vi driste oss avgårde på City Nord. Trenger litt mer ull til han :)

Spiremor: jeg brukte kun en eneste ting fra fødebagen under fødselen: iste. :ler: Også var jeg jo bare på barsel i ett døgn drøyt, så jeg har kun brukt ett sett med klær på mini og meg selv. Brukte ikke tøflene i det hele tatt, heller ikke de varme klærne som man måååååtte ha. Var jo gørrvarmt på barsel :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er seriøst supermom allerede! Jeg har sett for meg å bli inne UKESVIS etter fødsel, mens her er du, spretter ut!! Så utrolig gøy! :) Morsomt å høre at ammingen går bra også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere frem bloggen via linken jeg la ut her?? :)

Supermom, nei, altså, vet ikke det ! :ler: Men jeg føler meg utrolig bra! Er selvfølgelig litt trøtt og har litt ømme brystknopper, men ellers er kroppen i fin form. Jeg revna jo ingenting under fødselen, fikk kun et lite skrubbsår, og det har ikke svidd siden første gang jeg tissa rett etter fødselen. Ikke blør jeg noe særlig heller! Føler meg ekstremt heldig som er i så god form så kort etter fødselen :jepp: Så HAHAHAH til alle som sier at overvektige gravide får fæle fødsler og nærmest dør etterpå :nigo:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snikleser her også, har fulgt dagboken din hver eneste dag så om du tillater folk du ikke "kjenner" vil jeg veldig gjerne ha tilgang til blogg jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler deg klar for Sports Illustrated eller Victoria's Secret nå du også etter fødsel, eller? Jeg husker jeg stod i speilet og følte meg som den slanke dama uten gravidmagen :ler::nigo:

Så bra at ting går så bra foreløpig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil gjerne ha tilgang til blogg om du synes det er greit :)

Det er godt å lese at det går så bra med deg og knøttet. Ingenting er bedre enn når alt fungerer som det skal og dere har det kjekt, selv midt i all slitenheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...