Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Så fint at du koser deg med lillegutt! Ble rørt av å lese.. :sjenert: Gleder meg så til vi skal få babyen vår, selvom keg syns det er fryktelig lenge til!

Tilgang til blogg? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil å ha blogg. Skal få levert pakken til M når dere har kommet dere litt mer, om noen uker eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre at formen er fin! Håper du har kost deg på den første morsdagen din <3 jeg vil gjerne også ha tilgang til blogg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom de siste sidene flere ganger nå, og gråter mine tapre barselstårer :cry3: Tusen takk for alle gratulasjoner! :hjerte: Det er helt vilt, en liten baby som har bodd inni meg, og nå er han her liksom. Fiks ferdig. Klarr nesten ikke fatte det.

Vi dro hjem fra sykehuset i går ettermiddag, for jeg er i super form, M spiser godt og livet på barsel er ikke akkurat så koselig, syns iallefall jeg. Det var alltid folk som kom inn på rommet, og de fleste banka ikke på engang. Bare busa inn og nappa meg i genseren og ga beskjed om at nå skulle det ammes. Samme faen om ungen hadde fått mat for 10 minutter siden og sov rolig i senga. Fikk ikke sitte i fred på dass engang.... Åpna bare døra inn og spurte om jeg fikk til å tisse. Altså :ler: Nei, godt å være hjemme! M er en rolig kar, når han er mett.. I natt har han holdt konsert for oss, og ble aldri fornøyd verken ene eller andre veien. Lagde til slutt 10 ml MME til han for at han ikke skulle være så sulten, men i det sekundet han fikk det ned kom det opp igjen. Så da ble det tur på badet, og han bæsja ut bodyen sin og tissa på meg mens jeg skifta på han.. :fnise: Fine, gutten min!

Ammingen går veldig bra faktisk. Jeg har jo vært så utrolig usikker på om jeg skulle amme, men da han ble lagt på brystet mitt og jeg så hvordan han søkte etter puppen så ble det hele så naturlig. Han må jo få mat av mammaen sin :hjerte: Har vært et langt døgn dette, med amming ca hvert 80 minutt, og da spiser han ca 25-30 min av hver pupp. Tror melka har kommet sånn ca i gang nå, for nå roer han seg etter han har spist og sover seg en liten dupp. Har time til ammepoliklinikken i morgen, de satt den opp på sykehuset siden jeg dro tidlig hjem.

Jeg skulle vel også ha sovet litt, men jeg blir bare liggende og se på han, for han er så fiiin!! Har vel fortsatt ikke sovet mer enn rundt 12 timer tilsammen siden torsdag, så jeg er litt sliten. M sover forresten aller best når han ligger på siden, og da får jo iallefall ikke jeg sove samtidig, er jo dritredd for at han skal dø og sånt.

Skal skrive fødselshistorien snart! :nigo:

Godt å høre at formen din er fin, og at lillegutt er rolig når han er mett :laugh: Håper jeg får et bedre møte med barsel enn det du fikk :sjokkert: Hahah, sjarmør allerede, som bæsjer ut bodyen og tisser ned mamma? :fnise: Vil du ha vernebrillene jeg har liggende? ;)

Så bra at du trives mer med ammingen enn du forventet :jepp:

Håper du får deg litt søvn snart også :jepp: Kanskje PappaDior kan passe på lillegutt mens du sover, siden han helst vil ligge på siden? :) Så kan du hvertfall få sove litt på dagen? ^^

Blir morsomt å høre hele fødselshistorien din :nigo:

Kos deg masse med lillegutt ^^

Legger inn bilde og navn på bloggen! Si i fra om dere vil ha tilgang :nigo:

Ja, takk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med morsdagen fine mammaDior :blomst:

Så godt å høre at det står bra til med dere! Og veldig kjekt at du får ammingen bra til siden du var litt usikker på det :kose:

Han er helt nydelig, dere har vært flinke :strix:

Blogg?! Så spennende. Vil veldig gjerne ha tilgang :sjenert::nigo:

:hjerte:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt fantastisk ut, jeg misunner deg veldig akkurat nå! :biggrin: Og så bra at ikke ammingen ble noe problem likevel. Håper jeg er like heldig :)
Få deg litt søvn, nå! :sleeping:

Når du får tid til å svare: var det noen ting du hadde med deg på sykehuset som du absolutt ikke trengte?

Jeg vil også gjerne ha tilgang til bloggen, selv om jeg har sett godgutten din allerede :)

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre mer om den nye hverdagen din med lillegutt! Han høres helt perfekt ut, godt å høre at dere har det bra! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at det går bra med dere! Og så bra at det ordnet seg med ammingen :)

..og jeg vil gjerne ha tilgang til blogg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååh, grattis med babyen :hjerte::hjerte: håper livet som nybakt mor treats you well! Sier ikke nei til tilgang på bloggen jeg heller, haha :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du er i god form og at ammingen ble naturlig for deg!:) tenker ofte på dere! :hjerte: håper MrDior har vartet deg opp i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å lese at ammingen ble så naturlig for deg! Og det hørtes litt slitsomt ut på barsel, så det var jo supert at du var i såpass god form! Deilig å komme hjem. Uten tvil :)

Jeg vil gjerne også ha tilgang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...