Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

så gode dere er! :hjerte: var veldig koselig å komme inn her og se alle lykkeønskningene :jepp:

blodtrykket mitt var 155/110 i morges, så legen ville ha meg inn på sykehuset bare for å sjekke det opp iogmed at jeg har hatt høyt blodtrykk hele veien, og er så sliten og slapp (og har vondt i tissen!!!). ble jo ikke satt opp noe time på sykehuset, så ble tatt inn når det passa seg, og det var jo bare to timer etter vi kom dit. ble kobla opp på CTG og trykka når jeg kjente liv. så morsomt å høre på hjertet til lillegull SÅ lenge! galloperte som en hest :ler: jordmoren bemerket også at jeg hadde masse, kraftige kynnere, eller "heftige" som hun sa. haha. CTG-målingene var bare flotters, også ble jeg kobla opp på en dinamap eller noe sånt, som måler blodtrykk over lengre tid og i intervaller. jeg sovna liksågodt på benken der, for jeg lå i en ufattelig digg stilling! blodtrykket ble til slutt målt til gjennomsnittlig 135/89, så jeg ble "godkjent" og fikk dra hjem.

har fått time til overtidskontroll på mandag allerede, for de vil absolutt ikke la meg gå noe særlig over termin med blodtrykket mitt osv. så er det vel snakk om igangsetting i løpet av starten på uka da.. så nå M, nå må du bare forte deg ut så vi slipper å bli dirka i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag er 9., du skal se jeg har tippet rett ;) Kanskje han tilogmed skynder seg litt, og sørger for å titte fram like over midnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må mrdior trå til så man kan håpe på spontan fødsel, så slipper diæu igangsetting, selv om ikke der nødvendigvis betyr noe ille men er veldig spennende å være hjemme med begynnende rier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åå jeg får kanskje rett da! Mandag er dagen! :) Lykke til, dette er spennende altså. Du er sååå heldig som snart får se babyen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...