Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, la det stå!! Dette skal han ta*strengstemme*

Her i huset får jeg kappen over skuldrene og ljåen i hand når han drar sånne stunts, så det gjør han aldri lenger, alt blir ryddet på plass før jeg rekker å åpne gapet (og det er jeg ganske kjapp med altså) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den første som har invitert meg på besøk til sjokkoppdragelse av menn og unger. Jeg tenker at teorien er at de skal være så lykkelig når jeg drar at de gjør alt riktig i frykt for at jeg kommer tilbake igjen ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Takk for tips! Tomatsuppe frister mer enn Chili Con Carne, aner ikke hvorfor men har fått det for meg at jeg ikke liker det?!? :ler: Må lese oppskriftene skikkelig tror jeg ;)

:

Så rart, det der innbilte jeg meg også. Feil.

Minner om at det er kakaopulver i den ...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hva med å okkupere pcen før han kommer hjem? Si at han skal få bruke den så snart han har fikset det han har sagt han skal fikse.

"PC? Playstation? Wii? Nei, det har jeg ikke sett. Å, jo, innerst i skapet ..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Du er ikke den første som har invitert meg på besøk til sjokkoppdragelse av menn og unger. Jeg tenker at teorien er at de skal være så lykkelig når jeg drar at de gjør alt riktig i frykt for at jeg kommer tilbake igjen ...

The Nanny for mannen :P Hahaha :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, det der innbilte jeg meg også. Feil.

Minner om at det er kakaopulver i den ...!

Det har jeg alltid i chili con carne også. Eller små chocolate chips :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, nå er jeg spent: hørte du på oss og lot alt sammen stå så han fikk vasket hyllene og skapet og ryddet inn igjen selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle bare si at jeg er på sykehuset! men i feil etasje :Knegg: Blodtrykket mitt er hinsides høyt, så jeg ble sendt hit for ekstra sjekk og CTG og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg drømte forresten at jeg fødte M. Men jeg var bevisstløs under fødselen, og da jeg fikk se han så han ut som en 4 år gammel jente de hadde klippet kort. Bestemoren min (hun hyggelige som sier jeg er tjukk) hadde tatt han i stua, og nekta å vise han til meg. Så jeg gikk på butikken og traff stebroren min, som spurte om jeg hadde lenge igjen. Og da ble jeg sur og sa at jeg hadde jo født i dag!!!! Så ringte mamma og sa at hun så bilder av M på instagram som bestemoren min hadde lagt ut, og hun var snurt fordi jeg ikke hadde sagt til henne at han var født. :bond: Er så GLAD jeg våkna fra det stressgreiene der ass.

Like; what?! :P

Hoho, dere skriver jo som Jostein Gaarder hele gjengen, langt og detaljert :hoppe: Tok sin tid å svare dere alle, men jeg setter SÅ pris på at dere skriver til meg :hjerte:

I dag har vi som sagt prata om rydding/vasking/hvorfor er du så lat. Vi har kommet frem til et par konklusjoner

1: Han er lat, og treig. Han skal prøve å bli flinkere til å ta i et tak, og gjerne litt raskere enn før.

2: Jeg har fått et ekstremt anfall av nesting, og forventer litt vel mye.

Som han sa da jeg sa at i kveld måtte vi rydde... "men hva er det å rydde da?" og jeg svarer "hallo, har du sett gangen eller?!" og han ser dumt på meg.. "ja, jeg kan sikkert sette skoene på rekke altså". Og der slo det meg. Leiligheten er ren. Det er ryddig her, bortsett fra sko som ikke står på rekke i gangen, og inntil nylig et tacofat og en stekepanne som var skitten. Ja, også har han en del t-skjorter som han ikke har lagt i skapet, men de ligger på senga hans.... Føler meg litt slem, og dum. For jeg har vært totalt hysterisk for at det var SÅ jævlig her, men så er det egentlig ikke det... Unnskyld til min mann, hilsen misshormoner :lol:

Uansett. I dag da vi var på Coop Obs holdt jeg seriøst på å svime av. Og alt snurra rundt for meg. Det var ekkelt! Så mrdior fiska frem en sånn liten kopp med nøtter og rosiner og bare SPIS, og jeg bare nei vi hakke betalt enda, og han bare SPIS. Ble litt bedre da, men føler meg fortsatt ikke helt på topp, og det er mange timer siden. Ble også beordra inn på soverommet for å slappe av etter at jeg begynte å grine over middagslagingen (og jeg skar ikke løk :lol: ). Så jeg lå en halvtimes tid på mørkt rom og bare tok livet med ro. Hodepinen slapp litt da, og det gjorde tårene ogsåååå... Måtte grine masse til mrdior og si tusen ganger unnskyld for at jeg har vært så stressa angående rydding osv de siste ukene. Og nå føles alt veldig mye lettere. Mens jeg lå og slappa av hadde han tilogmed vaska opp tacofatet! :hoppe: Blir så stolt inni meg... :lol:

Ble ingen januarbebis! Februar er måneden visstnok. Håper bare han kommer snart, for jeg er driiiitsliten og griner bare jeg må plukke opp en sokk på gulvet. Også tror jeg slimproppen gikk for andre gang i dag... :roll:

Håper det blir bedre nå, altså! :) Er jo en god start at du blir jaget på soverommet, og at han vasket opp og laget middag :)

Æsj, det er ekkelt når sånt skjer :sjokkert: Ene handleturen vår på rema måtte gubben fly rundt og hente ting mens jeg stod i ro, for jeg følte meg uvel/svimmel, blodtrykksfall :P

Kan du donere bort en slimpropp også eller? Syns det er urettferdig at din går TO ganger, og min ikke viser tegn til å ville rikke seg av flekken :snurt:

Faens mannfolk! Ikke kunne han ha sex med meg i går fordi han var trøtt, og i dag må han absolutt dusje før kampen begynner!!! Lukter jeg reell frykt for å bli far?! #seriøst

Hahah ^^

Takk for tips! Tomatsuppe frister mer enn Chili Con Carne, aner ikke hvorfor men har fått det for meg at jeg ikke liker det?!? :ler: Må lese oppskriftene skikkelig tror jeg ;)

-------------

Åh, jeg bare ELSKER at alarmen til mrdior begynner 07.15 <3 elsker enda mer at han ikke våkner av den <3 og det fineste av alt er at han har ny alarm 07.30,07.45,08.00 og deretter slumrer <3 såe, wakey wakey frøken, du trenger da ikke mer søvn enn som så du vel! (03ish-07.15) :strix:

Høres så kjent ut med alarmene.. En periode jeg sov dårlig her så sa jeg ifra på kvelden at jeg trengte å sove, så han fikk enten stå opp på første alarmen eller skru av de som går 15 minutter før han står opp uansett (han har alarmer på annethvert minutt), det funka ^^ Og hvis jeg ikke har sagt ifra på forhånd så dytter jeg i han til han står opp ;P

skulle bare si at jeg er på sykehuset! men i feil etasje :Knegg: Blodtrykket mitt er hinsides høyt, så jeg ble sendt hit for ekstra sjekk og CTG og greier.

Lykke til igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...