Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tips! Tomatsuppe frister mer enn Chili Con Carne, aner ikke hvorfor men har fått det for meg at jeg ikke liker det?!? :ler: Må lese oppskriftene skikkelig tror jeg ;)

-------------

Åh, jeg bare ELSKER at alarmen til mrdior begynner 07.15 <3 elsker enda mer at han ikke våkner av den <3 og det fineste av alt er at han har ny alarm 07.30,07.45,08.00 og deretter slumrer <3 såe, wakey wakey frøken, du trenger da ikke mer søvn enn som så du vel! (03ish-07.15) :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke skal stå opp før etter kl 08 uansett, så forstår jeg ikke logikken. 1 slumring forstår jeg, men det er helt tullete å fortsette. Bedre å kunne sove uforstyrret lenge som mulig? :jepp:

Måtte forklare det et par ganger for sambo, for han har tilslutt skjønt at jeg våkner av alarmen hans og forblir våken.. Og jeg blir skikkelig sur og ekkel :nigo:

Ønsker deg en fin dag i kulda! Ikke mange dager til søndag nå :lur: Min bursdag, morsdag OG ditt barns fødselsdag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste gang slår du bare av alarmen, så får han heller forsove seg. Eventuelt får du bare si klart i fra at slumring er uaktuelt, at det ødelegger for din søvn, som er dårlig i utgangspunktet. :)

Min samboer var jo også glad i å slumre før, men det får han ikke lov til lenger. :P Blir uansett så sur av slumringen, så hvis ikke det å ta hensyn var motivasjon nok til han, så var det i alle fall nok motivasjon at dagen hans startet med en kjæreste som kjeftet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sparke ham ut av senga med en gang alarmen ringer, det har mannen gjort mot meg og jeg har gjort det mot mannen. Nå er vi begge blitt litt flinkere til å komme oss ut av senga :ler:

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble kurert for slumreknappen når babyen våkna av alarmen. Nå står han på gulvet og fomler med mobilen etter første tone av alarmen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hjemme hører ikke mannen alarmen før jeg er godt våken og slår på han ;) Han har slumring på bare minutter etter hverandre og jeg blir gal av det. Han var flink da vi hadde baby sovende på samme rom, så håper det blir sånn nå også. Nåde han hvis han vekker vår sovende baby! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hjemme hører ikke mannen alarmen før jeg er godt våken og slår på han ;) Han har slumring på bare minutter etter hverandre og jeg blir gal av det. Han var flink da vi hadde baby sovende på samme rom, så håper det blir sånn nå også. Nåde han hvis han vekker vår sovende baby! ;)

Huff ja! Det var lite som kunne gjør meg så forbanna og nesten-eksploderende som hvis samboer vekte O da han var baby, spesielt etter ei skikkelig våkennatt.. :ler: Det er noe med menn (i alle fall R) og total inkompetanse når det kommer til å være stille. Med en gang det settes krav til at han må bevege seg stille, så snubler han, kommer borti de klirrende kleshengerene, får ikke til å lukke døra uten lyd osv. osv. :P Jeg er ikke så hyggelig når jeg er kjempetrøtt og mener det er hans feil at jeg ikke får sove mer.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja! Det var lite som kunne gjør meg så forbanna og nesten-eksploderende som hvis samboer vekte O da han var baby, spesielt etter ei skikkelig våkennatt.. :ler: Det er noe med menn (i alle fall R) og total inkompetanse når det kommer til å være stille. Med en gang det settes krav til at han må bevege seg stille, så snubler han, kommer borti de klirrende kleshengerene, får ikke til å lukke døra uten lyd osv. osv. :P Jeg er ikke så hyggelig når jeg er kjempetrøtt og mener det er hans feil at jeg ikke får sove mer.. :sjenert:

Haha, måtte le litt nå for det høres så kjentut det med å ikke klare å være stille nnår han skal. Han mister alt mulig i gulvet, gjerne masse mynter som ruller rundt... Heldigvis har det vært sjeldent han har vekket henne helt opp av kløninga hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, måtte le litt nå for det høres så kjentut det med å ikke klare å være stille nnår han skal. Han mister alt mulig i gulvet, gjerne masse mynter som ruller rundt... Heldigvis har det vært sjeldent han har vekket henne helt opp av kløninga hans.

Ja ikke sant. Nesten som om de blir dritredde for at mor i huset skal kappe hodet av dem. :ler:

Vi var så heldige å ha en baby som sov veldig lett fra kl 05 og utover, så de dagene han begynte veldig tidlig på jobb, eller i helgene hvis han skulle på jakt, så var det ganske mange ganger at det ble tidlig morgen på oss også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send teiten på sofaen! :snurt:

Vurderer å plassere meg selv på gjesterommet i natt faktisk! For jeg trenger seriøst litt søvn nå. Og da kan jeg ha vinduet åpent OG pusi kan sove sammen med meg <3

Slumring på klokken kvalifiserer til mental avretting med sløv øks.

Hahaa, ja! Døh, kan ikke du komme og bo litt her? Tror min kjære hadde hatt godt av litt sinnaSilfen :nigo:

Hvis han ikke skal stå opp før etter kl 08 uansett, så forstår jeg ikke logikken. 1 slumring forstår jeg, men det er helt tullete å fortsette. Bedre å kunne sove uforstyrret lenge som mulig? :jepp:

Måtte forklare det et par ganger for sambo, for han har tilslutt skjønt at jeg våkner av alarmen hans og forblir våken.. Og jeg blir skikkelig sur og ekkel :nigo:

Ønsker deg en fin dag i kulda! Ikke mange dager til søndag nå :lur: Min bursdag, morsdag OG ditt barns fødselsdag :jepp:

Nei, hvem forstår vel det!? Hahah. Han har ALLTID vært sånn, utsetter og utsetter. Så tar han opp mobilen og surfer vg i tre minutter før han sovner igjen... Også ligger jeg våken og dytter, sparker, peller han i navelen, men neida, ingen reaksjon. Tenk å ha SÅ tungt for å stå opp!? Det er jo mye lettere å bare hoppe opp med en gang. Ja, det er tøft og vondt å stå opp tidlig, men hallooo, alternativet er jo ikke bedre! : p Jeg er ikke så sur om morran, føler at kvelden er min sureperiode, så jeg klarer ikke spare suringa til vi legger oss igjen desverre. Kanskje jeg bare må gønne på og være litt mer gretten om morran?

Takk det samme, søte du! :nigo: Nei, det har du helt rett i! Håper jeg har en baby på morsdagen! <3

http://mamma-siviren.blogspot.no/2012/09/spicy-tomatsuppe-med-kylling.html?m=1

denne tomatsuppa/kyllinggryta er utrolig god og litt sterk, anbefales :)

Uhh, den så god ut! Liker spicy :nigo:

Neste gang slår du bare av alarmen, så får han heller forsove seg. Eventuelt får du bare si klart i fra at slumring er uaktuelt, at det ødelegger for din søvn, som er dårlig i utgangspunktet. :)

Min samboer var jo også glad i å slumre før, men det får han ikke lov til lenger. Blir uansett så sur av slumringen, så hvis ikke det å ta hensyn var motivasjon nok til han, så var det i alle fall nok motivasjon at dagen hans startet med en kjæreste som kjeftet.

Hadde jeg bare klart å fått tak i telefonen hans uten at jeg tisser på meg eller knuser han så! :skratte: Vi hadde en ørliten samtale om det i morges, der jeg sa klart i fra at slumringa kommer ikke til å funke når M kommer. Vekker du han, så blir det bråk... : p

Du får sparke ham ut av senga med en gang alarmen ringer, det har mannen gjort mot meg og jeg har gjort det mot mannen. Nå er vi begge blitt litt flinkere til å komme oss ut av senga :ler:

Hahaha, blir litt vanskelig, for sprinkelsenga står på hans side (vi bytter når ungen har kommet ut, gruer meg...) så da må jeg kicke han gjennom den, og så sterk er ikke jeg assa :ler:

Min ble kurert for slumreknappen når babyen våkna av alarmen. Nå står han på gulvet og fomler med mobilen etter første tone av alarmen:p

Haha! Ikke sant, men det er bra han gjør det da! Håper det blir sånn her også, han har jo andre å ta hensyn til ;)

Her hjemme hører ikke mannen alarmen før jeg er godt våken og slår på han ;) Han har slumring på bare minutter etter hverandre og jeg blir gal av det. Han var flink da vi hadde baby sovende på samme rom, så håper det blir sånn nå også. Nåde han hvis han vekker vår sovende baby! ;)

Jepp, NÅDE !!! :ler:

Oooh, snart føder du! Lykke til :nigo:

Tja, kanskje!? :ler:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde ingen planer for dagen i dag, men mrdior har tatt ut ALT som var i langskapet på kjøkkenet og satt det på benken... Skulle visst ha noe som stod bakerst, meneeeh, sette på plass igjen?.. Måtte sende melding, og han skulle visst sortere og vaske ut av skapet når han kom hjem, men jeg kjenner igjen en lygefjert når jeg ser en! :fnise: Så i fare for å spytte han i trynet når han kommer hjem og setter seg foran pcen med dunjakken på (rekker ikke ta den av når han kommer hjem) så gjør jeg det selv. Hvem vet, kanskje jeg føder i skapet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen planer for dagen i dag, men mrdior har tatt ut ALT som var i langskapet på kjøkkenet og satt det på benken... Skulle visst ha noe som stod bakerst, meneeeh, sette på plass igjen?.. Måtte sende melding, og han skulle visst sortere og vaske ut av skapet når han kom hjem, men jeg kjenner igjen en lygefjert når jeg ser en! :fnise: Så i fare for å spytte han i trynet når han kommer hjem og setter seg foran pcen med dunjakken på (rekker ikke ta den av når han kommer hjem) så gjør jeg det selv. Hvem vet, kanskje jeg føder i skapet :nigo:

Hva med å okkupere pcen før han kommer hjem? Si at han skal få bruke den så snart han har fikset det han har sagt han skal fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei når han har sagt han skal ta det så skal HAN ta det! Det nytter ikke å ta alt for han, da blir det definitivt ikke bedring. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...