Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt normalt. Både at man er konstant tissetrengt grunnet press på systemet og at det er så sårt at man føles som om man har fått stappet femten vannmeloner opp i dåsen og at de har blitt skåret ut til svaner mens de er der oppe.

:ler: Fikk meg en latter der!

Så flott blodtrykket ditt er bedre! Nå håper jeg fødselen setter i gang snart slik at du slipper å plages så mye mer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

:) hør på silfen! hun sier det er normalt, og silfen har født sytti ganger :opplyser::ler:

Jeg retter det til: dersom du likevel skulle føle deg urolig og svanesjøen i Huahin blir for plagsom ja så ringer du føden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rart-vondt i snella og snurpen (den bak snella som mannen er nektet adgang til på permanent basis) i tre dager før jeg fikk beskjed om at jeg var i aktiv fødsel. Jeg ble også potte tett i nesen. Jordmoren på sykehuset sa at det er mindre kjent men veldig vanlig, fordi kroppens slimhinner hovner opp og gjør seg klare til dyst!

Lurer på om det du kanskje fpr januarbaby, men står for datoen jeg tippet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp dette kan bli lange to uker og tre dager på deg altså 😁 (datoen min føles veldig langt unna slik som han graver seg fram!!!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gamle svenske er sykt spesiell og sær.

Håper det går over snart eventuelt at det roer seg ved at fødsel setter i gang. Gode nyheter at blodtrykket har gått ned og alt annet var bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går håpe du ikke går over termin så mange ting du opplever om dagen! Da blir det mye venting!den gangen jeg ikke var tålmodig fødte jeg 41+0, og denne gangen skulle jeg ikke begynte å vente før etter 40+0 pg da kom han 37+1... Men du virker jo ganske avslappet :) hankypanky, prøvd det, siden du opplever så mye forskjellig kan det jo hende du er moden nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-----------------

Ting tar jo jævlig lang tid på legevakten, som alltid. Jeg ga beskjed både på telefon og i luka at jeg har med tiss sjøl, og trenger bare en stix. "Sett deg ned, så henter vi deg straks". 45 minutter etter var straks. Ble sendt inn til en gaaammel svensk lege, og han var skikkelig snodig :ler: Negativ på urin, på alt. ikke +1 på leuk engang. Blodtrykket har gåt ned, spesielt undertrykket, det er superbra og jeg er veldig fornøyd. Forklarte smertene mine og legen sier "mmm.. jag tror det er bebisen som pressar på bekkenet ditt og som vil ut". Åja, no shit sherlock.. Dette er en annen vondt, ikke nedpress, men dritvondt i og rundt vaginaen min! :fnise: "Mmm, jaa, men jag tror bebisen din er klar førr utskhyning". Okei. Takk, hade.

Hååper jordmor har noen bedre svar. Er jeg bare pussy, og dette er normale smerter? Jeg er jo "vandt" til smerter fra nedpress og kynnere, og dette er verre, og det er konstant. Baaaaaaaaaaaaaaaaah.

For en lege, det blir jo sånn tragikomisk :ler:

Det er helt normalt. Både at man er konstant tissetrengt grunnet press på systemet og at det er så sårt at man føles som om man har fått stappet femten vannmeloner opp i dåsen og at de har blitt skåret ut til svaner mens de er der oppe.

:ler: For en beskrivelsee :')

Jeg hadde rart-vondt i snella og snurpen (den bak snella som mannen er nektet adgang til på permanent basis) i tre dager før jeg fikk beskjed om at jeg var i aktiv fødsel. Jeg ble også potte tett i nesen. Jordmoren på sykehuset sa at det er mindre kjent men veldig vanlig, fordi kroppens slimhinner hovner opp og gjør seg klare til dyst!

Oooh, kanskje det blir baby snart, MissDior? :nigo: Men ikke før søndag da, knip att! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne kom inn på føden og fødte bare ti minutter etterpå eller noe. Hu akjønte ikke at det hun hadde hatt i flere dager var åpningsrier. Ungen pluppa ut, huahei hadde jevna seg ut med tiden, så der var nesten ingen auau..

Hvordan går det med kynnerne dine, er de like kraftige? Kanskje du rett og slett begynner å få åpning! :O

Når er neste sjekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men premien er vel kanskje verdt skrævsmertene?

Får satse på det ;)

Vet du hvordan nervesmerter kjennes? Kan det være det? Noe i klem, pluss nedpress og annet?

Ja, har hatt det en del i svangerskapet, men det sitter lenger opp på en måte! :klo:

:ler: Fikk meg en latter der!

Så flott blodtrykket ditt er bedre! Nå håper jeg fødselen setter i gang snart slik at du slipper å plages så mye mer.. :)

JA, veldig, veldig fornøyd med lavere blodtrykk! Det betyr jo at kroppen liker graviditeten _litt_ bedre : p Guri, det hadde vært perfekt.. Er sliiiiten : p

Jeg retter det til: dersom du likevel skulle føle deg urolig og svanesjøen i Huahin blir for plagsom ja så ringer du føden! :)

Så snill du er! OG morsom :skratte:

Hahaa, jeg er også pottetett i nesa! :bond: Ikke si sånt, da får jo jeg forhåpninger, hahaha. Det er jo forsåvidt logisk da, at slimhinnene og sånt gjør seg klart. Skulle bare ønske det var et eller annet som kunne gitt meg skikkelig beskjed om hva som skjer akkurat NUH. Jeg håper på januarbaby, men tror nok han kommer langt uti februar ;)

Jupp dette kan bli lange to uker og tre dager på deg altså (datoen min føles veldig langt unna slik som han graver seg fram!!!!!!)

Haha, datoen din er driiiiiiiiitlangt unna! :fnise:

Han gamle svenske er sykt spesiell og sær.

Håper det går over snart eventuelt at det roer seg ved at fødsel setter i gang. Gode nyheter at blodtrykket har gått ned og alt annet var bra :)

Har du vært hos han du også? Hehe, følte han sa "mmmmm" til alt jeg sa, og trodde liksom ikke helt på meg. Blodtrykket er ukas beste nyhet! : D

Går håpe du ikke går over termin så mange ting du opplever om dagen! Da blir det mye venting!den gangen jeg ikke var tålmodig fødte jeg 41+0, og denne gangen skulle jeg ikke begynte å vente før etter 40+0 pg da kom han 37+1... Men du virker jo ganske avslappet :) hankypanky, prøvd det, siden du opplever så mye forskjellig kan det jo hende du er moden nok?

Jeg begynner å bli litt sliten av å ha vondt, heldigvis sover jeg ganske godt da, så får henta meg inn på natta. Er nok avslappa selv om jeg er sliten og lei, er ikke kommet dit at jeg løper i trapper for å si det sånn. Tok heis i går på legevakta fordi jeg ikke gadd å gå trappene : p Hanky panky ble forespurt i går, men har en mann med ei vond tann, så det utgikk med glans :P

Føler tippedatoen min er himla langt unna nå...

Du er ikke alene om den følelsen! Jaja, han kommer når han kommer, håper bare ikke det blir såååååååå lenge til : p

For en lege, det blir jo sånn tragikomisk :ler:

:ler: For en beskrivelsee :')

Oooh, kanskje det blir baby snart, MissDior? :nigo: Men ikke før søndag da, knip att! :nigo:

Ja, måtte le litt av han. Det hadde vært fint med snarlig fødsel, men jeg er jo enda ei stund unna termin :P

Ei venninne kom inn på føden og fødte bare ti minutter etterpå eller noe. Hu akjønte ikke at det hun hadde hatt i flere dager var åpningsrier. Ungen pluppa ut, huahei hadde jevna seg ut med tiden, så der var nesten ingen auau..

Hvordan går det med kynnerne dine, er de like kraftige? Kanskje du rett og slett begynner å få åpning! :O

Når er neste sjekk?

Det hadde vært drømmen! Kynnere ja, jeg har egentlig ikke kontroll på hva som er kynnere og hva som bare er vondt lenger, så det aner jeg ikke. Har mer nedpress enn kynnere tror jeg. Skal få jordmor til å pelle meg litt oppi Huahei på fredag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt sov jeg nesten i tolv timer... :sjenert: Var oppe på do to ganger, og ble vekket av mrdior et par ganger som har vondt i ei tann (dårlig timing! Jeg trenger liksom ting bare han kan tilby :ler: ) De gangene jeg var på do så føltes det som om hele underlivet mitt løsna da jeg gikk. Og jeg måtte gå krokbøyd! Tror jeg bare er skikkelig pingle når det kommer til smerter der nede, for dette må jo være normalt når både lege og jordmor (OG SILFEN) sier det? :klo: Blah. Skal slutte å klage over det :ler:

Har ingen store ting på tapeten i dag. Skal vaske litt klær, vaske opp etter middagen i går (mrdior klarer jo seff ikke det, han har jo vondt i tanna) også skal jeg håndvaske en ullbody som ble kjøpt på impuls. Ja, også må jeg kjøre mannen til tannlegen etterhvert. Spennendeeeeeeee, not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan bytte! du kan være i uke 22, så kan jeg ta 38, yes?

ingen som sparker på noen ting her ennå!

Hahahahahhahaahahahahahhahaahahahahahhahaahahahahahhahaa....... :skratte: NEI!!!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...