Gjest Tekola Skrevet 8. august 2014 #1301 Del Skrevet 8. august 2014 Noen kirker vil prioritere soknebarn, som f.eks Nidarosdomen, hvis det er stor pågang. Ellers kan man velge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. august 2014 #1302 Del Skrevet 8. august 2014 Det er vel sånn som med bryllup, at man får ha seremoni gratis eller billig i kirken man sokner til, men må betale (mer) for andre kirker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. august 2014 #1303 Del Skrevet 8. august 2014 Det er vel sånn som med bryllup, at man får ha seremoni gratis eller billig i kirken man sokner til, men må betale (mer) for andre kirker. Vi betalte ikke noe som helst for å døpe han i en annen kirke enn den vi sokner til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1304 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg melder meg på tippelisten: :gutt: Notert! Jeg tipper også gutt! Snikleser her forresten! Har veldig lite å komme med selv ang graviditet og sånn, så det blir til at jeg bare leser i stedet. Føler meg egentlig litt frekk for det, men. Hehehe, neei, ikke føl deg frekk! Alle er velkommen her Jeg er nesten heeelt sikker på at det er jente! Notert!! Tipper Fører deg opp Jeg tipper jente, og snikleser melder seg (ihvertfall litt snikleser, har jo sendt deg melding, haha) Hehehe, ja, ikke såååå snikleser da! Noterer deg opp! Vi var på dåpskurs med en jente som skulle døpe jenten i Tromsø, selv om hun bor i Bergen. Så man kan tydeligvis velge akkurat som man ønsker. De sier nok ikke nei til nye medlem . Jeg tror forresten gutt Åh, blir glad uansett hvor mange ganger dere sier det altså! Det er jo ikke døden om vi må døpe i Rønvik, men den er så styyyyygg... Notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1305 Del Skrevet 8. august 2014 Noen kirker vil prioritere soknebarn, som f.eks Nidarosdomen, hvis det er stor pågang. Ellers kan man velge Ja, mrdior sa at det kunne være vanskelig å få døpt i den kirka jeg vil ha, pga stor pågang... men det driter jeg, bestikker presten med litt sjokkis så ordner alt seg Det er vel sånn som med bryllup, at man får ha seremoni gratis eller billig i kirken man sokner til, men må betale (mer) for andre kirker. Aha, ja , men det er ikke nøøøøye. Vi ender SIKKERT opp med å ha dåpen i hjemkommunen unasett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1306 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg vil ha sjokolade. Smash, Lion, Snickers, Mokkasjokolade, Kremtopper, Kokosboller. Sa jeg at jeg ville ha sjokolade? Heldigvis fredag i dag, så da skal jeg unne meg det. Kan ikke huske sist jeg spiste sjokkis!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. august 2014 #1307 Del Skrevet 8. august 2014 Ikke si såååånt da, nå vil jeg også haaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1308 Del Skrevet 8. august 2014 Men i dag kan du spise en liten bit. siden det er fredag I morgen er det lørdag, men det telles ikke, for jeg skal jobbeeeee.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. august 2014 #1309 Del Skrevet 8. august 2014 Spiste nesten en hel plate fra sverige i går Med non stop inni Aww <3 Hardt liv for harde arbeidere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia Maria Skrevet 8. august 2014 #1310 Del Skrevet 8. august 2014 Innom for å gi meg til kjenne og si gratulerer med den lille. Har jo sniklest i både denne og tidligere bøker + muligens skrevet litt under et annet navn. Og må si at jeg nå har googlet kirker, litt påvirket av diskusjonen... Kirken vi sogner til tror jeg faktisk er styggere enn Rønvik, også en slik moderne sak, men vi har ikke døpt våre barn da selv om kirken er glad i å sende oss brev med info. Uansett får dere sikker en koselig fest da den tid kommer, familie, god mat og kaker blir det vel uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. august 2014 #1311 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg har avsmak på sjokolade for tiden, bortsett fra sjokolademelk som jeg har cravings på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. august 2014 #1312 Del Skrevet 8. august 2014 Hehe, tror i går var første gangen på sånn 8 uker jeg spiste sjokolade, så føles helt greit egentlig Plutselig var bare plata borte i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. august 2014 #1313 Del Skrevet 8. august 2014 De første par ukene klarte jeg ikke lukta av sjokolade men nå går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 8. august 2014 #1314 Del Skrevet 8. august 2014 Dåp i den norske kirka er iallefall gratis bryllup har jeg ikke snøring på for skal ikke gifte meg i kirka, skal dere? Vi har vært flinke, bortsett fra is i varmen, for har ikke kjøpt sjokolade på lenge, siden mai kanskje, og bare kjøpt potetgull en gang siden da. Så i dag har vi kjøpt sjokolade og potetgull Sjokolade var jo som nevnt før pyton som gravid, merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1315 Del Skrevet 8. august 2014 Hey! Du tøffe AB som har laget en egen tråd til ære for meg og Saraby; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. august 2014 #1316 Del Skrevet 8. august 2014 Bryllup i kirken er også gratis. Var det for vår del ihvertfall Og hvor er denne teite tråden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. august 2014 #1317 Del Skrevet 8. august 2014 Link please? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1318 Del Skrevet 8. august 2014 Ligger helt åpen på skråblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. august 2014 #1319 Del Skrevet 8. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. august 2014 Forfatter #1320 Del Skrevet 8. august 2014 Innom for å gi meg til kjenne og si gratulerer med den lille. Har jo sniklest i både denne og tidligere bøker + muligens skrevet litt under et annet navn. Og må si at jeg nå har googlet kirker, litt påvirket av diskusjonen... Kirken vi sogner til tror jeg faktisk er styggere enn Rønvik, også en slik moderne sak, men vi har ikke døpt våre barn da selv om kirken er glad i å sende oss brev med info. Uansett får dere sikker en koselig fest da den tid kommer, familie, god mat og kaker blir det vel uansett. Hellu! Velkommen hit da, som ut av skapet Hahah, ja, den var fæl? Og jeg tror ikke på at det finnes en stygger! Hehehe. Regner med festen blir fin uansett ja, det er jo ikke sååå nøye med kirka, men litt Jeg har avsmak på sjokolade for tiden, bortsett fra sjokolademelk som jeg har cravings på! Hehe, heldige duuu. Jeg har lyst på det hver dag, men når jeg kommer hjem fra jobb så forsvinner lysten! Spiste heller taco i dag Hehe, tror i går var første gangen på sånn 8 uker jeg spiste sjokolade, så føles helt greit egentlig Plutselig var bare plata borte i går Haha, ja, man må jo kunne spise sjokkis i blandt selv om man er gravid De første par ukene klarte jeg ikke lukta av sjokolade men nå går det greit. Hehe, jeg har ikke hatt sånne luktproblemer. Og godt er det, for jeg spyr så mye av lukt til vanlig Dåp i den norske kirka er iallefall gratis bryllup har jeg ikke snøring på for skal ikke gifte meg i kirka, skal dere? Vi har vært flinke, bortsett fra is i varmen, for har ikke kjøpt sjokolade på lenge, siden mai kanskje, og bare kjøpt potetgull en gang siden da. Så i dag har vi kjøpt sjokolade og potetgull Sjokolade var jo som nevnt før pyton som gravid, merkelig Jepp, blir kirkebryllup på oss Jamen, vannis i varmen er mer enn lov nok. Åh, potetgull... Det fikk jeg lyst på nå. Flaks vi ikke har noenting hjemme og butikken er stengt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg