Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er litt tidlig for å kunne komme hjem med fosterdiagnostikk og hint om kjønn, tenker jeg, men dere får nok se og høre hjertet slå, og beundre den lille "reka". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for masse lykkeønskninger!! :hjerte:

Vi kom inn på kontoret der og snakka litt om tiden før og etter unnfangelsen. Sykluser osv. Hun var meget fornøyd med at jeg ikke hadde blødd noe etter 6+3, og mente at da burde alt være i skjønneste orden. Så la jeg meg på den der stolen og sprika med beina (altså, kledde jo av meg først :lol: ). så klinte hun litt glidemiddel på en lang dildo med kondom over, stakk den inn i meg, og snudde skjermen mot seg selv og sa på svensk; "jag ska bara titta at alt er i orden", "ska vi se om vi ser nånting" så gikk det to sekunder og hun snudde skjermen mot oss. BANKENDE HJERTE, VIFTENDE ARMER!! SPRELLING! :strix: Jeg er så glaad!!!! Hun målte bebissen og snakka litt om hvor den hadde forskjellige ting hen og hun sa den var helt normal, frisk og fin. :hjerte: Hun målte den til å være 10+4, men fuck det da, jeg er 10+5 :ler: Jeg gråt, mannen gråt, hun dama snufsa tilogmed littegrann... Åååh, jeg er så lykkelig!

2djdo9e.jpg

Endret av missdior
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det var det jeg sa, du kom til å klare det til slutt. :danse::blomst::trist::gravid:

Åååh, nå ble jeg helt rørt her! Gratulerer!! :strix::grine:

:strix: Gratulerer så mye, MissDior! :klem:

:strix: Jippi for sprelling, banking og 10+5 :hjerte:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!! :hoppendeglad::strix:

Åh, ser for meg øyeblikket der alle gråter litt. Herlig!! :hjerter_rundt:

Ha en suuuuper dag snupp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!! :hoppendeglad::strix:

Åh, ser for meg øyeblikket der alle gråter litt. Herlig!! :hjerter_rundt:

Ha en suuuuper dag snupp! :)

:hjerte: Jeg fikk nesten ikke puste fordi jeg gråt sånn!!! Hahaha.

Takk det samme til deg, frøken :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...