missdior Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #381 Del Skrevet 26. juni 2014 Har ikke fått med meg at du har dagbok før nå jeg Men nå skal jeg hvertfall følge med Hehe Jaaaa, du må gjøre det Dette går veien, frøken! Tenk positivt! Prøver så godt jeg kan!! Hååååper alt er fint med lillingen i magen... Denne gangen er det din tur snuppsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. juni 2014 #382 Del Skrevet 26. juni 2014 Må jo gå bra tredje gangen Var redd hele svangerskapet for noen opplever jo dødfødsler. Og nå som ungen er ute så er jeg og redd hele tiden (ikke bokstavelig hele tiden) for at vi plutselig kan miste mini. Er mange andre der ute som tenker på det samme, er en del av det å bli foreldre. Men husk at i de aller aller fleste tilfellene så overlever fosteret etter uke 9 og lever til de er over 60 år Og vi kommer til å bekymre oss for barna våre til vi dør selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #383 Del Skrevet 26. juni 2014 Må jo gå bra tredje gangen Var redd hele svangerskapet for noen opplever jo dødfødsler. Og nå som ungen er ute så er jeg og redd hele tiden (ikke bokstavelig hele tiden) for at vi plutselig kan miste mini. Er mange andre der ute som tenker på det samme, er en del av det å bli foreldre. Men husk at i de aller aller fleste tilfellene så overlever fosteret etter uke 9 og lever til de er over 60 år Og vi kommer til å bekymre oss for barna våre til vi dør selv Hehehe, er baaare bekymring dette her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. juni 2014 #384 Del Skrevet 26. juni 2014 Å få barn er evig kilde til bekymring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 26. juni 2014 #385 Del Skrevet 26. juni 2014 Venting og bekymringer! Det er jo det både prøvingen, graviditeten og tiden etter barna popper ut det handler om! Å det her higer vi etter?! neiidaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. juni 2014 #386 Del Skrevet 26. juni 2014 Jeg lover det er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. juni 2014 #387 Del Skrevet 26. juni 2014 Absolutt verd det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #388 Del Skrevet 26. juni 2014 Satser på det Jeg kikker på forlovelsesringer jeg... (litt inspirert av saraby... ). Har funnet den jeg vil ha, og har funnet gifteringer til oss! Så nå er det bare å vente på at mrdior skal fri! Har linket han til alt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. juni 2014 #389 Del Skrevet 26. juni 2014 Absolutt verdt det. Haha, ja venter på frieri jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. juni 2014 #390 Del Skrevet 26. juni 2014 Min kommer aldri til å fri men skjer det et mirakel så blir det uansett ikke noe stort party Drømmer du om ordentlig bryllupsfest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 26. juni 2014 #391 Del Skrevet 26. juni 2014 Do it, do it!!! MrDior blir sikkert superglad selvom han sa du ikke skulle få noen ideer Jeg venta jeg også, men så innså jeg at det kommer ikke til å skje på mange ååår. Så jeg tok saken i egne hender og fridde for snart to uker siden og nå gifter vi oss neste år Så kom igjen, jenter; man up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. juni 2014 #392 Del Skrevet 27. juni 2014 Gratulerer så mye, Saraby! Jeg tror kanskje ikke jeg har fått med meg at du har blitt forlovet, det er jo sååå koselig! Hvordan fridde du? MissDior, jeg er også gira på en ring etterhvert Har en venninne som skal gifte seg i vinter, så jeg ble inspirert av å hjelpe henne med forberedelser. Jeg er jo ikke sånn at jeg MÅ være gift, men jeg har veeeldig lyst på stor, fin brudekjole, å se mannen i smoking, ha koselig fest med alle vi er glade i og å spise bøttevis med kake! Kjolen og stæsjet er nok på topp for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 27. juni 2014 #393 Del Skrevet 27. juni 2014 Takk! Nei, har ikke nevnt det noe sted her inne før nå Jeg gikk ned på kne i ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 27. juni 2014 #394 Del Skrevet 27. juni 2014 Dere er så tøffe som frir selv. Jeg ville aldri turt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #395 Del Skrevet 27. juni 2014 Absolutt verdt det. Haha, ja venter på frieri jeg også Hehe, mannen har sagt han skal fri før 2020 iallefall... Min kommer aldri til å fri men skjer det et mirakel så blir det uansett ikke noe stort party Drømmer du om ordentlig bryllupsfest? Tror egentlig ikke at min kommer til å fri heller, men han sier at jeg ikke får lov! Jaa, må være en fiin fest! Har allerede begynt å planlegge jeg da.. Er det ikke sånn alle jenter er? Har også kjøpt en bok, "Vintage party" og der er det såååå mye fint! Do it, do it!!! MrDior blir sikkert superglad selvom han sa du ikke skulle få noen ideer Jeg venta jeg også, men så innså jeg at det kommer ikke til å skje på mange ååår. Så jeg tok saken i egne hender og fridde for snart to uker siden og nå gifter vi oss neste år Så kom igjen, jenter; man up! Hehehe, fåkke loov Du er tøff, og kul og helt insane!!! Gratulerer så mye, Saraby! Jeg tror kanskje ikke jeg har fått med meg at du har blitt forlovet, det er jo sååå koselig! Hvordan fridde du? MissDior, jeg er også gira på en ring etterhvert Har en venninne som skal gifte seg i vinter, så jeg ble inspirert av å hjelpe henne med forberedelser. Jeg er jo ikke sånn at jeg MÅ være gift, men jeg har veeeldig lyst på stor, fin brudekjole, å se mannen i smoking, ha koselig fest med alle vi er glade i og å spise bøttevis med kake! Kjolen og stæsjet er nok på topp for min del Jeg er litt der at jeg veldig ønsker å være gift med han jeg elsker, men jeg MÅ ikke liksom. Ååh, hørtes ut som om vi har like visjoner om festene våre! - -------------- Vet dere, jeg hadde mareritt i natt! Tror jeg har snakket/skrevet alt for mye om bryllup i det siste, for jeg hadde en sjuuk drøm om bryllupet. Mrdior hadde visstnok fridd, og festen kom jævlig brått på. Ikke visste jeg hva vi skulle spise, ikke hvem presten var, hadde ikke organisert noen til å synge eller spille i kirka, visste ikke at folk hadde fått invitasjon eller NOE. Uansett, måten man kom seg til kirka på var å padle i kajakk!!!!! Jeg i brudekjole (som forøvrig ikke så ut som jeg har forestilt meg) padla i kajakk. Håret krøllet seg pent av alt sjøvannet, men det var det. Da vi endelig kom frem til kirka som ligna sykt mye på York Minster, måtte jeg prøvegå oppover til alteret. Hadde på meg hvite pumps meg 18 cm hæl (wtf) og den ene pumpsen var knekt. Så det gikk jo ikke. Heldigvis var det en Bianco rett ved siden av kirka så jeg skulle dit for å lete etter sko. Fant jo selvsagt ikke noen fine.. Så måtte jeg plutselig inn i kirka, og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre! Og mens jeg stod der og stressa kom en mann og sa at det var generalprøven. OG jeg bare wtf. Så kom mrdior med et nytt par sko til meg, men da hadde han sett kjolen, så jeg måtte ha ny kjole. Flaks for oss at det var en HM rundt hjørnet Altså, forstår dere stresset???? Videre, så dro vi på HM. Fant ingen kjole, så måtte bare ha den samme kjolen. De nye skoene var litt trange, så jeg tok de av mens jeg sminka meg i speilet i trappa bak kirka. Ble ikke så fin i sminken egentlig, og når jeg skulle ha på meg skoene igjen fikk jeg de f ikke på. Plutselig stod Lisa Kudrow der med et skojern......... Som jeg fikk låne og jeg fikk på meg skoene. Men så, våknet jeg heldigvis!! GUUURI for en stressende drøm! Kjenner enda jeg stresser bare ved å tenke på det. Djises! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 27. juni 2014 #396 Del Skrevet 27. juni 2014 Hørtes helt ut som mitt bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 27. juni 2014 #397 Del Skrevet 27. juni 2014 Hehe, mannen har sagt han skal fri før 2020 iallefall... Tror egentlig ikke at min kommer til å fri heller, men han sier at jeg ikke får lov! Jaa, må være en fiin fest! Har allerede begynt å planlegge jeg da.. Er det ikke sånn alle jenter er? Har også kjøpt en bok, "Vintage party" og der er det såååå mye fint! Hehehe, fåkke loov Du er tøff, og kul og helt insane!!! Jeg er litt der at jeg veldig ønsker å være gift med han jeg elsker, men jeg MÅ ikke liksom. Ååh, hørtes ut som om vi har like visjoner om festene våre! - -------------- Vet dere, jeg hadde mareritt i natt! Tror jeg har snakket/skrevet alt for mye om bryllup i det siste, for jeg hadde en sjuuk drøm om bryllupet. Mrdior hadde visstnok fridd, og festen kom jævlig brått på. Ikke visste jeg hva vi skulle spise, ikke hvem presten var, hadde ikke organisert noen til å synge eller spille i kirka, visste ikke at folk hadde fått invitasjon eller NOE. Uansett, måten man kom seg til kirka på var å padle i kajakk!!!!! Jeg i brudekjole (som forøvrig ikke så ut som jeg har forestilt meg) padla i kajakk. Håret krøllet seg pent av alt sjøvannet, men det var det. Da vi endelig kom frem til kirka som ligna sykt mye på York Minster, måtte jeg prøvegå oppover til alteret. Hadde på meg hvite pumps meg 18 cm hæl (wtf) og den ene pumpsen var knekt. Så det gikk jo ikke. Heldigvis var det en Bianco rett ved siden av kirka så jeg skulle dit for å lete etter sko. Fant jo selvsagt ikke noen fine.. Så måtte jeg plutselig inn i kirka, og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre! Og mens jeg stod der og stressa kom en mann og sa at det var generalprøven. OG jeg bare wtf. Så kom mrdior med et nytt par sko til meg, men da hadde han sett kjolen, så jeg måtte ha ny kjole. Flaks for oss at det var en HM rundt hjørnet Altså, forstår dere stresset???? Videre, så dro vi på HM. Fant ingen kjole, så måtte bare ha den samme kjolen. De nye skoene var litt trange, så jeg tok de av mens jeg sminka meg i speilet i trappa bak kirka. Ble ikke så fin i sminken egentlig, og når jeg skulle ha på meg skoene igjen fikk jeg de f ikke på. Plutselig stod Lisa Kudrow der med et skojern......... Som jeg fikk låne og jeg fikk på meg skoene. Men så, våknet jeg heldigvis!! GUUURI for en stressende drøm! Kjenner enda jeg stresser bare ved å tenke på det. Djises! Å herrigud for en drøm! Ble stressa bare av å lese det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke84 Skrevet 27. juni 2014 #398 Del Skrevet 27. juni 2014 Snakker om den bamsedressen, jeg har en fra Ellos i rosa.. http://www.ellos.no/ellos-kids/dress/232256?N=1z141pqZ1z141od&Nao=1&selArt=533630 Denne. Har nettopp vaska den og lagt den i kommoden. Kjøpte i størrelse 56 og har planer om å bruke som "bildress" i starten. Vottene er så skjønne.. Og den er så myyyk! Ikke sett den på HM, men om det blir utsolgt for noen, så er denne fra Ellos ganske grei også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #399 Del Skrevet 27. juni 2014 Hørtes helt ut som mitt bryllup! Hahaha Å herrigud for en drøm! Ble stressa bare av å lese det! Var svett da jeg våkna! Snakker om den bamsedressen, jeg har en fra Ellos i rosa.. http://www.ellos.no/ellos-kids/dress/232256?N=1z141pqZ1z141od&Nao=1&selArt=533630 Denne. Har nettopp vaska den og lagt den i kommoden. Kjøpte i størrelse 56 og har planer om å bruke som "bildress" i starten. Vottene er så skjønne.. Og den er så myyyk! Ikke sett den på HM, men om det blir utsolgt for noen, så er denne fra Ellos ganske grei også Så på den i går, og måtte linke Saraby på facebook Må sikkert ha en sånn en jeg også.. Tenkte også å bruke den til bildress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke84 Skrevet 27. juni 2014 #400 Del Skrevet 27. juni 2014 Liker også at glidelåsen går langt ned på ene låret. Blir lett å kle av og på en liten en. Ser for meg at jeg kommer til å kløne mye i starten. Har jo kledd av og på babyer før, men ikke helst ferske babyer! Og ikke min egen! (Som selvsagt er ekstra spesiell....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg