AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Kan man da sette et krav om enten kondom eller så holder man ikke på med flere? Eller blir dette for dumt..? Såklart, jeg som dame beskytter meg jo med ppille men det er vel ikke det samme som fripass til ingen gummi..? -Eller? Anonymous poster hash: 8c6d4...de0
Worcy Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Kondom kan du kreve, du kan ikke kreve at han ikke skal se andre - da er det plutselig følelser inne i bildet og da er ikke det å ha ham som en pulevenn en god ide.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Altid vært delt pga nettopp dette. Jeg ville ikke hatt noe problem med at han hadde sjekket opp andre så sant han bare er en pulevenn. Men jeg er ikke fan av å dele pikk. Anonymous poster hash: 1b9be...07f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Kondom kan du kreve, du kan ikke kreve at han ikke skal se andre - da er det plutselig følelser inne i bildet og da er ikke det å ha ham som en pulevenn en god ide. Følelser er det ikke inn i bildet. Jeg vil bare ikke ha noen sykdom med på kjøpet.. Derfor jeg sier enten kondom eller at ikke puler på andre.. Da er man sikret ikke sant.. Men så kommer jo unnskyldningen om at kondom sitter så trangt da.. Ja han er litt stor.. Så hva, jeg skal ikke la han slippe vel?? Må i at grunnen til at jeg faktisk gjør en deal ut av dette er jo fordi det var sinnsyk sex..! Som jeg vil ha mere av Men jeg er ikke interessert i å pule rundt med mer enn en av gangen, kondom eller ikke..! _Følelser eller ikke. Anonymous poster hash: 8c6d4...de0
Gjest Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Det er overhodet ikke dumt å forsikre seg om at man ikke får kjønnssykdommer. Du er vel heller dum om dere ikke bruker kondom samtidig som han har sex med andre
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Kan man da sette et krav om enten kondom eller så holder man ikke på med flere? Eller blir dette for dumt..? Anonymous poster hash: 8c6d4...de0 Dere er begge dumme om det ikke er kravet. Anonymous poster hash: 709ad...7b1
Gjest Minpin Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 La han for all del ikke slippe å bruke kondom hvis han skal ha seg meg andre også. Det kan du komme til å angre veldig på.
Timza Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Når det gjelder din egen helse så syns jeg du kan kreve ting og tang. F.eks kondom eller en test for kjønnssykdommer. Angående det å kreve at personen ikke har sex med andre kan du jo ikke gjøre, men du kan jo foreslå det. Jeg har selv vært i et "friendwithbenefits forhold" der vi var enige om å ikke ha sex med andre, så det finnes jo. Men dette var pga vi ønsket å sikre oss fra kjønnssykdommer og ikke at det var noe følelser med i bildet.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Ja selvfølgelig kan du kreve det! Anonymous poster hash: b6796...7fc
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #11 Skrevet 10. juni 2014 Kan man da sette et krav om enten kondom eller så holder man ikke på med flere? Eller blir dette for dumt..? Såklart, jeg som dame beskytter meg jo med ppille men det er vel ikke det samme som fripass til ingen gummi..? -Eller? Anonymous poster hash: 8c6d4...de0 Dere er begge dumme om det ikke er kravet. Anonymous poster hash: 709ad...7b1 Enig. Du bør stille krav om begge deler. Anonymous poster hash: 803c1...20f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #12 Skrevet 10. juni 2014 Du kan kreve kondom akkurat når du vil, han kan vel kjøpe noen som passer bedre. Og du kan kreve hva du vil for å droppe kondom også, feks kan du si at enten bruker dere kondom, eller så bruker dere begge kondom med alle andre partnere. Å stille krav om monogami synes jeg ikke passer seg i et rent puleforhold, da kan man like gjerne bevege seg mot å bli kjærester. Anonymous poster hash: ff0b0...cc9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #13 Skrevet 10. juni 2014 Jeg hadde en fast pulekompis, som sverget at jeg var den eneste han hadde sex med, så vi kunne slippe å buke kondom. Jeg fikk klamydia. Så her må menn bruke kondom uansett. Anonymous poster hash: 40cf4...b70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå