Gå til innhold

Barnevakt lønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Livmora

For noe sprøyt. Jeg satt svært mye barnevakt da jeg var yngre. Opplevde ved to anledninger å få 100 kroner. Den ene gangen passet jeg 4(!!) barn i alderen 3-12. Selv var jeg kanskje 16. Passet de fra 09:30, frem til 04:45. Det var det jævligste jeg har gjort noengang. Fikk beskjed om at de kom hjem 23, men de lot vente på seg. Fra 50 til 100 kroner timen er greit. Blir det veldig lenge, eller veldig sent ville jeg ha forventet litt mer.

Jeg mente selvfølgelig ikke at hun skulle gi henne 200 kr. Det jeg jeg prøvde å få frem er at barnesittere ikke forventer å få så mye, av tidligere erfaringer. Jeg har ofte blitt skuffet av mye arbeid for en hundrelapp, og jeg hadde blitt overveldet av en lønn på så mye som de snakker om her. Good for her

Endret av Livmora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I og med at det er 3 barn og at hun skal ha eneansvar for alle tre såpass lenge (over natten) bør hun helt klart få minst 1000 kr i min mening. Rundt 1500 kr synes jeg høres riktig ut, og dersom dere evt. kjøper inn litt godis og kanskje et blad til henne blir hun nok veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...