Gå til innhold

akutt hjelp fra dere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei

jeg sliter veldig med panikk nå, jeg har tvangslidelse og jeg er Muslim og jeg er veldig redd nå. Er gutt.

Jeg hadde ikke rørt penisen for å kose i 2 måneder ca, idag var jeg litt kåt og jeg begynte å runke litt så ble jeg veldig varm og fikk panikk.. så tok jeg på rumpa mi mens jeg hadde på boksern og jeg satt på gulvet på doen og spredde beina som en jente og runket da fikk jeg enda panikk.. jeg har prøvd å ikke tenne på det jeg gjør..

i Islam er det forbudt, og jeg er redd jeg brenner i helvette nå. Jeg er i så panikk at jeg vurderer å ringe legevakten for hjelp, men jeg tør aldri å si dette her, derfor spør jeg dere , hva ska jeg gjøre? jeg føler jeg gjorde ting som kvalifiserer en til homo.. Hva om alle ser etter døden at jeg gjorde dette? hvor flaut blir det ikke?

nå sier tankene at jeg må runke uten å få orgasme som jeg gjorde idag, og tenke på vanlig sex gjør jeg det betyr det at jeg er normal og tenner på normal sex.

Kan du vær så snill å svare på om jeg må runke i morgen og tenke på normal sex da er jeg normal og tenner på normalt? Eller er det nokk å vite inni seg at man er normal og tenner på normal sex? må jeg gjøre handling for å bevise at jeg er normal? fordi nå sist gang gjorde jeg noe unormalt, og da beviser jeg at jeg er homo , nå må jeg bevise at jeg er hetero ved å gjøre igjen og tenke på normal sex.. vær så snill vær med på tanken min og prøv å forstå den. jeg har ikke lyst å runke i morgen og tenke på normal sex , må jeg gjøre det? For om jeg ikke gjør det tenker jeg '' sist gang jeg gjorde det, så spredde jeg beina , er jeg homo''? om jeg tenker på vanlig sex og står og runker ellerno da betyr det at jeg er normal?

Vær så snill å hjelp. Jeg er impulsiv, sånne ting kan få meg til å bli ekstrem innenfor Islam for å ha tenkt at jeg har gjort noe stor feil, og retter opp på den måten at jeg blir veldig dyp ekstrem i Islam.. vær så snill å redd meg og hjelp meg

jeg er ikke slem jeg lover, hva om alle jentene jeg kjenner får vite det? hva skjer da? jeg har panikk fortsatt



Anonymous poster hash: d0427...903
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det nokk å vite inni seg at man er normal og tenner på normal sex?

Anonymous poster hash: d0427...903

Ja.

Får du hjelp av en behandler med tvangslidelsen som du fortalte om?

Anonymous poster hash: 339d4...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Tusen takk for hjelpen, ikke syt etterpå om jeg blir ekstremist pga jeg er svært syk, så snillt av deg, WOW

Anonymous poster hash: d0427...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen, ikke syt etterpå om jeg blir ekstremist pga jeg er svært syk, så snillt av deg, WOW

Anonymous poster hash: d0427...903

Slapp av, jeg er en av de som setter meg ned hvordan jeg vil, så jeg kommer til å brenne i helvete uansett. Ikke noe å bli terrorist for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Får du hjelp av en behandler med tvangslidelsen som du fortalte om?

Anonymous poster hash: 339d4...ae5

ja.. går til behandling, er veldig ung og har opplevd endel i livet.. sliter med flere ting, men har tvangslidelse som er veldig plagsomt, virker det ut som tvangstanke det jeg beskriver?

Anonymous poster hash: d0427...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp av, jeg er en av de som setter meg ned hvordan jeg vil, så jeg kommer til å brenne i helvete uansett. Ikke noe å bli terrorist for.

Er livet ødelagt etter dette? hva faen skal jeg gjøre? jeg klarer ikke å spise eller noen ting, føler verden har makt over meg når jeg har gjort noe sånt, en innleggelse er ikke sikkert hjelper, der kan man føle enda mer ydmykkelse.. jeg er redd for å dø... hvor faen skal jeg nikke hodet mitt? jeg er helt låst, og er helt hjelpesløs

Anonymous poster hash: d0427...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. går til behandling, er veldig ung og har opplevd endel i livet.. sliter med flere ting, men har tvangslidelse som er veldig plagsomt, virker det ut som tvangstanke det jeg beskriver?

Anonymous poster hash: d0427...903

Takk for tilbakemelding! Det er fint at du går til behandling. Jeg vet ikke mye om psykiatri, men det som du beskriver høres ut som tvangstanke. På doktoronline kan du få nyttige råd og hjelp fra andre med lignende erfaringer og også fra psykiateren der (gratis), dersom du skriver innlegg der.

http://forum.doktoronline.no/index.php?/forum/7-psykiatri/

Jeg ønsker deg alt godt og håper at du får god hjelp så du blir kvitt plagene dine.

Jeg sender en klem :hug:

Anonymous poster hash: 339d4...ae5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er livet ødelagt etter dette? hva faen skal jeg gjøre? jeg klarer ikke å spise eller noen ting, føler verden har makt over meg når jeg har gjort noe sånt, en innleggelse er ikke sikkert hjelper, der kan man føle enda mer ydmykkelse.. jeg er redd for å dø... hvor faen skal jeg nikke hodet mitt? jeg er helt låst, og er helt hjelpesløs

Anonymous poster hash: d0427...903

Kanskje du skal spørre en muslim du stoler på? Jeg vet ikke helt hvordan dere løser denne problemstillingen. Jeg tror det løser seg hvis du ber om tilgivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er livet ødelagt etter dette? hva faen skal jeg gjøre? jeg klarer ikke å spise eller noen ting, føler verden har makt over meg når jeg har gjort noe sånt, en innleggelse er ikke sikkert hjelper, der kan man føle enda mer ydmykkelse.. jeg er redd for å dø... hvor faen skal jeg nikke hodet mitt? jeg er helt låst, og er helt hjelpesløs

Anonymous poster hash: d0427...903

Hei

Her er diskusjoner med andre med tvangstanker, også i forbindelse med det seksuelle. http://forum.doktoronline.no/sok/?query=tvangstanker&f=7

Får du medisin i forbindelse med tvangstankene? Noen opplever veldig god hjelp ved medisinering. Du kan også spørre psykiateren på doktoronline om råd om behandling og medisinering.

Anonymous poster hash: 339d4...ae5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal spørre en muslim du stoler på? Jeg vet ikke helt hvordan dere løser denne problemstillingen. Jeg tror det løser seg hvis du ber om tilgivelse.

Så du mener jeg gjorde noe veldig galt? Jeg får mer angst nå

Anonymous poster hash: d0427...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her er diskusjoner med andre med tvangstanker, også i forbindelse med det seksuelle. http://forum.doktoronline.no/sok/?query=tvangstanker&f=7

Får du medisin i forbindelse med tvangstankene? Noen opplever veldig god hjelp ved medisinering. Du kan også spørre psykiateren på doktoronline om råd om behandling og medisinering.

Anonymous poster hash: 339d4...ae5

Tusen takk, ja jeg går på medisiner.. men hjelper ikke så mye....

Anonymous poster hash: d0427...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding! Det er fint at du går til behandling. Jeg vet ikke mye om psykiatri, men det som du beskriver høres ut som tvangstanke. På doktoronline kan du få nyttige råd og hjelp fra andre med lignende erfaringer og også fra psykiateren der (gratis), dersom du skriver innlegg der.

http://forum.doktoronline.no/index.php?/forum/7-psykiatri/

Jeg ønsker deg alt godt og håper at du får god hjelp så du blir kvitt plagene dine.

Jeg sender en klem :hug:

Anonymous poster hash: 339d4...ae5

Klem!

trenger jeg ikke å gjøre det på nytt for å bevise meg at jeg er normal, eller er jeg unormal etter det jeg gjrode, jeg føler alt er svart nå :(

Anonymous poster hash: d0427...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust rolig. Du har ikke gjort noe galt, det lover jeg deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener jeg gjorde noe veldig galt? Jeg får mer angst nå

Anonymous poster hash: d0427...903

Nei, personlig synes jeg ikke du gjorde noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde absolutt ikke noe galt.

Anonymous poster hash: 0a790...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk, ja jeg går på medisiner.. men hjelper ikke så mye....

Anonymous poster hash: d0427...903

Kan du snakke med din behandler om at medisinene ikke hjelper så mye? Kanskje du kan bytte til en medisin som hjelper bedre.

Så du mener jeg gjorde noe veldig galt? Jeg får mer angst nå

Anonymous poster hash: d0427...903

Det som du fortalte om ser ikke jeg på som noe galt.

Anonymous poster hash: 339d4...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust rolig. Du har ikke gjort noe galt, det lover jeg deg.

håper ikke det, for jeg er veldig redd nå begynte til og med å gråte ista.. det er vanskelig å leve livet nå, føler jeg er ekkel og tenner på unormal sex, men jeg tenner på normal, må jeg bevise meg selv at jeg tenner på normal, eller holder det med å tenke at jeg er normal?

Anonymous poster hash: d0427...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke gjort noe galt! Slapp av. :)



Anonymous poster hash: 5dc23...e16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem!

trenger jeg ikke å gjøre det på nytt for å bevise meg at jeg er normal, eller er jeg unormal etter det jeg gjrode, jeg føler alt er svart nå :(

Anonymous poster hash: d0427...903

Nei, du trenger ikke å gjøre det på nytt for å bevise at du er normal

Anonymous poster hash: 339d4...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...