Gå til innhold

Komme i munnen.....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar aldri kjæresten komme i munnen min, for jeg er redd jeg brekker meg osv. Har lyst til å prøve. Men jeg er redd for at spruten kommer rett på drøvelen min eller i svelget og at jeg ender opp med å spy av refleks.. :P

Noen som kan fortelle meg hvordan det føles, evt noen tips på veien....?

Anonymous poster hash: 6d02c...e5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kjenner smaken og konsistensen, men ikke fullt så mye som om man svelger det.

Om du gjør det når du gir oralsex sittende kan du la det gå nedover penis igjen(visuelt,tennende for de fleste menn), og du trenger da ikke svelge eller gå rett på badet.

Anonymous poster hash: b5fb3...d1a

Skrevet

Lær deg like godt å svelge med det samme, mindre å smake på og ikke noe klin.

Til å hjelpe i begynnelsen kan du kjøpe bedøvende munnspray for deep throating.

Da blir du helt nummen i munnen, å kjenner eller smaker ingen ting, når du svelger.

Veldig bra for en som har lyst til å svelge, men som allikevel ikke helt klarer.

Enten det er for å lære deep throating eller å svelge når man føler ubehag.

Generellt er det mindre å smake og lettere å svelge når du tar imot langt bak i munnen,

ettersom smaksnervene er konsentret i tungen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har lyst til å prøve å la det komme i munnen din for så å svelge, vil jeg gi etpar tips. Første gang du prøver kan du jo passe på at det ikke er lenge siden han har hatt utløsning; type hatt sex på kvelden, og så prøver du å suge ham om morgenen. Da er det ikke så mye som kommer i munnen din.

Dernest foretrekker jeg selv å suge ham mens han ligger på rygg, og når han kommer bøyer jeg hodet ned mot magen hans, slik at sæden drypper i ganen på meg og ikke liksom spruter rett bakover mot svelget. Da syns jeg det går greit.

For ordens skyld; ikke tving deg til det fordi han evt presser, det må være fordi du vil prøve det selv. Jeg gjør det fordi det tenner meg å se ham så vanvittig kåt og fordi han blir helt utslått av en slik orgasme.

Anonymous poster hash: ec0a3...c6c
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for mange tips! Skal ta dem med meg ved neste anledning ;)

Det er absolutt ikke noe tvang eller at han ytrer sterkt ønske om dette her, jeg ønsker det selv fordi jeg vet at han hadde blitt helt gal, hehe...

AnonymBruker
Skrevet

Det letteste er jo hvis han kommer dypt inn i munnen, for da slipper du å smake på det. Men jeg syns ikke det smaker så ille egentlig, hjelper jo å ha en mann som spiser sunt også. mat kan påvirke sædsmaken.

Anonymous poster hash: 900c2...b75
AnonymBruker
Skrevet

Det letteste er jo hvis han kommer dypt inn i munnen, for da slipper du å smake på det. Men jeg syns ikke det smaker så ille egentlig, hjelper jo å ha en mann som spiser sunt også. mat kan påvirke sædsmaken. Anonymous poster hash: 900c2...b75

Jeg synes sæden hans lukter litt såpeaktig, så tror nok jeg skal takle akkurat det der... Det er følelsen av å få strålen rett i drøvelen/svelget som jeg lurer på om jeg kommer til å takle eller om jeg kommer til å brekke meg/spy.. :/

Men hvis han kommer dypt inn i munnen som du skriver, klarer du å unngå å få det rett i svelget og få brekningsrefleks....?

AnonymBruker
Skrevet

Må fortelle hvordan det gikk viss du velger å prøve. Venter i spenning....

Anonymous poster hash: 3f191...012

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper at min kone også vil prøve å svelge . Har aldri fått oppleve å få komme i munnen når hun suger meg. Hun er kjempeflink til å suge , men et føles som om noen skrur av en bryter når hun går over til runking.

Men har selfølgelig forståelse for at hun ikke ønsker sæd i munnen sin, men jeg har uansett lov til å drømme og håpe på at det en gang vil skje.....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper at min kone også vil prøve å svelge . Har aldri fått oppleve å få komme i munnen når hun suger meg. Hun er kjempeflink til å suge , men et føles som om noen skrur av en bryter når hun går over til runking.

Men har selfølgelig forståelse for at hun ikke ønsker sæd i munnen sin, men jeg har uansett lov til å drømme og håpe på at det en gang vil skje.....

Ja, stakkars deg som har ei som gir deg hyppige blowjobs, og da bra i tillegg :P

Snufs.

• Liker 1
Skrevet

Ja, stakkars deg som har ei som gir deg hyppige blowjobs, og da bra i tillegg :P

Snufs.

Nå får du gi deg. Han sa ikke at det var synd på han. Han sa bare at han skulle ønske hun ville gjøre det en gang, men at han forstod at hun ikke ville.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg synes sæden hans lukter litt såpeaktig, så tror nok jeg skal takle akkurat det der... Det er følelsen av å få strålen rett i drøvelen/svelget som jeg lurer på om jeg kommer til å takle eller om jeg kommer til å brekke meg/spy.. :/

Men hvis han kommer dypt inn i munnen som du skriver, klarer du å unngå å få det rett i svelget og få brekningsrefleks....?

Har du vært hos tannlegen noengang da? Jeg pleier alltid å "tette svelget" med tunga for ikke å få all driten tannlegen putter i munnen min ned i svelget. Det går jo an a ta en sånn når han spruter i munnen din? Da slipper du få det rett i drøvelen ;) Problem solved.

Skrevet

Har du vært hos tannlegen noengang da? Jeg pleier alltid å "tette svelget" med tunga for ikke å få all driten tannlegen putter i munnen min ned i svelget. Det går jo an a ta en sånn når han spruter i munnen din? Da slipper du få det rett i drøvelen ;) Problem solved.

Ikke liker jeg å få ladningen i munnen og ikke liker jeg tannleger. Og er det noe jeg ikke klarer så er det å stenge igjen på den måten der :-)

Liker å suge og kunne for min egen del holdt på i timesvis, men det går jo ikke :-)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ikke liker jeg å få ladningen i munnen og ikke liker jeg tannleger. Og er det noe jeg ikke klarer så er det å stenge igjen på den måten der :-)

Liker å suge og kunne for min egen del holdt på i timesvis, men det går jo ikke :-)

Hahahahahaha! Ikke glad i tannlegebesøk selv jeg :fnise: .

Flere runder vetu lillbilly...flere runder ;) Da får du ønske oppfylt :danse:

Skrevet

Hahahahahaha! Ikke glad i tannlegebesøk selv jeg :fnise: .

Flere runder vetu lillbilly...flere runder ;) Da får du ønske oppfylt :danse:

:skratte::skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det i dusjen første gang! Det er mitt beste tips, der kan du finne ut selv om det er best å svelge (synes jeg, smaker ikke så mye da, fort borte!)

Da lærere du jo også hvordan det kjennes ut osv og det er jo bare å spytte. :)

Anonymous poster hash: 3de55...84d

Skrevet

Lite glad i å svelge selv, men noen ganger gir jeg gubben den gleden allikevel.

:)

Og nei, han presser meg ikke.

Jeg gjør det frivillig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...