Gå til innhold

iPhone eller beholde min Samsung S3?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vurdert å selge den og kjøpe en annen (brukt-mobil), kanskje en iPhone fordi de er mindre og lettere å holde (har små hender). Man finner også deksler over alt (til og med på H&M) noe man ikke gjør med Samsung. I alle fall ikke der jeg bor. Ikke det at det er det viktigste. Mobilen må jo funke bra, selvfølgelig.

Er det noen som fraråder meg å kjøpe en iPhone? I så fall, hvorfor?

Hvilken iPhone er best?

Jeg har hørt at iPhone er lett knuselig, men jeg behandler tekniske dippedutter veldig forsiktig. Har ikke en eneste lille ripe på min kjære Samsung. Jeg bryr meg ikke om kamerakvalitet eller sånne ting. Så lenge det funker er det bra nok for meg.

Anonymous poster hash: 9eb1c...b87
Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Den gamleste iphonen(3G trur eg den heiter) er ganske bra. Eg sykla over den eg hadde før ein gang, ikkje 1 ripe.

AnonymBruker
Skrevet

Den gamleste iphonen(3G trur eg den heiter) er ganske bra. Eg sykla over den eg hadde før ein gang, ikkje 1 ripe.

Oida! Det er jo bra, haha! :)

Jo mer jeg ser på videoer av iPhone 5s, jo mer vil jeg ha... Jeg er redd for å savne min kjære S3 da, men jeg tror ikke en iPhone ville skuffet meg.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Forresten... Hva tror dere jeg ville fått for en Samsung S3 som er helt ripefri (ingen skader i det hele tatt) og som er brukt siden august/september i fjor.

:)

Gjest Belle âme
Skrevet

Oida! Det er jo bra, haha! :)

Jo mer jeg ser på videoer av iPhone 5s, jo mer vil jeg ha... Jeg er redd for å savne min kjære S3 da, men jeg tror ikke en iPhone ville skuffet meg.

ts

Det er masse tull i iphone 5s, av 10 stk eg kjenner som har den mobilen, måtte 4-5 levere den inn igjen pga feil og tull.

bare ein advarsel ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er masse tull i iphone 5s, av 10 stk eg kjenner som har den mobilen, måtte 4-5 levere den inn igjen pga feil og tull.

bare ein advarsel ;)

Okei! Da vet jeg det :) Skal sjekke noen reviews og sånt før jeg bestemmer meg. Må jo finne en veldig rimelig en da. Regner med jeg ikke får så mye for S3'ern.

Egentlig er det samme hvilken iPhone bare den er god :)

Skrevet

Jeg angrer på at jeg gikk over fra Samsung til iPhone hvertfall. Alt for vant til andriod, både stilmessig og appmessig.

Men det er jo svært personlig

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke angret på at jeg gikk over fra android til iPhone. Har hatt min i tre år og den har ikke en ripe eller hatt noe feil på seg. Har intrykket av at de eldre modellene holder bedre enn de nyeste.

Jeg har 4 (ikke 4s)

Anonymous poster hash: 79c05...60b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg gikk over fra Samsung til iPhone hvertfall. Alt for vant til andriod, både stilmessig og appmessig.

Men det er jo svært personlig

Okei. Hva er det du ikke likte med iPhonen? liten skjerm f.eks? Det er det jeg tror jeg kommer til å tenke mest på, men så bruker jeg ikke mobilen til så mye annet enn å sende meldinger, ringe og sjekke facebook, hehe :) Ja det er nok veldig personlig...

Jeg har ikke angret på at jeg gikk over fra android til iPhone. Har hatt min i tre år og den har ikke en ripe eller hatt noe feil på seg. Har intrykket av at de eldre modellene holder bedre enn de nyeste.

Jeg har 4 (ikke 4s)

Anonymous poster hash: 79c05...60b

Okei :) Det kan godt hende... Er 4 den med glass bakpå? De synes jeg i alle fall er utrolig fine å se på, ehehe :) Men det er jo kvaliteten på selve telefonen som er viktigst da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra iphone 5 til sony xperia z1 compact. Det gikk ca 3 mnd så solgte jeg sonyen og kjøpte meg iphone 5s. Er dermed veldig fornøyd og gla i iphone :)

Anonymous poster hash: 02e08...20d
Gjest Peanut
Skrevet

Jeg har vært gjennom Symbian, Android og iPhone, og iPhone har klart vært det jeg har likt best. Jeg har iPhone5. Alle Androidmobilene jeg hadde var det noe feil med. iPhone- ingenting. Bruker beskyttelsesfilm på skjermen så aldri kommet en skrape på den. Og mistet den har jeg og gjort, med skjermen ned. Ingen skrape med det heller. ^^,

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gjennom Symbian, Android og iPhone, og iPhone har klart vært det jeg har likt best. Jeg har iPhone5. Alle Androidmobilene jeg hadde var det noe feil med. iPhone- ingenting. Bruker beskyttelsesfilm på skjermen så aldri kommet en skrape på den. Og mistet den har jeg og gjort, med skjermen ned. Ingen skrape med det heller. ^^,

Okei! Jeg vil gjerne finne "mitt" merke, haha. Jeg har hatt to HTC'er før, men de var ikke like gode som mine Samsung'er. Jeg vil gjerne prøve ut iPhone og se om det er noe for meg. Jeg tror jeg kommer til å like det, men får se (om jeg bestemmer meg for å kjøpe).

AnonymBruker
Skrevet

Okei! Jeg vil gjerne finne "mitt" merke, haha. Anonymous poster hash: 9eb1c...b87

Var det ikke det som var poenget med tråden da? Å finne et merke til deg selv?

Anonymous poster hash: 9af94...f1e

AnonymBruker
Skrevet

Deksel, hvis deksel er grunnen til at du vil ha iPhone, de får du kjøpt på ebay for 10 ganger mindre penger enn i butikker i Norge! Også til Samsung og alle andre mobiler. Har nettopp fått meg en ny deksel for Samsung s5 for 14 kr på ebay. :)

Også husk at hvis du har kjøpt apper for Android-mobilen din, vil de ikke funke på IPhone, du må kjøpe alle nye apper. Derfor er det svært vanskelig i bytte fra iPhone til Android eller motsatt, man blir låst til en format.

Anonymous poster hash: a958d...952

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...