la_luz Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 Hvorfor finnes ikke Zara i Norge ? Jeg bare digger den butikken, håper den kommer hit snart.
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 Det er (helt sikkert) bare snakk om tid før den kommer....det velger hvertfall jeg og tro. Clea
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #3 Skrevet 18. juni 2004 den kommer på aker brygge,skulle egentlig vært ferdig nå. så den er rett rundt hjørnet
Dagensdiva Skrevet 18. juni 2004 #4 Skrevet 18. juni 2004 Var jo i Dubai i fjor jeg..da shoppet jeg litt der! Kult!
Gjest Elenath Skrevet 18. juni 2004 #5 Skrevet 18. juni 2004 Sendte mail til Zara for en uke siden og de sa at de ikke hadde noen planer om å åpne i Norge den nærmeste tiden. Se hva jeg skrev her
Gjest Elenath Skrevet 18. juni 2004 #6 Skrevet 18. juni 2004 den kommer på aker brygge' date='skulle egentlig vært ferdig nå. så den er rett rundt hjørnet [/quote'] Hvor har du hørt dette?
Sandra Skrevet 18. juni 2004 #7 Skrevet 18. juni 2004 Jeg hørte Zara hadde forsøkt å kjøpe lokalene til Theaterkafeen, men der hadde de jo fått avslag.
Gjest Elenath Skrevet 18. juni 2004 #8 Skrevet 18. juni 2004 Jeg hørte Zara hadde forsøkt å kjøpe lokalene til Theaterkafeen' date=' men der hadde de jo fått avslag.[/quote'] så rart, går tydeligvis mange rykter om Zara. jeg snakket med en dame for tre - fire år siden som hadde sendt søknad til Zara og bedt om jobb hvis de åpnet i Norge. Hun sa den gang at de ikke var langt unna. :o
Gjest Virvel Skrevet 18. juni 2004 #9 Skrevet 18. juni 2004 Zara har vært "rett rundt hjørnet" i flere år, virker det som.
Gjest Elenath Skrevet 18. juni 2004 #10 Skrevet 18. juni 2004 Zara har vært "rett rundt hjørnet" i flere år' date=' virker det som. [/quote'] Ja, men jeg velger å tro på de opplysningene jeg har fått fra de - de kommer ikke til å åpne i Norge på en lang stund enda. Litt bra også, da kan jeg glede meg til å shoppe der i utlandet
Gjest Virvel Skrevet 18. juni 2004 #11 Skrevet 18. juni 2004 Ja, hvis de sier det selv så er det nok slik! Jeg mente bare at det har gått rykter i mange år, og folk har ment å vite at de snart kommer til Norge. Og det er jo som du sier litt stas med andre butikker når man er i utlandet. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå