Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor finnes ikke Zara i Norge ?

Jeg bare digger den butikken, håper den kommer hit snart.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det er (helt sikkert) bare snakk om tid før den kommer....det velger hvertfall jeg og tro.

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

den kommer på aker brygge,skulle egentlig vært ferdig nå. så den er rett rundt hjørnet :P

Skrevet

Var jo i Dubai i fjor jeg..da shoppet jeg litt der!

Kult!

Gjest Elenath
Skrevet

Sendte mail til Zara for en uke siden og de sa at de ikke hadde noen planer om å åpne i Norge den nærmeste tiden.

Se hva jeg skrev her

Gjest Elenath
Skrevet
den kommer på aker brygge' date='skulle egentlig vært ferdig nå. så den er rett rundt hjørnet :P[/quote']

Hvor har du hørt dette?

Skrevet

Jeg hørte Zara hadde forsøkt å kjøpe lokalene til Theaterkafeen, men der hadde de jo fått avslag.

Gjest Elenath
Skrevet
Jeg hørte Zara hadde forsøkt å kjøpe lokalene til Theaterkafeen' date=' men der hadde de jo fått avslag.[/quote']

:ler: så rart, går tydeligvis mange rykter om Zara. jeg snakket med en dame for tre - fire år siden som hadde sendt søknad til Zara og bedt om jobb hvis de åpnet i Norge. Hun sa den gang at de ikke var langt unna. :o

Gjest Virvel
Skrevet

Zara har vært "rett rundt hjørnet" i flere år, virker det som. :roll:

Gjest Elenath
Skrevet
Zara har vært "rett rundt hjørnet" i flere år' date=' virker det som. :roll:[/quote']

Ja, men jeg velger å tro på de opplysningene jeg har fått fra de - de kommer ikke til å åpne i Norge på en lang stund enda. Litt bra også, da kan jeg glede meg til å shoppe der i utlandet :wink:

Gjest Virvel
Skrevet

Ja, hvis de sier det selv så er det nok slik! Jeg mente bare at det har gått rykter i mange år, og folk har ment å vite at de snart kommer til Norge.

Og det er jo som du sier litt stas med andre butikker når man er i utlandet. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...