Musemor Skrevet 4. juni 2004 #21 Skrevet 4. juni 2004 Zara kommer på det nye kjøpesenteret i Bergen!!! :ekstra kul:
Saeria Skrevet 4. juni 2004 #22 Skrevet 4. juni 2004 Zara kommer på det nye kjøpesenteret i Bergen!!! :ekstra kul: Jippi! Håper det er mange gode tilbud på åpningsdagen!
Gjest Coral Skrevet 6. juni 2004 #23 Skrevet 6. juni 2004 Zara kommer på det nye kjøpesenteret i Bergen!!! :ekstra kul: Gjør det???! Helt sikker?? Det var jo strålende nyheter da, gleder meg stort Får lønn fredag jeg, men skal klare å spare littegran
Gjest gloria Skrevet 6. juni 2004 #24 Skrevet 6. juni 2004 Har også hørt at Zara skal komme til Norge, så gøy at det kom til Bergen da. Selv om jeg er ørlite misunnelig.. heh. Ellers er jo Mango en fabelaktig butikk. Synes ikke størrelsene er så små, men kunne nok vært litt bredere i buksene. Det har nok likevel noe med at det egentlig er en Sør - Europeisk kjede. Er ikke helt sikker på hvilket land den kommer fra.
Gjest Elenath Skrevet 6. juni 2004 #25 Skrevet 6. juni 2004 Tror Zara venter på store lokaler i Oslo sentrum også, problemet er vel at det er så sjeldent det er en åpning. (har hørt det fra noen som var i kontakt med de)
Gjest Elenath Skrevet 8. juni 2004 #26 Skrevet 8. juni 2004 :-? Ser ikke ut som om det kommer Zara til Norge på en stund. Sendte de en mail og fikk dette svaret: First of all we would like to thank you for the interest you have shown in our company. Nevertheless, we inform you that we do not have any short / medium term plans to open an establishment of our chain in Norway. In any case, we hope to count with your visit to one of our shops in any other country where we are present.
Gjest Coral Skrevet 8. juni 2004 #27 Skrevet 8. juni 2004 :-? Det var kjipt.. Men ikke noe å gjøre med det. Får trøste oss med at hadde ikke blitt så stas å kunne dra på shopping i utlandet om vi hadde hatt alle de samme butikkene her.. Bra du sjekket det ut, Elenath
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #28 Skrevet 8. juni 2004 Er det noen som har funnet ut noe mer om Mango kommer til Bergen da, feks i det nye senteret? Tviler vel på det jeg men..
Gjest Dalwhinnie Skrevet 8. juni 2004 #29 Skrevet 8. juni 2004 Okei, så hvis jeg går i 44/46 hadde jeg funnet noe der tror du? Jeg har vært på Oasis, der er det litt som passer i alle fall. Du kan dessverre bare glemme å komme inn i klærne til både Mango og Zara om du er str 44/46. Er det selv og blir bare deprimert av disse butikkene. De har så mye fint, og til en ok pris, men ikke til meg.
~sikka~ Skrevet 9. juni 2004 #30 Skrevet 9. juni 2004 Prøvde å shoppe på mangoshop nå... og vi kan ikke bestille fordi vi ikke er i EU!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå