AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 http://www.buzzfeed.com/elliewoodward/gifs-of-celeb-male-torsos Anonymous poster hash: 32192...06b 2
Sunbeam Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Ja, takk! Men i realiteten though: ikke for ripped. Da ville jeg følt meg som en fiskebolle. David Beckham, Bradley Cooper og Alex Pettyfer er akkurat passe. De andre der blir for mye av det gode.
Gjest Sala21 Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Det er bare tull. Klart de ser lekre ut,men ikke alle damer er avhengig av at mannen skal være sånn.. For meg er det nok at han bryr seg om kroppen og er i fin form, store muskler er slett ikke noe must her..
Vulpes Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Snakker vi kun om kroppene nå? I så fall, det var jo flere ålreite der, men noen av dem blir nok litt for mye muskler for min smak sånn i det virkelige liv. Og herregud, jeg trenger på ingen måte at en kjæreste skal ha så trent kropp som det alle gutta i den linken hadde. Synes det kan være vel så fint med en «normal» kropp som holdes i form ved å spise fornuftig og være i normal aktivitet, uten å nødvendigvis trene aktivt. Har helt ærlig ingen drømmeguttekropp. Mye kan være fint hvis jeg liker gutten. 2
Honey Dew Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Nei, fri og bevare meg vel. Da er det bedre med en som er myk og rund. 2
Gjest New_Girl Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Foretrekker vaskeball fremfor vaskebrett Men det skal så mye mer enn en kropp til for at jeg vil ha noen. Snakker vi kunne utseende er det for eksempel mye viktigere at han har et pent ansikt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Oh....my....god. TAKK ts! Anonymous poster hash: bd81c...c62 7
Mikrokosmos Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Viktigere med snill og morsom enn muskuløs. Utseendet forandrer seg, personligheten er stort sett den samme. 3
Cathrine88 Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Om vi vil ha menn i bar overkropp? Mennene i linken er jo helt forskjellige. 2
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 http://www.buzzfeed.com/elliewoodward/gifs-of-celeb-male-torsos Anonymous poster hash: 32192...06b Blir for mye. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Blir for mye. Du er for gammelAnonymous poster hash: 86e3f...2a2 8
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Du er for gammelAnonymous poster hash: 86e3f...2a2 Kanskje det. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Foretrekker vaskeball fremfor vaskebrett Men det skal så mye mer enn en kropp til for at jeg vil ha noen. Snakker vi kunne utseende er det for eksempel mye viktigere at han har et pent ansikt. Tror dette er noe som kommer litt med alderen (IKKE at jeg beskylder deg for å være gammel altså New_girl )....Jeg tenker bare sånn etter man er i 25-28 års alderen og opp. Da har man litt livserfaring og har hatt noen partnere som man har kjent på. Jeg husker jeg selv var litt sånn at jeg "bare ville ha" en H&M damekropp på kjæresten min da jeg var 14-16år gammel.....Men når man erfarer senere i livet at en litt mer kosete "sofakropp" føles så mye mye bedre, endret det mitt syn på det permanent. Nå bryr jeg meg nesten ikke om hun er tynn eller tykk. Jeg skjønner svært godt at damene liker å se på disse vaskebrett gutta. Det ER estetisk flott. Slik er det med disse plakatdamene også for oss gutta. Men det blir noe annet når man virkelig blir tiltrukket og forelsket i noen. Da er ikke tanken på det engang tilstede og godt er det 6
Gjest Steamboat Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Om vi vil ha menn i bar overkropp? Mennene i linken er jo helt forskjellige. *sukk* 2
Blondepiken Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Var jo behagelig å se på for å si det sånn... Men noen av de hadde for mye muskler, rett og slett. Og i det virkelige liv, som flere andre sier, er det så mye mer som teller. En som kanskje ikke er så tiltrekkende i starten kan bli veeldig tiltrekkende når man blir kjent med han, og omvendt. Endret 9. juni 2014 av Blondepiken 1
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Ja, det er bare å begynne å pumpe jern, gutta! satser på å pimpe noe istedet for å pumpe
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 OK. Så kroppshysteri og krav overfor menn er ok, mens tilsvarende overfor kvinner ikke er det? Kan ikke klage på kroppshysteri da, vettu...Anonymous poster hash: 0e5de...922 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå