Gå til innhold

Tett det ene nesehullet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HEI :))

Jeg er så syyyykt tett i det ene nesehullet mitt, og det er helt jævlig, noen som har noen kjerringråd til å få åpnet det igjen? Jeg leste på et sted at det funket å lukte på sæd fordi det har en veldig sterk lukt, men jeg er 13 år og jomfru så har ikke mulighet til det, dessuten tror jeg det var tull. :(((

Noen tips?

Anonymous poster hash: 99c4d...0ca
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

xD

Anonymous poster hash: bb4bb...1f7
Skrevet

Jeg hørte en gang for lenge siden noen rykter om noe som kanskje kan hjelpe. Det var snakk om en liten beholder med væske. Korken var formet på en slik måte at den passet inn i en nese og om en trykket den ned ville noe av væsken sprute ut i en fin liten dusj. Dette skulle visst nok hjelpe om en hadde slike problemer som du opplever.

Selvfølgelig er dette kun en myte, og ikke noe du burde henge deg opp i, men det er jo lov å drømme. Har du prøvd saltvann?

AnonymBruker
Skrevet

Saltvannsspray, vanlig nesespray. Noen opplever bedring av å puste inn damp (hold hodet over en bolle med vann som er varmt nok til å dampe, sleng et håndkle over hodet for å fange dampen).

Anonymous poster hash: a09ef...cb6

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er tett i nesen hjelper det at jeg tar meg en varm dusj og deretter prøver å snyte meg.

Anonymous poster hash: e321c...2b1
Skrevet

Jeg hørte en gang for lenge siden noen rykter om noe som kanskje kan hjelpe. Det var snakk om en liten beholder med væske. Korken var formet på en slik måte at den passet inn i en nese og om en trykket den ned ville noe av væsken sprute ut i en fin liten dusj. Dette skulle visst nok hjelpe om en hadde slike problemer som du opplever.

Selvfølgelig er dette kun en myte, og ikke noe du burde henge deg opp i, men det er jo lov å drømme. Har du prøvd saltvann?

Det er bare tull :opplyser:

chilli funker :biggrin: sniff det, så åpner det seg :smoke:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...