AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har hatt mageproblemer etter at mensen ga seg. Jeg er ikke helt sikker, men mensen sluttet for 2 uker siden, sånn ca. Men jeg har hatt litt problemer med skiftende mellom hard og løs mage. Første dagen våknet jeg til veldig smerter nederst i magen, hjalp å gå på do og tisse, men smertene kom av og på hele dagen med hard og løs mage. Helt siden så har jeg nesten alltid våknet av smerter i magen når blæra fylles opp og ihverfall før jeg skal nr 2. Jeg kan plutselig få vondt og ligger nesten i fosterstilling på gulvet. Smertene kan også av og til gå over av seg selv. Hvis jeg må ha ut luft, så hjelper det noen ganger også. Men smertene sitter nederst i magen/korsryggen. Noen ganger har jeg lagt merke til at smertene stråler opp over hoftene. Tenkte på nyrebekkenbetennelse, men disse smertene kommer etter at jeg har vært på do å gjort nr 2. Dette har vart i 2 uker, og jeg har vært så mye hos legen pga jeg har vondt i ryggen (skjevhet) og masse sånn.. Og nå vil jeg ikke dra til legen uten å ha noe ordentlig grunn til det.. Men disse smertene begynner å bli veldig plagsomme. Mensen min de siste 3-4 mnd har forandret seg mye. Før blødde jeg konstant i 4-5 dager og småblødninger siste 2 dagene. Nå har mensen gått til å bare vare 1-2 dager (mindre blødninger) og det kan stoppe å blø en hel dag, for å så begynne å blø igjen, å da blør jeg fra 2-8 timer, så gir det seg, også kommer det tilbake. Det varer i 1-3 dager. Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 61f4b...eaa
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Forresten, jeg er 21. Anonymous poster hash: 61f4b...eaa
Favole Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Om det er til plage for deg så går du til legen. Brukere her kan gjerne spekulere i hva som feiler deg, men den eneste som kan gi deg et ordentlig svar er behandlende lege. Ville bedt om en gynekologisk undersøkelse og celleprøver (dette kan du også gjøre hos privat gynekolog dersom du absolutt ikke vil "plage" fastlegen).
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Om det er til plage for deg så går du til legen. Brukere her kan gjerne spekulere i hva som feiler deg, men den eneste som kan gi deg et ordentlig svar er behandlende lege. Ville bedt om en gynekologisk undersøkelse og celleprøver (dette kan du også gjøre hos privat gynekolog dersom du absolutt ikke vil "plage" fastlegen). Jeg var på sjekk for litt over et år siden, da fant dem ingenting. Men kan jo ringe inn å høre. Anonymous poster hash: 61f4b...eaa
Favole Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Det kan skje mye på et år. Endringene du snakker om har jo kommet nylig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå