AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Så er du ikke kjekk nok... Jeg falt ikke, men tryna for "my mister" på ungdomsskolen.. Nå 12 år etterpå er han fremdeles den eneste jeg vil ha.. Han er min brad pitt. Jeg tørr ikke ta kontakt med han, vet egentlig ikke om jeg sitter på gjerdet å venter på at han skal gjøre det heller, men jeg kommer meg ikke videre.. Uansett hvor mange kjekke gutter som viser interesse så kan de liksom ikke måle seg med HAN! Hva gjør man med det? Anonymous poster hash: 7544a...121
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Ønsker ikke være kjip, men var nettopp en tråd om menn som synes synd på seg selv. Enten får du ta kontakt eller så får du la vær. Hjelper ikke å skrive på KG. Anonymous poster hash: 8f527...2e9 4
Gjest New_Girl Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Er det viktigste at du har en kjæreste som er "den kjekkeste"? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Er det viktigste at du har en kjæreste som er "den kjekkeste"? Nei absolutt ikke. Litt av poenget er det at uansett hvor kjekke gutter er, så er de ikke han... My mister er min brad pitt, men ville nok vært et fåtalls andre sin. Han er absolutt ikke den kjekkeste på jord, likevel klarer jeg ikke å gå videre.. Samtidig ser jeg på han som uoppnåelig!Anonymous poster hash: 5000f...1bc
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Slutte å leve i troen på at det blir dere, og heller komme deg ut...
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Slutte å leve i troen på at det blir dere, og heller komme deg ut... Hvorfor skal man ikke få tro? Hun har jo ikke prøvd en gang... Anonymous poster hash: 09969...461
Red-Ruby Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Nei absolutt ikke. Litt av poenget er det at uansett hvor kjekke gutter er, så er de ikke han... My mister er min brad pitt, men ville nok vært et fåtalls andre sin. Han er absolutt ikke den kjekkeste på jord, likevel klarer jeg ikke å gå videre.. Samtidig ser jeg på han som uoppnåelig!Anonymous poster hash: 5000f...1bc Oh kjære deg! Din "brad pitt" var et barn, når du elsket han, og det ar du og! Han er ikke den samme i dag, og det er ikke du heller .Han er heller ikke perfekt, men du har skapt deg et bilde av at han er perfekt, fordi du egentlig ikke kjenner han. Han er ikke bedre enn alle andre, du husker bare det gode, og kjenner ikke til det vonde. Eneste du liker med han høres det ut som,er det drømmebilde du har skapt av han. Her er tipset mitt: voks opp. kom deg over denne barnslige fantasien om den perfekte fantasimannen som ingen normale mennesker kan leve opp til, og prøv å se det gode i andre. kanskje du burde kontakte han,bare for å se at han ikke er så fantastisk som du trodde? Lykke til ts 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Er det viktigste at du har en kjæreste som er "den kjekkeste"? Det er vel det som er poenget til TS da, at hun ikke vil ha de "kjekkeste", hun vil bare ha HAN. Han er den kjekkeste for henne. Anonymous poster hash: 09969...461
Sunbeam Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Oh kjære deg! Din "brad pitt" var et barn, når du elsket han, og det ar du og! Han er ikke den samme i dag, og det er ikke du heller .Han er heller ikke perfekt, men du har skapt deg et bilde av at han er perfekt, fordi du egentlig ikke kjenner han. Han er ikke bedre enn alle andre, du husker bare det gode, og kjenner ikke til det vonde. Eneste du liker med han høres det ut som,er det drømmebilde du har skapt av han. Her er tipset mitt: voks opp. kom deg over denne barnslige fantasien om den perfekte fantasimannen som ingen normale mennesker kan leve opp til, og prøv å se det gode i andre. kanskje du burde kontakte han,bare for å se at han ikke er så fantastisk som du trodde? Lykke til ts Må si meg enig i denne, altså.
Gjest New_Girl Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Det er vel det som er poenget til TS da, at hun ikke vil ha de "kjekkeste", hun vil bare ha HAN. Han er den kjekkeste for henne. Anonymous poster hash: 09969...461 Ja, jeg ser nå at jeg misforsto ts' første innlegg
Cathrine88 Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 12 år! Er du villig til å kaste bort resten av livet på å drømme om denne mannen uten å gjøre noe med det? 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Oh kjære deg! Din "brad pitt" var et barn, når du elsket han, og det ar du og! Han er ikke den samme i dag, og det er ikke du heller .Han er heller ikke perfekt, men du har skapt deg et bilde av at han er perfekt, fordi du egentlig ikke kjenner han. Han er ikke bedre enn alle andre, du husker bare det gode, og kjenner ikke til det vonde. Eneste du liker med han høres det ut som,er det drømmebilde du har skapt av han. Her er tipset mitt: voks opp. kom deg over denne barnslige fantasien om den perfekte fantasimannen som ingen normale mennesker kan leve opp til, og prøv å se det gode i andre. kanskje du burde kontakte han,bare for å se at han ikke er så fantastisk som du trodde? Lykke til ts Men jeg vet jo hvem han er og hva han står for, er nettopp en del av det som er med på at jeg ikke klarer å gå videre.. Jeg husker han helt sikkert som mer perfekt enn han er, og vet at han har forandret seg men likevel.. Jeg er helt lost. Anonymous poster hash: 5000f...1bc
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 12 år! Er du villig til å kaste bort resten av livet på å drømme om denne mannen uten å gjøre noe med det? Nei, ikke egentlig. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal få gjort noe med det.. Tips? Anonymous poster hash: 5000f...1bc
Gjest Lille-pus Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Nei, ikke egentlig. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal få gjort noe med det.. Tips? Anonymous poster hash: 5000f...1bc Det er da den enkleste sak i verden. Du søker ham opp, ringer ham og slår av en prat. Om den går godt (og om han husker deg) så foreslår du at dere kan møtes og ta en kaffe. Snakke litt om hvor i livet dere er nå og hva de 12 årene har gitt. Enkelt og greit.
Cathrine88 Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Nei, ikke egentlig. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal få gjort noe med det.. Tips? Anonymous poster hash: 5000f...1bc Vet du noe om hva han driver med for tiden? Om han er singel og om han bor i samme by som deg? Har dere felles bekjente? Du kan fint sende en melding for å høre hvordan det går med ham uten å fortelle at du fortsatt ser på ham som drømmemannen. Og bare så det er sagt - ikke fortell at du har tenkt på ham i 12 år. Det ville i alle fall ha skremt vettet av meg. Jeg skjønner at det er lettere sagt enn gjort å 'bare' ta kontakt med en som virker uoppnåelig, men hva har du å miste? Dersom du ikke gjør det risikerer du derimot å miste 12 nye år til håpløse drømmer. Endret 9. juni 2014 av Cathrine88
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Vet du noe om hva han driver med for tiden? Om han er singel og om han bor i samme by som deg? Har dere felles bekjente? Du kan fint sende en melding for å høre hvordan det går med ham uten å fortelle at du fortsatt ser på ham som drømmemannen. Og bare så det er sagt - ikke fortell at du har tenkt på ham i 12 år. Det ville i alle fall ha skremt vettet av meg. Jeg skjønner at det er lettere sagt enn gjort å 'bare' ta kontakt med en som virker uoppnåelig, men hva har du å miste? Dersom du ikke gjør det risikerer du derimot å miste 12 nye år til håpløse drømmer. Joda, vet hva/hvor han jobber og han bor innenfor en radius på 10 min.. Om han er singel vet jeg ikke, men tror det. Det er jo nettop det, jeg har ikke noe annet å miste enn forelskelsen. Men skummelt likevel..Anonymous poster hash: 5000f...1bc
Cathrine88 Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 Joda, vet hva/hvor han jobber og han bor innenfor en radius på 10 min.. Om han er singel vet jeg ikke, men tror det. Det er jo nettop det, jeg har ikke noe annet å miste enn forelskelsen. Men skummelt likevel..Anonymous poster hash: 5000f...1bc Gjør det. Du kommer til å være stolt av deg selv fordi du turte. Og etterpå kan du gå videre med livet ditt, enten det er med eller uten ham. Drømmer er flotte greier hvis de hjelper deg forover, men denne holder deg bare tilbake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå