Ayesh Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Hei jeg ønsker å kjøpe sofa fra finn.no Men problemet er at jeg har ikke bil. Og kan heller ikke kjøre. Hvordan skal jeg hente sofaen? Jeg kjenner ingen som kan hjelpe meg? Jeg bor på furuset (oslo) og sofaen jeg ønsker å kjøpe er også i furuset. Er det noe firmaer som kan kjøre?
hjertesukka Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Spør om de som selger sofaen kan hjelpe deg. Jeg fikk hjemkjørt en sofa fra noen som var sjeleglad for å bli kvitt den.
Ayesh Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2014 Spør om de som selger sofaen kan hjelpe deg. Jeg fikk hjemkjørt en sofa fra noen som var sjeleglad for å bli kvitt den. Det var det første jeg gjorde å spørre hun som selger sofaen. Men de kunne ikke :-( Sofaen er fin og billig men kjøring er poblemet
hjertesukka Skrevet 8. juni 2014 #4 Skrevet 8. juni 2014 Så ergerlig! Hvis du er på Facebook, kan du kanskje fri til noen der som har bil. Har kjørt en treseters sofa hjem i en liten bil en gang og da hadde vi bakdøren åpen. Et kort stykke går det fint.
Gjest Lypcha Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Du kan leie flyttebil, men da blir jo ikke sofaen så billig allikevel. Spør på Facebook om det er noen du kjenner som kunne hjulpet deg.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Se på finn om noen tar på seg småjobber som kjøring mot betaling. Det gjorde jeg da jeg bodde i utlandet og ikke hadde bil i Oslo burde det ikke være så vanskelig...Anonymous poster hash: 53c1b...d0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå