Gå til innhold

Payback is a bitch...eller no slik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mobber fra ungdomsskolen giftet seg idag. Han mobbet meg fordi jeg var fæl, stygg og feit(mente han) . Litt spesielt å se på face at han i dag har giftet seg med ei som er tydelig mindre pen.

Anonymous poster hash: 053c6...8cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blitt mobbet hele min oppvekst.Både fysisk og psykisk.

Mindre pen sier du ?

For utseende betyr alt ?

Feil...


Mobberene mobbet deg før,nå har du tatt over! Du har altså gitt denne personen makt over deg,fortsatt...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre pen sier du ?

For utseende betyr alt ?

Feil...

Du er selvsagt klar over at noen av disse mobberne kan fortsette å mobbe, og å undertrykke- hva vet du om det ikke er det denne fyren gjør med den han har giftet seg med?

Anonymous poster hash: e012c...d3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange vokser opp faktisk.. du virker utrolig bitter..Kanskje få litt hjelp slik at din selvtillitt og selvbilde blir bedre :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg et bitter, mobbingen har jo sikkert satt sine spor. Så underlig at han brukte år av sin ungdom på å rakke ned på og mobbe andre for utseendet, men ender opp med ei "ugle" selv. Håper for andre og for han og kona at han har endret seg.

Anonymous poster hash: 053c6...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok vært sjeleglad for at han ikke gifta seg med meg ,eller mine venner..

Tenk seg noe så "førbanni" å bli forelsket i den Sk*ten som har mobbet deg i alle år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg et bitter, mobbingen har jo sikkert satt sine spor. Så underlig at han brukte år av sin ungdom på å rakke ned på og mobbe andre for utseendet, men ender opp med ei "ugle" selv. Håper for andre og for han og kona at han har endret seg.

Anonymous poster hash: 053c6...8cf

Ja, for du virker som et kjempe flott menneske! :dry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel erkjent mobbingen og akseptert en mindre pen dame som straff.

Anonymous poster hash: d9edf...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Du er jo ikke så veldig mye bedre som sitter å kaller andre mennesker for ugler...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, payback is a bitch? Han sitter der lykkelig gift med sikkert verdens herligste dame i hans øyne, mens du sitter på et forum og sutrer! :laugh:



Anonymous poster hash: 0c803...c86
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde bare å lette hjertet mitt, få ut noe jeg ville si. Beklager og jeg kaller kona til han som plagde livet av meg i flere år for ugle. Han plagde meg for utseendet mitt gjennom skolegangen, derfor er det spesielt å se han stå der med ei som ikke er billedskjønn(noe han også mente jeg ikke var). Skjønner ikke at så mange må synes det er så fælt.

Ja, jeg sitter på et forum og sutrer, men dere sitter jo å svarer på sutringen. Er det noe bedre?

Anonymous poster hash: 053c6...8cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Jeg prøvde bare å lette hjertet mitt, få ut noe jeg ville si. Beklager og jeg kaller kona til han som plagde livet av meg i flere år for ugle. Han plagde meg for utseendet mitt gjennom skolegangen, derfor er det spesielt å se han stå der med ei som ikke er billedskjønn(noe han også mente jeg ikke var). Skjønner ikke at så mange må synes det er så fælt.

Ja, jeg sitter på et forum og sutrer, men dere sitter jo å svarer på sutringen. Er det noe bedre? Anonymous poster hash: 053c6...8cf

Kona hans er en uskyldig tredjepart her, derfor blir det veldig stygt å kalle henne for ugle. Hun har ikke gjort deg noen ting.

Jeg skjønner at det er vondt å bli mobbet. Jeg har vert der selv, men det beste er å heve seg over det. De fleste mobbere blir også voksne og angrer på det de gjor når de var yngre. Det nytter ikke å være bitter desverre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt hva som var hevn her. Han er jo sikkert dritglad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde bare å lette hjertet mitt, få ut noe jeg ville si. Beklager og jeg kaller kona til han som plagde livet av meg i flere år for ugle. Han plagde meg for utseendet mitt gjennom skolegangen, derfor er det spesielt å se han stå der med ei som ikke er billedskjønn(noe han også mente jeg ikke var). Skjønner ikke at så mange må synes det er så fælt.

Ja, jeg sitter på et forum og sutrer, men dere sitter jo å svarer på sutringen. Er det noe bedre?

Anonymous poster hash: 053c6...8cf

Du er jo ikke det dugg bedre da, når du kaller en annen for ugle? Hva har ho gjort deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt mobbet hele min oppvekst.Både fysisk og psykisk.

Mindre pen sier du ?

For utseende betyr alt ?

Feil...

Mobberene mobbet deg før,nå har du tatt over! Du har altså gitt denne personen makt over deg,fortsatt...

Jeg er ikke TS og jeg har ikke gitt noen av mobberne mine makt over meg, men jeg opplever en kortvarig glede når jeg møter\ser de guttene som mobbet meg, at de ikke ser ut i måneskinn og det samme gjelder partnerne deres. Det gjør meg ikke til en dårligere person. Jeg blir bare påminnet om den vonde tiden når jeg ser dem og da kan jeg bli preget av skadefryd, noe jeg ikke syns er rart. Det er ikke sånn at jeg tenker på dem og bryr meg nevneverdig om dem i hverdagen, men det øyeblikket jeg ser disse fryder jeg meg over hvordan de har det nå.

Anonymous poster hash: c0b66...765

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke TS og jeg har ikke gitt noen av mobberne mine makt over meg, men jeg opplever en kortvarig glede når jeg møter\ser de guttene som mobbet meg, at de ikke ser ut i måneskinn og det samme gjelder partnerne deres. Det gjør meg ikke til en dårligere person. Jeg blir bare påminnet om den vonde tiden når jeg ser dem og da kan jeg bli preget av skadefryd, noe jeg ikke syns er rart. Det er ikke sånn at jeg tenker på dem og bryr meg nevneverdig om dem i hverdagen, men det øyeblikket jeg ser disse fryder jeg meg over hvordan de har det nå. Anonymous poster hash: c0b66...765

Ts her, det var akkurat noe slik jeg mente. Og når jeg iblant er på barndomsstedet mitt og ser hun kuleste i klassen (som også mobbet og sto på) fortsatt sitter i kassa på lokalbutikken. Jeg tenker mitt.

Anonymous poster hash: 053c6...8cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg tenker at mobberen faktisk mobbet deg fordi han innerst inne var interessert i deg, og at han nå har funnet ei dame som er etter hans smak. Noen mobber faktisk fordi de er teite, mangler sosial intelligens og egentlig liker den de mobber veldig godt. Som små gutter som kaster snøball på den jenta de liker.

Jeg har selv blitt mobbet men gidder ikke bruke energi på mobberne mine, ikke en gang til å godte meg over eventuell motgang de måtte ha i livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg smiler litt ondskapsfullt når jeg ser de som mobbet meg på barneskolen gå rundt som white trash i byen og skrive statuser på facebook om at nav er noe dritt som ikke vil hjelpe dem med å finne en jobb. Derimot har ikke partnerne deres eller vennene deres gjort meg noe, og jeg skjønner ikke hvorfor du dømmer kjæresten hans etter utseende? Bare gi faen og la dem leve sitt eget liv samtidig som du fortsetter med ditt eget. Man slipper heldigvis barneskolen på nytt! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Jeg ser folk som var populære og drittungene på skolen gå rundt med sorgenfri idag. Jaja. Da vet men at det ligger noe bak mobbingen. De hadde det ikke bra med seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...