Gå til innhold

Stjålet moped, funnet men skadet.. Hva skjer nå?


Gjest LadyAntebellum

Anbefalte innlegg

Gjest LadyAntebellum

Hei

Jeg ble imorges frastjålet mopeden min fra gårdsrommet her jeg bor. Flyttet hit for en uke siden og så skjer dette. Uansett, jeg ringte politiet og ca kl 17.00 fikk jeg sms om at de hadde funnet den ca 500 meter borti her. Jippi tenkte jeg, men den var selvsagt rimelig skadet. Rattlåsen var på - så de har brutt opp den samt styrt på og ødelagt tenningen, samt rotet rundt under setet, åpnet et deksel - gudene vet hva de har gjort nedi der, og skrapt den opp. Virker som de virkelig har slitt den ut på de timene. Kjørte til politistasjonen og anmeldte. Har kasko hos IF så har også sendt skadeskjema på nettsidene deres. Men hva skjer nå? Jeg er ganske avhengig av den. Hvor lang tid tar slike ting? Kan jeg ringe verkstedet over helgen og avtale tid, betale selv og få tilbake på forsikringen? Første gang dette skjer meg så er litt lost på hva jeg skal gjøre..

Takker for svar om noen har et:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette har skjedd meg og jeg hadde delkasko hos IF. Du må ta kontakt med IF som vil sende deg et nummer som du skal gi til verkstedet. når reperasjonene er ferdig og du skal hente den må du sikkert betale en egenandel på ca 4000 kr. resten betaler IF. If vil kreve at du anmelder tyveriet, noe som du har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...