Gå til innhold

Hvordan er elevene ved Bjørknes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke typer mennesker er det som går der, generelt sett? Er miljøet bra?



Anonymous poster hash: ca7f9...bb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig mange blonde, pene mennesker som skal studere medisin.

Vi ble ikke introdusert til hverandre i klassen ved navn engang, så jeg vet ikke navnene på andre enn de som var i kollokviegruppene mine... Bli med i kollokvie, det er kjempeviktig!



Anonymous poster hash: 0ddd6...524
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde mange forskjellige folk. En del skulle inn på medisin/tannlege/fysioterapi osv, og mange av disse var veldig fokusert på å jobbe med fagene for å oppnå toppkarakterer, det er ofte disse folkene det lønner seg å jobbe sammen med.

En annen andel var de som tok fag for å oppnå vanlig generell studiekompetanse, og her var det veldig stor variasjon på hvor motiverte de var til å jobbe med fagene. Noen jobbet bra, andre brydde seg utrolig lite, og siktet ikke mot mer enn bestått (veldig merkelig at de i det hele tatt ønsker å betale for dette, men jaja).



Anonymous poster hash: 8029b...a0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke typer mennesker er det som går der, generelt sett? Er miljøet bra?

Anonymous poster hash: ca7f9...bb9

Unge mennesker stort sett 21 til 25, gode folk som alle har et eller annet mål i livet. Mange som er veldig seriøse men på en god måte, og et lite "BI-Preg" i forhold til klesstil og attitude.

Anonymous poster hash: 5c3be...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk jeg på Sonans, men tenker at det er vel ganske likt. Var alt fra 18- 50 åringer da jeg gikk, ikke noe spesielle mennesketyper som skilte seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...