Gå til innhold

Enda en av "Livets harde skole" klientell...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hyssingen

jeg tenker han er en nudist, og derfor vil han bo øde til. Og nudister de liker at det er luftig og litt trekkfult. Derfor har han ikke noe imot utedass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra

Så på en face side at enda en av Livets Harde Skole klientell er ute etter bolig, å personen hadde skrivd følgende;

ønskes leid ,hus /hytte øde og isolert, utedo ikke noe problem, i XXX, max 7000 i månden, tlf XXXXXXXX, må være tilatt med dyr, har hund og to katter

Er det bare meg, eller var dette en noe spesiell annonse? Personen ser litt skummel ut på profilbildet sitt...

Anonymous poster hash: a64a5...510

Dette er så slemt! Hva er motivet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommende kandidat til "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" kanskje? Ikke noe galt i det, noen trives bare ikke sammen med andre og melder seg ut.

Litt trist (synes jeg), men ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på en face side at enda en av Livets Harde Skole klientell er ute etter bolig, å personen hadde skrivd følgende;

ønskes leid ,hus /hytte øde og isolert, utedo ikke noe problem, i XXX, max 7000 i månden, tlf XXXXXXXX, må være tilatt med dyr, har hund og to katter

Er det bare meg, eller var dette en noe spesiell annonse? Personen ser litt skummel ut på profilbildet sitt...

Anonymous poster hash: a64a5...510

Etter noen år i kollektiv høres et øde sted å bo ganske perfekt ut...

Anonymous poster hash: f265e...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Når du først skal kritisere så forventer jeg at det minste du gjør er å kopiere teksten å utheve det du mener er feil.

Anonymous poster hash: 307ba...a39

Så på en face side at enda en av Livets Harde Skole klientell er ute etter bolig, å personen hadde skrivd følgende;

ønskes leid ,hus /hytte øde og isolert, utedo ikke noe problem, i XXX, max 7000 i månden, tlf XXXXXXXX, må være tilatt med dyr, har hund og to katter

Er det bare meg, eller var dette en noe spesiell annonse? Personen ser litt skummel ut på profilbildet sitt...

Anonymous poster hash: a64a5...510

Greit.

"Så på en face side"

Her skal det være facebook side.

"at enda en av Livets.."

Her skal det være livets med liten l.

Du fortsetter videre med Harde Skole, samme gjelder her.

Hva menes med klientell? Man er da ikke klientell som student.

"ute etter bolig, å personen"

Dette er helt feil. Her skal det være og.

"Skrivd" skrives skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det spesielt, han ser skummel ut, han studerte ved Livets harde skole, å han søker bolig på et øde og isolert sted. Man kan begynne å lure på hva han skal bedrive der.

Anonymous poster hash: 307ba...a39

Når jeg ser de som studerte ved Livets Harde Skole på Facebook, så må jeg si at det ikke virker som en spesielt god studieinstitusjon :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart, ja. Jeg kjenner ingen oppegående mennesker som ønsker seg utedo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doomsday prepper?



Anonymous poster hash: 89921...c9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel ikke så forbanna nøye på det da. Så lenge det er god plass til han og dyrene og rolig der han bor, så er det kanskje ikke så viktig at han må drite på en utedass. Når man har gått livets harde skole har man sjelden særlig høy inntekt.



Anonymous poster hash: ae847...c67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Rart, ja. Jeg kjenner ingen oppegående mennesker som ønsker seg utedo i dag.

Det er ikke det TS skriver. Han skriver at utedo ikke er noe problem. Har du virkelig aldri vært noe sted med utedo? På en hytte for eksempel? Eller på "WC" langs veien? Jeg skjønner forresten ikke hvorfor det er henvisning til WC, når det som regel er en vanlig utedo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...