AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Så på en face side at enda en av Livets Harde Skole klientell er ute etter bolig, å personen hadde skrivd følgende; ønskes leid ,hus /hytte øde og isolert, utedo ikke noe problem, i XXX, max 7000 i månden, tlf XXXXXXXX, må være tilatt med dyr, har hund og to katter Er det bare meg, eller var dette en noe spesiell annonse? Personen ser litt skummel ut på profilbildet sitt... Anonymous poster hash: a64a5...510
Gjest FuturePrimitive Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Hva er spesielt? At han ønsker å leie et hus/hytte? At det er øde og isolert? At han ikke bryr seg om det er utedo? At det koster 7000 i mnd? At det er tillatt med dyr? Det rareste her er vel du.. 13
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Hva er spesielt? At han ønsker å leie et hus/hytte? At det er øde og isolert? At han ikke bryr seg om det er utedo? At det koster 7000 i mnd? At det er tillatt med dyr? Det rareste her er vel du.. Selvsagt er det spesielt, han ser skummel ut, han studerte ved Livets harde skole, å han søker bolig på et øde og isolert sted. Man kan begynne å lure på hva han skal bedrive der. Anonymous poster hash: 307ba...a39
loffen Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Så på en face side at enda en av Livets Harde Skole klientell er ute etter bolig, å personen hadde skrivd følgende; ønskes leid ,hus /hytte øde og isolert, utedo ikke noe problem, i XXX, max 7000 i månden, tlf XXXXXXXX, må være tilatt med dyr, har hund og to katter Er det bare meg, eller var dette en noe spesiell annonse? Personen ser litt skummel ut på profilbildet sitt... Anonymous poster hash: a64a5...510 Det er nok bare deg. Selv synes jeg det er mere spesielt å skrive 'å personen hadde skrivd følgende'. 17
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 mistenker du at personen planlegger kriminelle handlinger? Anonymous poster hash: 4f85d...916
SiMa Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Så på en face side at enda en av Livets Harde Skole klientell er ute etter bolig, å personen hadde skrivd følgende; ønskes leid ,hus /hytte øde og isolert, utedo ikke noe problem, i XXX, max 7000 i månden, tlf XXXXXXXX, må være tilatt med dyr, har hund og to katter Er det bare meg, eller var dette en noe spesiell annonse? Personen ser litt skummel ut på profilbildet sitt... Anonymous poster hash: a64a5...510 At utedo ikke er noe problem er i alle fall ganske spesielt. Eller så er det bare jeg som er kravstor. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Jeg er enig i at de som har ført opp på Facebook at de har gått på "Livets skole" eller "Livets harde skole" gjerne er de aller største idiotene man ser på Facebook, Ikke fordi de ikke har formell utdannelse, det må de gjerne ikke ha, men det er en ganske spesiell gruppe som skriver at de i stedet har gått "livets skole" på Facebook. Men dette synes jeg ikke var så mye å reagere på. Kanskje ikke spesielt velskrevet, kanskje litt sært, men det var da helt harmløst og vennlig. Ga den informasjonen man trengte. Beskriver ikke en bosituasjon som appellerer til meg, men det er det mange bosituasjoner som ikke gjør. Anonymous poster hash: 9e9c1...e85 9
Gjest FuturePrimitive Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Selvsagt er det spesielt, han ser skummel ut, han studerte ved Livets harde skole, å han søker bolig på et øde og isolert sted. Man kan begynne å lure på hva han skal bedrive der. Anonymous poster hash: 307ba...a39 Det kan jo nesten virke som om du selv har studert ved livets harde skole, tatt i betraktning rettskrivningsferdighetene dine. Du kan ikke skylde på dysleksi heller, fordi du virker ha store problemer med komma, og og å, samt stor bokstav. Det virker jo nesten være du som har problemene her, som sitter å skuler på "skumle" folk på Facebook og oppretter tråder på KG. Hva ønsker du å oppnå? Hva tror du han skal bedrive der? Du får begynne å følge etter ham og se om han kjøper mye kunstgjødsel på Fellesskjøpet da vet du..Virker jo ikke som om du har så mye annet å ta deg til. 6
Gjest FuturePrimitive Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 At utedo ikke er noe problem er i alle fall ganske spesielt. Eller så er det bare jeg som er kravstor. Han har gått livets harde skole. Jeg tror det skal mer en en utedass til for å knekke ham! Selv om jeg er primitiv (har dog ikke gått livets harde skole i så veldig stor grad) så ville jeg nok foretrukket å ha et vannklosett sånn i det daglige livet. Men om jeg var singel mann med bakgrunn fra livets harde skole uten særlig penger eller muligheter, så hadde nok utedass vært noe av det første jeg dreit i. Bokstavelig talt også.. 9
Gjest Eurodice Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Han har gått livets harde skole. Jeg tror det skal mer en en utedass til for å knekke ham! Selv om jeg er primitiv (har dog ikke gått livets harde skole i så veldig stor grad) så ville jeg nok foretrukket å ha et vannklosett sånn i det daglige livet. Men om jeg var singel mann med bakgrunn fra livets harde skole uten særlig penger eller muligheter, så hadde nok utedass vært noe av det første jeg dreit i. Bokstavelig talt også..
Gjest FuturePrimitive Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 Det er meg en sann glede å kunne være til underholdning!
Gjest Eurodice Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Det er meg en sann glede å kunne være til underholdning! Du bidro til en god latter i nattetimene . Forresten må jeg si at jeg ikke forstår hva TS ville med innlegget sitt.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 8. juni 2014 #13 Skrevet 8. juni 2014 Du bidro til en god latter i nattetimene . Forresten må jeg si at jeg ikke forstår hva TS ville med innlegget sitt. Merkeige greier ja
hippyskippy Skrevet 8. juni 2014 #14 Skrevet 8. juni 2014 Det kan jo nesten virke som om du selv har studert ved livets harde skole, tatt i betraktning rettskrivningsferdighetene dine. Du kan ikke skylde på dysleksi heller, fordi du virker ha store problemer med komma, og og å, samt stor bokstav. Det virker jo nesten være du som har problemene her, som sitter å skuler på "skumle" folk på Facebook og oppretter tråder på KG. Hva ønsker du å oppnå? Hva tror du han skal bedrive der? Du får begynne å følge etter ham og se om han kjøper mye kunstgjødsel på Fellesskjøpet da vet du..Virker jo ikke som om du har så mye annet å ta deg til. Jeg tror ikke du skal si så mye om rettskriving. Hele teksten din oser av skrivefeil.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #15 Skrevet 8. juni 2014 Så på en face side at enda en av Livets Harde Skole klientell er ute etter bolig, å personen hadde skrivd følgende; ønskes leid ,hus /hytte øde og isolert, utedo ikke noe problem, i XXX, max 7000 i månden, tlf XXXXXXXX, må være tilatt med dyr, har hund og to katter Er det bare meg, eller var dette en noe spesiell annonse? Personen ser litt skummel ut på profilbildet sitt... Anonymous poster hash: a64a5...510 Skrivd...? Det ordet har jeg aldri hørt før. Anonymous poster hash: 6ddda...6a7 1
SiMa Skrevet 8. juni 2014 #16 Skrevet 8. juni 2014 Jeg tror ikke du skal si så mye om rettskriving. Hele teksten din oser av skrivefeil. Jeg fant ingen stavefeil, mulig jeg overså noe? Grammatikken, derimot, var ikke på topp. (Men kaster jeg kanskje stein i glasshus, det er slett ikke alle grammtikkregler jeg bryr meg om å følge.) 1
SiMa Skrevet 8. juni 2014 #17 Skrevet 8. juni 2014 Han har gått livets harde skole. Jeg tror det skal mer en en utedass til for å knekke ham! Selv om jeg er primitiv (har dog ikke gått livets harde skole i så veldig stor grad) så ville jeg nok foretrukket å ha et vannklosett sånn i det daglige livet. Men om jeg var singel mann med bakgrunn fra livets harde skole uten særlig penger eller muligheter, så hadde nok utedass vært noe av det første jeg dreit i. Bokstavelig talt også.. Med en skikkelig utdannelse på livets harde skole skal det nok mer til enn en utedo eller tre for å knekke han, ja. Men jeg (som har gått på universitetet) er vel litt mer fin på det. 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 8. juni 2014 #18 Skrevet 8. juni 2014 Jeg tror ikke du skal si så mye om rettskriving. Hele teksten din oser av skrivefeil. Hvor da?
Gjest FuturePrimitive Skrevet 8. juni 2014 #19 Skrevet 8. juni 2014 Jeg fant ingen stavefeil, mulig jeg overså noe? Grammatikken, derimot, var ikke på topp. (Men kaster jeg kanskje stein i glasshus, det er slett ikke alle grammtikkregler jeg bryr meg om å følge.) Takk for konstruktiv kritikk. Grammatikken er nok ikke helt på topp og jeg påberober meg ikke å være noen forfatterspire akuratt. Likevel var det ekstremt mange feil i vedkommendes tekst. Komma overalt, plutselig stor bokstav og helt merkelige setninger. Samt startet setning med Å. Forskjell på å ikke skrive helt perfekt - det gjør de ferreste, og å skrive som om man ikke har hatt graduation fra fjerde klasse. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #20 Skrevet 8. juni 2014 Det kan jo nesten virke som om du selv har studert ved livets harde skole, tatt i betraktning rettskrivningsferdighetene dine. Du kan ikke skylde på dysleksi heller, fordi du virker ha store problemer med komma, og og å, samt stor bokstav. Det virker jo nesten være du som har problemene her, som sitter å skuler på "skumle" folk på Facebook og oppretter tråder på KG. Hva ønsker du å oppnå? Hva tror du han skal bedrive der? Du får begynne å følge etter ham og se om han kjøper mye kunstgjødsel på Fellesskjøpet da vet du..Virker jo ikke som om du har så mye annet å ta deg til. Når du først skal kritisere så forventer jeg at det minste du gjør er å kopiere teksten å utheve det du mener er feil. Anonymous poster hash: 307ba...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå